ne ne on jänniä :D.
Joskus jääneet jolleikin asteelle, ei sen pitemmälle ole viitsitty viedä, ajanpuutteen, tilanteen hankaluuden tai minkä syyn vuoksi milloinkin.
Sit ne yhtäkkiä leimahtaa, jossain jotenkin, kun yhteen satutaan.
Sizzling hot...sanois ja luonnehtis jos vois.
Mistähän johtunee? Onko hiukka jännitystä jäänyt ilmaan kun ei aikanaan aioita loppuun hoidettu tai katsottu? Vai oliko niin et sitä kemiaa oli ja on yhä?
Leikkien leiki, toinen ei ole huomaavinaan ja toinen käy selvästi kuumana.
Antaa metsästysvietin yltyä, sillä palkinto ei lopussa tunnu miltään jollei sen eteen tehty töitä ;))) miehet on siitä hassuja?
Monta lämpimää halausta rikkaampana viikonlopun jälkeen....;)))
Anjaniinanne..
Vanhat suhteet?
48
213
Vastaukset
- Rattus sp.
No, niin. Minä testailin hieromatyynyjä ja joku halailee tuttuja miehiä. Hmm.. Kummallekohan jää enemmän käteen? Epäilen, että se olen minä, sillä tilasin sen hierontatyynyn ;).
Ihmiset ovat yleensä hassuja. Mukava kuulla, että sinulla oli onnistunut reissu :). Niin oli minullakin.Hassua on hyvä sana.
Ainahan se mielen tekee hyväksi, hellyys ;)))
Mä en vielä pistä tilausta sisään, vaan katselen eka vaan...antaa himon yltyä, sanos entinen likka ;))
Joo, hienoa oli, kairassa alkaa näkymään hiukan ruskaakin.
Laitan sinne "suljetulle" kuvia, aamukävelystä ;)))- Rattus sp.
anjaniina_ kirjoitti:
Hassua on hyvä sana.
Ainahan se mielen tekee hyväksi, hellyys ;)))
Mä en vielä pistä tilausta sisään, vaan katselen eka vaan...antaa himon yltyä, sanos entinen likka ;))
Joo, hienoa oli, kairassa alkaa näkymään hiukan ruskaakin.
Laitan sinne "suljetulle" kuvia, aamukävelystä ;)))Ymmärän. Kannattaa aloittaa rauhallisesti. Epäilen, että olet samaa mallia eli pakki ja jarrut puuttuvat :)). Käyn katselemassa.
Rattus sp. kirjoitti:
Ymmärän. Kannattaa aloittaa rauhallisesti. Epäilen, että olet samaa mallia eli pakki ja jarrut puuttuvat :)). Käyn katselemassa.
Noups! Pakki on kunnossa! Erittäin hyvä kyl ;)))
Vois miltei sanoo et kaks askelta taakse ja vain yks eteen ;)))
Vanha on varovainen...- Rattus sp.
anjaniina_ kirjoitti:
Noups! Pakki on kunnossa! Erittäin hyvä kyl ;)))
Vois miltei sanoo et kaks askelta taakse ja vain yks eteen ;)))
Vanha on varovainen...Hmm.. Pakissa on parannettavaa eli siksi olen varovainen :). En tunne itseäni vanhaksi. Olen päättänyt näin.
Rattus sp. kirjoitti:
Hmm.. Pakissa on parannettavaa eli siksi olen varovainen :). En tunne itseäni vanhaksi. Olen päättänyt näin.
Ei kukana ole VANHA, jollei halua olla?
Hyvän katonallameitä kaikkia on pidetty.
Katkeruus ja kateus, ne naaman vanhentaa?anjaniina_ kirjoitti:
Ei kukana ole VANHA, jollei halua olla?
Hyvän katonallameitä kaikkia on pidetty.
Katkeruus ja kateus, ne naaman vanhentaa?Höh, mitäs pahaa siinä on että haluaa olla vanha, tai ittensä ikäinen eli ainakin minun tapauksessani jo vanha?
Ei tässä tarvitse kenellekään olla kade tai katkera, voi rauhassa keskittyä senioriuden positiivisiin puoliin, kai ne teille junnuillekin joskus aukeavat...
