Onko sellaista saatavissa ollenkaan ?
Kävin äsken elisa shopissa kertomassa ettei nettitikkuni toimi Soneran chipin kanssa. Vaikka oli ostettu ilman kytkykauppoja ja sitoumuksia.
Iskivät rahat takaisin 120 e ja sanoivat ettei sellaisia kuin operaattoririippumattomia mokkuloita heillä ole ?
Onko näin ? Tarinan uskottavuutta paransi rahojen takaisinmaksu.
Operaattorivapaa nettitikku
6
611
Vastaukset
- kns3
Elisan kaupassa ei ehkä ole, mutta kaikissa hyvin varustetuissa
tietokonealanliikkeissä on useampiakin eri merkkejä.Kyllä. Kaupoista löytyy monenlaisia. Vilkaisu jonkin alan nettikaupan sivustolle olisi kertonut asian kysyjälle tuota pikaa.
pikemminkintaitavat olla operaattorilukitut harvinaisia ... Soneran 24 kk kytkyn jälkeen jäänyt Huawei E230 on nyt käytössä DNA:n simm'illä (Mobile Partner taisi olla Sonerakäyttöön "hakkeroitu")
- kyllä niitä on
On sellaisia olemassa, Prismassa ja R-kioskilla ovat ainakin myyneet Webee-nettitikkua ja se on täysin operaattorista riippumaton. En tosin tiedä onko enää myynnissä mutta ainakin ollut on.
Tässä lisätietoa:
http://www.daimler.fi/tuotteet/kodin-verkkotuotteet-ja-viihde-elektroniikka/laajakaista/3g-usb-modeemit
Hintaa ärrällä tuolle oli muistaakseni 99 euroa.
Niin ja ainahan voi sit tilata Verkkokauppa.comista, siellä nyt ainakin on jos jonkinlaista nettitikkua joita ei ole lukittu millään tavalla koska ne ostetaan erikseen, ilman liittymää.- kyllä niitä on
Lisään vielä että näköjään Musta Pörssikin myy tota Webeen tikkua:
http://www.mustaporssi.fi/index.php?id=1188&p=452
- döklöerqölkasf
Itse olen yrittänyt elisa shopin tikkua käyttää dna operaattorin kanssa.
Kun lopulta saatu lukitus pois päältä, silti herjaa että ei pelaa.. Pitääköhän minullakin käydä hakeen rahat takaisin vai mikä neuvoksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622594Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.262272Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131652- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251349- 931270
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241133Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141073Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58967