Hellou folks!
Minä onneton olen missannut viimeisimpien Metallican Suomen keikkojen ajankohdat ja lipunmyyntien päivät ovat aina menneet aina nolosti nenän edestä.
Pyytäisinkin, jos ihmiset voisivat huomioida murheeni ja viestittää, jos/kun saa jotain tietoa, milloin Metallica olisi taas tulossa suomeen. Siihen kylläkin voi vierähtää tovi, kun viimeisimmistä ei ole kummoisemmin aikaa.
(myös metallican tulosta muihin pohjoismaihin voi vinkata)
Kiitos jo mahdollisille tiedonantajille!!
Metallica Suomeen
elama-on-laiffii007
4
318
Vastaukset
- keikkakyttä
Nythän nuo on Norjaan (ja tietysti Tanskaan, Tanskassa ne käy aina) tulossa keväällä vai oliko se nyt alkukesästä. Ja kuulemma lisää "Euroopan lomasta" kuuluu vielä, joten toivossa elellään...
- die-hard fani
No nyt se on tulossa kesäkuussa!
fgjsfjg
- BassoKale
Vinkki:
Jos haluaa Metallican keikalle niin kannattaa liittyä Met-clubiin, saa etuosto-oikeuden keikoille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku665485Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti892789- 2742561
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362419Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191964Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2371626Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai571263Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131153- 881125
- 901116