:-))- Rattus sp.
yohuuhkaja kirjoitti:
Höh, mitäs pahaa siinä on että haluaa olla vanha, tai ittensä ikäinen eli ainakin minun tapauksessani jo vanha?
Ei tässä tarvitse kenellekään olla kade tai katkera, voi rauhassa keskittyä senioriuden positiivisiin puoliin, kai ne teille junnuillekin joskus aukeavat...
:-))Kroppa voi muuttua vanhaksi, mutta ei mieli. Tarkoitan lähinnä sitä, että jaksaa kiinnostua uusista asioista ja on aina jotakin odotettavaa elämältä :).
Rattus sp. kirjoitti:
Kroppa voi muuttua vanhaksi, mutta ei mieli. Tarkoitan lähinnä sitä, että jaksaa kiinnostua uusista asioista ja on aina jotakin odotettavaa elämältä :).
Jaaha, ja sinä luulet ettei sitä enää sitten vanhana tapahdu...
Älä pelkää ikää äläkä vanhentumista, se jos mikä on 'vanhuutta' sillä tavalla ymmärrettynä kuin haluatte sen ymmärtää, siis kielteisessä...- RIMMIR
yohuuhkaja kirjoitti:
Höh, mitäs pahaa siinä on että haluaa olla vanha, tai ittensä ikäinen eli ainakin minun tapauksessani jo vanha?
:-))Kah, huuhkaja lipesi kapealta polultaan vihdoin ja viimein. Hymiökin ihan kivasti esillä.
Hyvä sinä. RIMMIR kirjoitti:
Kah, huuhkaja lipesi kapealta polultaan vihdoin ja viimein. Hymiökin ihan kivasti esillä.
Hyvä sinä.No mutta, minuun varmaan tässä viitataan mutta mikä lie tuo kapea polku...
Linnuntiet ovat sangen laveat....
- Mitäkä mies
Pitipäs sattua:) Outoa että satuin pitkään poissa oltuani katsomaan mitä tänne kuuluu..
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Egs3VfbhQLMJännät sanat? Näinkös sullekin kävi ;))))
Chisu-Sabotage
Jälleen suloinen sabotage
mä putosin sun ansaas
mä tiesin että enkelit
on kieroja kuin rinkelit
kun pilvellesi pyrähdin
oon ystävä mustelmien
tarpeeksi niistä saa mä en
siks vaik sun kanssa leikkimään
ei jäisi hai tai härkäkään
täs oon taas ilman kypärää
ja kohta nuolen haavoja
syviä ja suolaisia
kun mikään ei tunnu miltään
kipu korvaa ystävää
on mua viety huoneisiin
ja murtauduttu mun tunteisiin
nähdäkseen siel ei mitään oo
vaik käyttäis kirkkainta valoo
siel kaikuu kun huutaa "haloo"
mä tarvitsen mun haavoja
syviä ja suolaisia
kipu korvaa ystävää
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
joka ei jätä milloinkaan
nöyränä vartoo vuoroaan
kipu korvaa ystävää
030182-xxx hoen mun nimeä
mykkiin puhelinvastaajiin
et saisin sut viel kerran kii
muuttaisit mut taas eläväks
kuulevaks sekä näkeväks
030182-sabotage hoen sun vastaajaan
mä tarvitsen mun haavoja
syviä ja suolaisia
kipu korvaa ystävää
joka ei jätä milloinkaan
nöyränä vartoo vuoroaan
kipu korvaa ystävää- mitäkä mies
anjaniina_ kirjoitti:
Jännät sanat? Näinkös sullekin kävi ;))))
Chisu-Sabotage
Jälleen suloinen sabotage
mä putosin sun ansaas
mä tiesin että enkelit
on kieroja kuin rinkelit
kun pilvellesi pyrähdin
oon ystävä mustelmien
tarpeeksi niistä saa mä en
siks vaik sun kanssa leikkimään
ei jäisi hai tai härkäkään
täs oon taas ilman kypärää
ja kohta nuolen haavoja
syviä ja suolaisia
