minua kiinnostaa lippulehtikala, mistä voin hankkia tämän kalan.
voisitteko ystävällisesti kertoa minulle.
kiitos!!!
lippulehtikala
3
733
Vastaukset
Lippulehtikala kasvaa noin 30-40 senttiä korkeaksi ja tarvitseekin siis yli 50 senttiä korken akvaarion. Suositus pH-arvo on 5.7-6.0 ja lämpötila 25-30 astetta.
Akvaarion koon tulisi olla vähintään 300 litrainen. Sitä hoidetaan aivan kuin lehtikalaa, pH poikkeaa vain hiukan. Aika haastava ensimmäiseksi kalaksi, tarvitsee ison akvaarion jossa olisi tehokas suodatus(mielellään molemmat, ulko - ja sisäsuodattimet).
Netistä ja kirjoista löytyy aika paljon lehtikaloista tietoa, lueppa siis sieltä kaikki tarvittatavat perustiedot ja harkitse vasta sitten lehtikalan ostoa. Lippulehtikaloja ei taida olla kovin paljoa myynnissä, silloin tällöin näkyy.- ;))
Normaali lehtikala tarvitsee 50 cm, lippulehden kohdalla puhutaan yli 70 cm korkeasta altaasta. Normaalille lehtikselle kelpaa 300 litraa, lippu vaatii 500 tai enemmän. Hintaa on paljon ja saatavuus heikko
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?t=170503 - Anonyymi
varmaan kaupasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt414588Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.532474Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391014Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin161985- 113858
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok70824- 136771
- 48770
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh53752Taas mietin että
mitä ihmettä sanoisin, jos laittaisin viestiä. Aina voi toivottaa jotain, vaikka hyvää kesää, ja jos ei tule vastausta,48716