minua kiinnostaa lippulehtikala, mistä voin hankkia tämän kalan.
voisitteko ystävällisesti kertoa minulle.
kiitos!!!
lippulehtikala
3
760
Vastaukset 3
Lippulehtikala kasvaa noin 30-40 senttiä korkeaksi ja tarvitseekin siis yli 50 senttiä korken akvaarion. Suositus pH-arvo on 5.7-6.0 ja lämpötila 25-30 astetta.
Akvaarion koon tulisi olla vähintään 300 litrainen. Sitä hoidetaan aivan kuin lehtikalaa, pH poikkeaa vain hiukan. Aika haastava ensimmäiseksi kalaksi, tarvitsee ison akvaarion jossa olisi tehokas suodatus(mielellään molemmat, ulko - ja sisäsuodattimet).
Netistä ja kirjoista löytyy aika paljon lehtikaloista tietoa, lueppa siis sieltä kaikki tarvittatavat perustiedot ja harkitse vasta sitten lehtikalan ostoa. Lippulehtikaloja ei taida olla kovin paljoa myynnissä, silloin tällöin näkyy.- ;))
Normaali lehtikala tarvitsee 50 cm, lippulehden kohdalla puhutaan yli 70 cm korkeasta altaasta. Normaalille lehtikselle kelpaa 300 litraa, lippu vaatii 500 tai enemmän. Hintaa on paljon ja saatavuus heikko
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?t=170503 - Anonyymi
varmaan kaupasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 963277
- 691119
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta241087- 721010
Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,320960Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l141823- 59794
- 54719
Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste72711Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil273681