kipu korvaa ystävää
on mua viety huoneisiin
ja murtauduttu mun tunteisiin
nähdäkseen siel ei mitään oo
vaik käyttäis kirkkainta valoo
siel kaikuu kun huutaa "haloo"
mä tarvitsen mun haavoja
syviä ja suolaisia
kipu korvaa ystävää
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com
joka ei jätä milloinkaan
nöyränä vartoo vuoroaan
kipu korvaa ystävää
030182-xxx hoen mun nimeä
mykkiin puhelinvastaajiin
et saisin sut viel kerran kii
muuttaisit mut taas eläväks
kuulevaks sekä näkeväks
030182-sabotage hoen sun vastaajaan
mä tarvitsen mun haavoja
syviä ja suolaisia
kipu korvaa ystävää
joka ei jätä milloinkaan
nöyränä vartoo vuoroaan
kipu korvaa ystävääHyvät on sanat:) Ansa..jeps,joo..En tiedä onko ansasta kysymys,mutta toivotaan että jotain lämmintä tunnelmaa olis tulossa ja sitten voi todeta tuntuuko mikään miltään,tai jos käytetään" kirkkainta valoo " haloo...Sisäinen kipu on korvannut pitkään ystävän ja siitä täytyy päästä..Halaus ja kaikki muukin on hyvin tärkeä kaikille,vaikka me miehet sitä ei helposti tunnusteta..Jotkut eivät koskaan,mutta heidän täytyy valehdella itselleen,tai pitää kulissi,muka "katseen kestävänä"
mitäkä mies kirjoitti:
Hyvät on sanat:) Ansa..jeps,joo..En tiedä onko ansasta kysymys,mutta toivotaan että jotain lämmintä tunnelmaa olis tulossa ja sitten voi todeta tuntuuko mikään miltään,tai jos käytetään" kirkkainta valoo " haloo...Sisäinen kipu on korvannut pitkään ystävän ja siitä täytyy päästä..Halaus ja kaikki muukin on hyvin tärkeä kaikille,vaikka me miehet sitä ei helposti tunnusteta..Jotkut eivät koskaan,mutta heidän täytyy valehdella itselleen,tai pitää kulissi,muka "katseen kestävänä"
Mä vähän luulen, et kun ihmiset vanhenee, niin muurit murenee.
On turha pitää yllä kulissia josta ei koskaan mitään hyvää seurannut ;)
Kyl, ihminen tarttee läheisyyttä ja kaikkein onnekkain on se joka voi sen säännöstellä siiheksi kun sitä tarvitsee...joskus on se itsenäistymisenkin aika ;)Kun kuulin musiikin alkoi heti soimaan päässäni eräs muu kappale mutta ihmekö tuo kun taitaa olla sama tekijä:
Aina tulee jotain: Vesa-Matti Loiri:
http://www.youtube.com/watch?v=21Fz92N_yv4
Ja aloitukseen sen verran että olen joissain entisissä huomannut, että vaikka ei ole kymmeniin vuosiin nähty ja kun tavataan niin, kuvitelma on että voitaisiin jatkaa siitä mihin se joskus silloin elämän ikä sitten jäi.
No mulle se ei onnistu, olen kuitenkin sen verran muuttunut vuosien aikana.
- jannu-huoleton
Moikka! Tuo lause ei jäänyt huomiotta."Hyväksyä toinen kaikkine vikoineen" Kertakaikkiaan tärkee asia,nii uudessa kuin vanhassa suhteessa ja ilman ponnisteluja.Yhdyn sanomaasi..
- .-,.-,åä'-.,-
Mitä muuta on rakkaus, kuin toisen hyväksymistä, hänenään, hyvineen ja vikoineen.
Vikoja voi auttaa, sekin on rakkautta, jota itse olen runsaasti saanut kokea.
Mitä muuta vanhenevan ihmisen elämä on, kuin monia vikoja ja haittoja?
Kun niidenkin vikojaa rakastaa, se on rakkautta, jos mikä.
