Olen Brasiliassa, São Paulossa, 6kk ja kaipailisin joitain kontakteja Brasilian alueelta. Asun sukulaisteni luona, mutta ongelma on se, etta he ovat paivisin toissa ja joudun olemaan paljon yksin. Kaipailisin siis ihan seuraa shoppailuun, kahville, mihin vaan. :-) Olen 19-vuotias tytto enka puhu portugalia juurikaan.
Jos asustelet São Paulon alueella ja haluaisit tutustua, ota yhteytta! Muhun saa yhteyden tassa keskustelussa tai sitten voi laittaa sahkopostia [email protected]
Pidempiaikaisia suomalaisia São Paulossa?
2
321
Vastaukset
- Sinisiil1
Täällä tosiaan edelleen asustelen, vaikka aluksi piti olla vain toi 6kk. :-) Eli jäin tänne opiskelemaan ja vieläkin tuttuja kaipailen, vaikka niitä alkaakin olla jo ihan paljon!
- Brasil 2012
Ollaan vaimon kanssa tulossa asumaan sao paolon provinssiin 3kk päästä. on muutama Brassifrendi siellä, mutta olisihan se mukava nähdä suomalaisia jossain vaiheessa tai jos on antaa hyviä neuvoja ( toisaalta on noi paikalliset) Miten oot viihtynyt? Olisi tosiaan tarkoitus viettää vuosi ainakin. ota yhteyttä tänne jos huvittaa jubailla suomea välillä. Ollaan vielä nuoria T. Sampo Heidi HKI pian Brasil
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882