äiti-poika

Onkohan..

Kaverini joka halvaantui muutama vuosi sitten moottoripyörä onnettomuudessa kaulasta alaspäin , pippeliä lukuunottamatta, kertoi mulle että sen oma äiti runkkaa ja laukasee sen kädellään aina kun kaveri pyytää.
Aika hurjaalta tuntuu mutta voi ehkä olla tottakin...
Kaikkee maailmaan mahtuu.

8

14737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heidihuu

Mikäs tuossa nyt on kummallista ???
      Onhan potilasta hoidettava kaikin tavoin. Mätänee tai tulehtuu muuten nekin paikat.

Kautta ihmiskunnan historian ovat isät-tyttäret, äidit-pojat ja siskot-veljet tehneet kummempiakin temppuja. Muista sekasuhteista puhumattakaan.

• ...

Jos tuommoista tarvetta on, sen tekee varmasti joku muu kuin oma äiti. Esim. maksullinen nainen. Vaikka sitten äiteen kustantamana, mutta ei kukaan äiti itse hommiin ala.

Koittakaa käyttää vähän järkeäkin, pliis!

• Alphonse

Tosi uskottavaa, että koko ruumis halvaantuu paitsi pippeli.

• vanhapoika

Olen 34-vuotias mies ja loukkaannuin moottoripyöräkolarissa kahdeksan vuotta sitten.
      seurauksena neliraajahalvaus.
      kuntoutuksen jälkeen pystyn nyt käytämän oikeaa kättäni siten,että sormeni toimivat ja nykyisin jopa rannekkin taipuu.vasen ei toimi ollenkaan.

asun kotonani,äitini kanssa,joika on 57-vuotias,hyvin säilynyt,vaalea ja seksikäs nainen.
      isäni kuoli kolme vuotta sitten ja siitä lähtien on äitini ollut myös rakastajattareni.
      minulla sentään kulli seisoo ja hyvältä tuntuu.

kummankaan ei ole paikkakunnallamme helppoa löytää seksiseuraa ja miksi lähteä merta kauemmaksi kalaan,kun kotoakin saa!!

• Anonyymi00005

Up.

• Anonyymi00006

Up.

• Anonyymi00007

Joopa joo

• Anonyymi00008

KULLÄ TARPEET PITÄÄ HOITAA NUSSIKAA VAAN

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      233
      1789
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      186
      1591
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      45
      1192
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      49
      917
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      750
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      30
      741
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      730
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      37
      715
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      23
      692
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      627
    Aihe