Helppo on raikasta rakasta rakastaa, eri asia, kun vanhuus alkaa painamaan päälle, sairauksineen. Siinä rakkaus punnitaan. Onko se itserakkautta, vaiko läheisyyttä puolison kanssa. Onnekseni minun mieheni on maailman paras.
Maailma olisi parempi, jos noin hyviä puolisoja olisi enemmän.
Nooo, hienoa jos on ollut hyvä viikonloppu.
Minä en kyllä palaa koskaan jo päätettyihin juttuihin. Ihan silläkin riskillä että jotakin menettäisin. Parempi aloittaa puhtaalta pöydältä jos siltäkään.- Anjaniina.
Joskus joo, mut toisinaan panee miettimään.
Sillä ei ne kaikki vanhat ole huonoja olleet.
Itseasias, nyt kun mietin, olen aika hyvissä väleissä miltei kaikkien entisten kans.
Yks taitaa olla sellanen etten välitä enää olla tekemisissä, mut suurempaa riitaa siinäkään ei koskaan ollut... Anjaniina. kirjoitti:
Joskus joo, mut toisinaan panee miettimään.
Sillä ei ne kaikki vanhat ole huonoja olleet.
Itseasias, nyt kun mietin, olen aika hyvissä väleissä miltei kaikkien entisten kans.
Yks taitaa olla sellanen etten välitä enää olla tekemisissä, mut suurempaa riitaa siinäkään ei koskaan ollut...Noo, kukin tyylillään.
Mun tyyli vain on rakentaa uutta, ei yrittää korjailla vanhaa...- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Noo, kukin tyylillään.
Mun tyyli vain on rakentaa uutta, ei yrittää korjailla vanhaa...Se on aina helpompaa, vanhan talon remontteeraaminenkin on vaikeampaa kuin uuden rakentaminen.
Anjaniina. kirjoitti:
Se on aina helpompaa, vanhan talon remontteeraaminenkin on vaikeampaa kuin uuden rakentaminen.
Juu, ja jos perustus on pettänyt, mikään remppa ei auta...
- Anjaniina.
yohuuhkaja kirjoitti:
Juu, ja jos perustus on pettänyt, mikään remppa ei auta...
Totta.
Jostain suhteestaan aikoinaan kaveri sanoi, ettei voi uudenveroseks saada jos maljakko menee rikki, ne liimapinnat näkyy aina sitten.
Tottahan se on jos niin menee tarpeeksi paljon haarukat ristiin.
Käyhän niitä sellasiakin..
- olenpavainminä:)
Mitkä ihmeen vanhat suhteet?
Meikällä on ihan tarkkaan vain tämä, nykyinen suhde.
Kestänyt jo 35 vuotta, ja taas, mistähän syystä, kääntyy vain tulisemmaksi.
Ihan hävettää. Mutta a man's gotta do what a man's gotta do.
Nytkyllä on ihan kummalliset kuulumiset.
Huh ja puh, fritsukin tuli.- Anjaniina.
No sinullhan on sitten kaikki hyvin. Hieno homma
Mut tää keskustelu nyt oli...vanhoista suhteista ;)))
Mä olen kyllä sitä mieltä, että jos kuohuviinipullon avaa ja jättää pöydälle, niin se väljähtää. Ja noi metsästys- ja saalistusleikit mä jätän väliin.
No joskus 20 vuotiaana mulla oli yks poikaystävä, jonka kanssa 10 vuoden aikana aloitettiin noin 6 kertaa. Kaveri toivotti mulle usein hyvää joulua puhelimitse ja tiedusteli, että seurustelenko. Jos vastaus oli kieltävä, hän pyysi minut kanssaan viettämään joulua. Joulupukki siis. Viimeinen kerta oli vähän ennen kuin tapasin nykyiseni. Kaveri oli seurustellut ja asunut avoliitossa pari vuotta ja eronnut. Kyseinen nainen oli opettanut hepun tanssimaan humppaa ja käyttämään suoria housuja, ja koulutusprosessin yhteydessä oli kadonnut jotain oleellista. Oli hän silti enemmän kuin mr. Pussy sinkkuelämää-sarjassa.
