Olen siis kolmekymppinen nainen,162cm ja aamupaino vaihtelee 45-47kg paikkeilla. Tahtoisin laihtua 44kg pysyvästi, olen joskus ollutkin "ihannepainossani". Nyt vaan ei kilot lähde enää millään pois! Mitä teen väärin kun en laihdu?!
Harrastan: 2-4 kertaa viikossa ripeitä sauvakävelylenkkejä 45min kerrallaan, ja lisäksi usein iltaisin TV:n äärellä lihaskuntoja. Muuta en jaksa...
Syön: Aamupala: rasvaton jogurtti ja pari kuppia vahvaa kahvia. Lounas: pasteija tai 1/3 maksalaatikkoa tai kanasalaatti, tee. Päivällinen: Pieni annos kotiruokaa ja lasi rasvatonta maitoa. Iltapala: 1 desi marjoja tai hedelmä. Juon päivän mittaan vettä tai lighti colaa. Olen laskenut että saan päivittäin 500-800 kaloria. Miksi paino ei tipu? Ideoita?! Selkeästi kuiteskin kulutan enemmän kaloreita kun saan...
Olen myös töissä aktiivisessa seisomatyössä.
162cm/46kg läski...
4
475
Vastaukset
- Ongelmia,maybe?
Uskoisin että kroppasi on säästöliekillä. Googlaa.
- sparebluss
Mietityttää tuo säästöliekki...
Nimittäin painoin ennen 39-39.9 vaihdellen, sitten vähensin edelleen hiukan syömistä, en edes paljon kun paljon mitään en ennenkään syönyt, ja paino putosi kolmessa viikossa 37,6 kiloon missä nyt pysyy!
En ole tyytyväinen haluaisin edelleen alas mutta nyt tuntuu tässä jumittavan, pituus 167cm. Ja säästöliekillä olen oireitten mukaan, palelen koko ajan, jalkaterät ja välillä sormetkin on ihan siniset ja kylmät jne.
Ja liikun aika vähän kun en jaksa. Ruumiillisesti olen aivan poikki mutta raahaan itseni joka päivä jonkinlaiselle kävelylenkille edes. Ja jumppaan vatsaa, selkää, reisiä ja käsiä joka päivä kotona.
Kai sitten olen säästöliekillä kun tuosta painosta en ole enää alas mennyt? Mutta kylä mun mielestä on mahdollista laihtua koko ajan, kyllä tuo sun painon jumitus jostain muusta johtuu? Vai onko tää vaan yksilöllistä? Mulla on aina ollut helppo mennä alas painossa, ihan silloin norm.painossakin.
Ja tuon 500-800 kcal syön minäkin luullakseni, en ole laskenut. - misuliinis
Jee tänään 43.7kg! Edistystä on siis tapahtunut.
- jäbäski
Miksi sä haluat painaa 44 kg?
Toi paino on sun pituiselle alarajoilla (siis toi 45-47) ja oikeasti sun pitäisi painaa enemmänkin. Tekiskö toi yks kilo sut helvetin paljon onnellisemmaksi?
Liikunnan näkökulmasta sä et saa tarpeeks kaloreita ja ravinteita. Oletko laiha läski? Eli lihakset kuihtuneet ja flöba vaan höllyy tossa vähäisessä painossa messissä?
Syö vähän enemmän ja vähän monipuolisemmin, saattaa tulla lihastakin joskus. Hui apua, lisää painoakin voi tulla, mutta hei, se on lihasta ja se näyttä sikapaljon paremmalta kuin ruipelo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291