Onko sellaista saatavissa ollenkaan ?
Kävin äsken elisa shopissa kertomassa ettei nettitikkuni toimi Soneran chipin kanssa. Vaikka oli ostettu ilman kytkykauppoja ja sitoumuksia.
Iskivät rahat takaisin 120 e ja sanoivat ettei sellaisia kuin operaattoririippumattomia mokkuloita heillä ole ?
Onko näin ? Tarinan uskottavuutta paransi rahojen takaisinmaksu.
Operaattorivapaa nettitikku
6
658
Vastaukset 6
- kns3
Elisan kaupassa ei ehkä ole, mutta kaikissa hyvin varustetuissa
tietokonealanliikkeissä on useampiakin eri merkkejä.Kyllä. Kaupoista löytyy monenlaisia. Vilkaisu jonkin alan nettikaupan sivustolle olisi kertonut asian kysyjälle tuota pikaa.
pikemminkintaitavat olla operaattorilukitut harvinaisia ... Soneran 24 kk kytkyn jälkeen jäänyt Huawei E230 on nyt käytössä DNA:n simm'illä (Mobile Partner taisi olla Sonerakäyttöön "hakkeroitu")
- kyllä niitä on
On sellaisia olemassa, Prismassa ja R-kioskilla ovat ainakin myyneet Webee-nettitikkua ja se on täysin operaattorista riippumaton. En tosin tiedä onko enää myynnissä mutta ainakin ollut on.
Tässä lisätietoa:
http://www.daimler.fi/tuotteet/kodin-verkkotuotteet-ja-viihde-elektroniikka/laajakaista/3g-usb-modeemit
Hintaa ärrällä tuolle oli muistaakseni 99 euroa.
Niin ja ainahan voi sit tilata Verkkokauppa.comista, siellä nyt ainakin on jos jonkinlaista nettitikkua joita ei ole lukittu millään tavalla koska ne ostetaan erikseen, ilman liittymää.- kyllä niitä on
Lisään vielä että näköjään Musta Pörssikin myy tota Webeen tikkua:
http://www.mustaporssi.fi/index.php?id=1188&p=452
- döklöerqölkasf
Itse olen yrittänyt elisa shopin tikkua käyttää dna operaattorin kanssa.
Kun lopulta saatu lukitus pois päältä, silti herjaa että ei pelaa.. Pitääköhän minullakin käydä hakeen rahat takaisin vai mikä neuvoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty441369Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä3221176Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto31993Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s311963Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33801Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine131800- 50761
Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte194698- 61605
- 40546