Sulla muuten näyttää olevan huonohko pärstäkerroin. Olen nimittäin huomannut, että sulle tulee miinuksia herkästi, kirjoitit sitten mitä hyvänsä.- Anjaniina.
No, naamassa ei pitäs olla mitään vikaa ja eipä sitä moniole täällä nähnytkään ;)
Noi miinukset ;) kuka niistä jaksaa välittää?
Laittakoot vaikka 15 000. sekin ihme on nähty jollain palstalla ;)
Mut en itse edes huomaa niitä ;))) Anjaniina. kirjoitti:
No, naamassa ei pitäs olla mitään vikaa ja eipä sitä moniole täällä nähnytkään ;)
Noi miinukset ;) kuka niistä jaksaa välittää?
Laittakoot vaikka 15 000. sekin ihme on nähty jollain palstalla ;)
Mut en itse edes huomaa niitä ;)))Pärstäkerroinhan on vanha koulutermi, kun arvosanat eivät ole suhteessa suorituksiin. Turhien miikkojen jakelu kertoo, että joku katkera runkkari on asialla. Jos jostain ihmisestä ei tykkää, niin on silti raukkamaista miinustaa pelkän nimimerkin perusteella viestin sisällöstä riippumatta. Eihän niistä tietenkään kannata välittää. Jos runkku osoittelee, hän on todennäköisesti kateellinen. Mä käyn kuitenkin välillä neutraloimassa aiheettomia miinuksia. Turha negatiivisuus rumentaa ikävästi ilmapiiriä.
- Anjaniina.
sedna2003 kirjoitti:
Pärstäkerroinhan on vanha koulutermi, kun arvosanat eivät ole suhteessa suorituksiin. Turhien miikkojen jakelu kertoo, että joku katkera runkkari on asialla. Jos jostain ihmisestä ei tykkää, niin on silti raukkamaista miinustaa pelkän nimimerkin perusteella viestin sisällöstä riippumatta. Eihän niistä tietenkään kannata välittää. Jos runkku osoittelee, hän on todennäköisesti kateellinen. Mä käyn kuitenkin välillä neutraloimassa aiheettomia miinuksia. Turha negatiivisuus rumentaa ikävästi ilmapiiriä.
;))) älä noista välitä.
Kitkerän ihmisen tarkoitus on saada muut kiukustumaan ja pahalle päälle.
Jos ei vaan välitä, niin on se kaikkein katkerin kalkki ;))
Noi on sivujuonteita, joihin on vaan totuttava...
Jos olis itserakas, sanois että noilla mittaa suosion/tunnettavuuden määrän ;))))
Myö ei kertakaikkiaan välitetä, eihän ;)) - syyskuu2011
Anjaniina. kirjoitti:
;))) älä noista välitä.
Kitkerän ihmisen tarkoitus on saada muut kiukustumaan ja pahalle päälle.
Jos ei vaan välitä, niin on se kaikkein katkerin kalkki ;))
Noi on sivujuonteita, joihin on vaan totuttava...
Jos olis itserakas, sanois että noilla mittaa suosion/tunnettavuuden määrän ;))))
Myö ei kertakaikkiaan välitetä, eihän ;))Tsemppiä Anjaniina..;) Älä todella noista piittaa..
- Anjaniina.
syyskuu2011 kirjoitti:
Tsemppiä Anjaniina..;) Älä todella noista piittaa..
Kiitos tsempistä ;) Olisko kuiten ketunhäntä kainalossa ;) ?
JA sit, enhän minä ainoa uhri ole, täällä tosiaan on ollut paljon porukkaa joka ei ilkeilijöiden kans ole jaksanut.
Eilen minua ja GJtä syytettiin Tulisillan jahtaamisesta.
Pitää omasta puolestani sanoo, ettei mulla ole syytä jahdata ketään palstalla, eikä ilkeilläkään.
Se joka ilkeilee, ottaa palstan liian vakavasti ja kai sit pelkää ettei hälle riitä tilaa?
Se onkin se kumma puoli, palsta on täynä valkoista jolle kirjoittaa?
Miten kukaan pelkää menettävänsä jonkun huomion toiselle?
Mitä enempi palstalla olis kirjoituksia, sen parempi. Anjaniina. kirjoitti:
JA sit, enhän minä ainoa uhri ole, täällä tosiaan on ollut paljon porukkaa joka ei ilkeilijöiden kans ole jaksanut.
Pitää omasta puolestani sanoo, ettei mulla ole syytä jahdata ketään palstalla, eikä ilkeilläkään.
Se joka ilkeilee, ottaa palstan liian vakavasti ja kai sit pelkää ettei hälle riitä tilaa?
Mitä enempi palstalla olis kirjoituksia, sen parempi.Hajoita ja hallitse on ikivanha keksintö. Sitähän tuo joku harrastaa. Ei kannata tarttua sopankeittäjän syötteihin. Joku haluaa porukan kyräilemään toinen toisiaan, ettei kellään muullakaan olis hauskaa. Kun mä luen kyseisen henkilön tekstiä, mulle tulee eräänlainen abstrakti ääni-väri-hajuaistimus, jollaista en saa muista kirjoittajista. Vaikee selittää.
Sitten mulle tuli mieleen oppikoulun alaluokilta yks juttu. Opettaja sanoi, että luokkajuhlia saa järjestää vain, jos siellä on muutakin ohjelmaa kuin popkornien syöntiä ja tanssimista. No, multahan löytyi aina hihasta peliä, esitystä, taikatemppuja, näytelmää.... Joku muukin esitti ohjelmaa, mutta aika suuri osa ohjelmasta tuli minulta. Lupa juhliin siis saatiin, kun oli opettajan mielestä tarpeeksi ohjelmaa. No seuraavia luokkajuhlia kun piti järjestää, niin muutamat likat, jotka eivät panneet tikkua ristiin juhlien järjestämiseksi valittivat narisevalla äänellä, että taas saadaan katella ton yhden showta. Kaikilla oli sama vapaus suunnitella ja esittää ohjelmaa. Oli puhtaasti heidän oma ongelmansa, kun eivät viitsineet tehdä mitään luokkajuhlien eteen. Ei minun!- Anjaniina.
sedna2003 kirjoitti:
Hajoita ja hallitse on ikivanha keksintö. Sitähän tuo joku harrastaa. Ei kannata tarttua sopankeittäjän syötteihin. Joku haluaa porukan kyräilemään toinen toisiaan, ettei kellään muullakaan olis hauskaa. Kun mä luen kyseisen henkilön tekstiä, mulle tulee eräänlainen abstrakti ääni-väri-hajuaistimus, jollaista en saa muista kirjoittajista. Vaikee selittää.
Sitten mulle tuli mieleen oppikoulun alaluokilta yks juttu. Opettaja sanoi, että luokkajuhlia saa järjestää vain, jos siellä on muutakin ohjelmaa kuin popkornien syöntiä ja tanssimista. No, multahan löytyi aina hihasta peliä, esitystä, taikatemppuja, näytelmää.... Joku muukin esitti ohjelmaa, mutta aika suuri osa ohjelmasta tuli minulta. Lupa juhliin siis saatiin, kun oli opettajan mielestä tarpeeksi ohjelmaa. No seuraavia luokkajuhlia kun piti järjestää, niin muutamat likat, jotka eivät panneet tikkua ristiin juhlien järjestämiseksi valittivat narisevalla äänellä, että taas saadaan katella ton yhden showta. Kaikilla oli sama vapaus suunnitella ja esittää ohjelmaa. Oli puhtaasti heidän oma ongelmansa, kun eivät viitsineet tehdä mitään luokkajuhlien eteen. Ei minun!No se on just sitä mitä tuolla sanoin.
Et kun palstalla on aina vaan tyhjä ruutu johon kirjoittaa.Eikä ne lopu vaik joku muukin kirjoittaa?
Sitä tyhjää ruutua riittää kaikille ja mitä enemmän on kirjoittajia ja juttuja niin sen parempi.
Siks en ymmärrä et joku roikkuu mieluummin housunpuntissa narisemassa et vien tilan kaikilta ;)))
Sen sijaan et ottas ja laittas raflaavaa aloitusta kehiin.
Sillä jokainen tääl saa just niin paljon palstatilaa kuin haluaa ja viitsii ottaa.Ei tääl kukaan ole toisen tiellä ;))))
Mut kai se on sellanen ihminen joka oman tekemisen sijasta jaksaa aina vaan narista muiden tekemisistä. laskee kuin monta minuuttia JOKU MUU on ruudulla ;))) hitto kuin naurettavaa.
Sen sijaan et itse ottas ohjat käsiinsä ;)) Anjaniina. kirjoitti:
No se on just sitä mitä tuolla sanoin.
Et kun palstalla on aina vaan tyhjä ruutu johon kirjoittaa.Eikä ne lopu vaik joku muukin kirjoittaa?
Sitä tyhjää ruutua riittää kaikille ja mitä enemmän on kirjoittajia ja juttuja niin sen parempi.
Siks en ymmärrä et joku roikkuu mieluummin housunpuntissa narisemassa et vien tilan kaikilta ;)))
Sen sijaan et ottas ja laittas raflaavaa aloitusta kehiin.
Sillä jokainen tääl saa just niin paljon palstatilaa kuin haluaa ja viitsii ottaa.Ei tääl kukaan ole toisen tiellä ;))))
Mut kai se on sellanen ihminen joka oman tekemisen sijasta jaksaa aina vaan narista muiden tekemisistä. laskee kuin monta minuuttia JOKU MUU on ruudulla ;))) hitto kuin naurettavaa.
Sen sijaan et itse ottas ohjat käsiinsä ;))Joku elää toisten kyyläämisen kautta. Jos toisilla on hauskaa ja huoletonta, niin sen rinnalla tylsimyksen oma elämä ei näytä hyvältä.
- Anjaniina.
sedna2003 kirjoitti:
Joku elää toisten kyyläämisen kautta. Jos toisilla on hauskaa ja huoletonta, niin sen rinnalla tylsimyksen oma elämä ei näytä hyvältä.
No joo, joskus kyl ymmärrän nää jekuttajat.
Monasti jutut täällä on liiaks vakavia ja ymmärrän kyl halun hiukan penkaista pakkaa.
Mut tartteeko sitä tehdä muita mollaamalla.
Jekkua on monenlaista ja arvostan itse noita hienovaraisia provoja, jotka on tehty miltei uskottaviks ja vetoo ihmisen pohjimmaisiin tunteisiin.
Kednah oli taitava provo, samoin pirretyttö.... myötätunto, epäusko, sääli, kiukku, ne penkoi kaikki tunteet esiin, silleen näppärästi.
Eli sanoisin et jollei osaa provota silleen älykkäästi, ni ei kannata ees aloittaa ;)))
Nää mollajat, ne on tyhmiä' provoja, eikä saa mitään hyvää aikaan... - syyskuu2011
Anjaniina. kirjoitti:
Mitä enempi palstalla olis kirjoituksia, sen parempi.Ihan vilpitön;)) tsemppi..lähdin itse täältä veks. Juuri tämän pälstan ikävän "yleissävyn" vuoksi. ikävä ja raastava..on hyviä ja mukavia ja hauskoja ja teräviä kirjoittajia ja keskustelijoita..mutta, sitten näitä..jotka vaan arvostelevat. Vain harvoin viitsin enää tänne itse mitään kommentoida. Nyt vaan ohikulkiessani. Siirtynyt kirjoittamaan vain todellisten ystävien kanssa..ja täällä emme kirjeenvaihtoa käy;)) kirjoitamme oikeilla indenttiteetillämme ja nimillämme toisillemme;))) Täältä palstalta itseälläni kaksi..;))
Tsemppiä sinulle annoin..koska kanssasi oli verrattain hauska kirjoitella;))
Pidä pintasi Anjaniina...minä en enää jaksanut;)) läksin siis suosiolla.. Hyvää Syksyn jatkoa sinulle samalla toivoen.. - iloisya syksyä
syyskuu2011 kirjoitti:
Ihan vilpitön;)) tsemppi..lähdin itse täältä veks. Juuri tämän pälstan ikävän "yleissävyn" vuoksi. ikävä ja raastava..on hyviä ja mukavia ja hauskoja ja teräviä kirjoittajia ja keskustelijoita..mutta, sitten näitä..jotka vaan arvostelevat. Vain harvoin viitsin enää tänne itse mitään kommentoida. Nyt vaan ohikulkiessani. Siirtynyt kirjoittamaan vain todellisten ystävien kanssa..ja täällä emme kirjeenvaihtoa käy;)) kirjoitamme oikeilla indenttiteetillämme ja nimillämme toisillemme;))) Täältä palstalta itseälläni kaksi..;))
Tsemppiä sinulle annoin..koska kanssasi oli verrattain hauska kirjoitella;))
Pidä pintasi Anjaniina...minä en enää jaksanut;)) läksin siis suosiolla.. Hyvää Syksyn jatkoa sinulle samalla toivoen..syyskuu2011
Jos olet poistunut palstalta, niin miksi sitten tulet enää kirjoittamaan tuollaista negatiivistä pläjäytystä.
- verditti
Onhan se anjaniina! Ja niin avoimena, että lukee kuin kirjaa.
Selvästi ei ihan selväpäisenä. Ei kuitenkaan humalassa.
Voi meitä, minua, se on menoa nyt!- Anjaniina.
Älä ny hirveesti huolestu.
Sitä joskus punnitsee jotain juttuja.
Niinkuin sanoin, antaa jan näyttää mihin johtaa vai johtaako mihinkään.
Jotkut vanhat soihdut on parhaita kun ne palaa hiljalleen loppuun ;)))
Elämä on...ja minä vaan makustelen sitä ;)))
Oot rekkautunu, siis oikea sinä ;) Huomaat, oon ihan pihalla joistain palstakuvioista!
Ne, Jotka lasken vanhoiksi suhteiksi, oon katsonu molemmat loppuun.. "hajurakoa" kun jonniinverran ehtiny olla, oon melki ystävä toisen kans, toinen asuukin kauempana, silti joskus soittaa, oli sen verran pitkä yhteinen menneisyys.
Itseeni joskus ihmettelen, miten pystyn unohtaan ne syyt, miks ei sujunu.. sitte ihmettelen toisenkin kerran, ja kaikki on tasapainossa.
Jos nyt suhteella tarkoitetaan jotain kevyempää.. en muista niitä, tietoisesti tai tiedostamatta ;)- Anjaniina.
Juh, en osaa sanoa, vakavaa vai kevyttä.
Kevyttä luulen ;)
Sillä mitään en taida enää ottaa pysymään, mut joskus on kiva hiukka seikkailla ;)))
Joo, väliin kirjaudun, mut toi kone nakkoo mua ulos, ni sit kirjoittelen tällä vanhalla mustalla ;)
Hellyys silloin kun sitä saa odottamatta, se lämmittää itsetuntoa ;) On mukava huomata että ihmiset on kaivanneet, siellä missä on luullut jotakuinkin sulkeneensa kirjat ;)))
- josvaijos?
Joka vanhoja muistaa, sitä tikulla silmään, tässäkin asiassa.
Jossittelua, jolla ei ole mitään ääriä.
Typerää jossittelua, jolla maailma ei kaadu. - Marja Puska
Lämmitys oli molemmille pettymys. En voi suositella 20 vuoden takaisen suhteen uudelleen lämmittelyä.
- Anjaniina.
Nih, jokainen joutuu puhumaan näissä asioissa vain omasta puolestaan.
Niitä kun on suhteita ja suhteita ;))
Eikä ne kaikki lopu siihen et riideltäs tai ei sovittas toiasilleen.
Joskus välimatka tai muu senkaltainen este lopettaa suhteen tai ainakin laittaa sen jäähylle.
Kun ihmiset ei aina vaan jaksa, se ei silti vähennä sen vastapuolen lumovoimaa ;)))
Mutta ethän vakavissas olettanutkaan et se mitä on sun, sopis myös minulle ;)))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192492
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau331652Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.221550- 1291468
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3471165Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?621059- 891025
- 122851
- 80847