Kuinka moni oikeasti haluasi nussia open kanssa?

tytsy

Mä haluaisin mun ruotsin maikan kanssa, komee ku mikä!

160

64300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

      Onko tytöillä oikeasti
      fantasioita opettajia kohtaan?
      ei siinä siistiähän se

      • tytsy

        Varmasti on muillakin kun minulla, mutta vain hyvännäköisiä ja seksikkäitä opettajia kohtaan.


      • matias
        tytsy kirjoitti:

        Varmasti on muillakin kun minulla, mutta vain hyvännäköisiä ja seksikkäitä opettajia kohtaan.

        miten vanha olet? kuinka vanha on ope?
        mun mielestä ikäerojen väliset jutut on kiihottavia!!!


      • ope
        tytsy kirjoitti:

        Varmasti on muillakin kun minulla, mutta vain hyvännäköisiä ja seksikkäitä opettajia kohtaan.

        oon itte 25 vuotias ihan
        ok näköinen ope yläasteella ja lukios ja on
        ihan mukava kuulla että
        tollasia on, nehän vaan
        piristää päivää ;)
        minkä ikäinen tytsy muuten oot


      • tytsy
        ope kirjoitti:

        oon itte 25 vuotias ihan
        ok näköinen ope yläasteella ja lukios ja on
        ihan mukava kuulla että
        tollasia on, nehän vaan
        piristää päivää ;)
        minkä ikäinen tytsy muuten oot

        Melkein täysikäinen...=)


      • Flikka 14, in Lappi

        itse haaveilen fysiikan opettajastani.

        Ja tänne lisään tarinoita miesopettajista ja 14,15 tai 16v tytöistä ! Ja, nyt kun on jäänyt koukkuun tarinoihin, joissa pakotetaan, niin sellaista tilisin ;)


      • hghhgf
        tytsy kirjoitti:

        Varmasti on muillakin kun minulla, mutta vain hyvännäköisiä ja seksikkäitä opettajia kohtaan.

        Ja Vanhoja !!!


      • hehee:P
        matias kirjoitti:

        miten vanha olet? kuinka vanha on ope?
        mun mielestä ikäerojen väliset jutut on kiihottavia!!!

        Ite oon 17v tyttö ja haaveilen yhdestä n. 45v hoikasta, hyvännäkösestä, mukavasta miesopettajasta :)


      • hehee:P kirjoitti:

        Ite oon 17v tyttö ja haaveilen yhdestä n. 45v hoikasta, hyvännäkösestä, mukavasta miesopettajasta :)

        Mitä teidän kahden välillä tapahtuisi jos haaveesi toteutuisi?


    • Muija...15w

      Mä haluisin panna mun opee(mies)...sekii on tosi komee ja lihaksikas...vau mikä pakkaus!! ope on noin 30-40 vuotias...Toivoisin et tänne kirjotettais enemmän novelleit miesopettajajist ja noin 13-17w muijist...!

    • roope

      mä oon 15 w poika jos teistä joku tulee rowinssiin niin kirjottakaa mun s-postiin jotain niin voitais tavata sielä ja vaikka vähä leikkiä pieni nopee suihin otto olis kiva...

      • Otatko vai annatko?


    • mie vaan

      Mä olisin voinut harrastaa seksiä, mun musamaikan kanssa. Sillä on loistava huumorintaju, se on komea, aina valmis auttamaan ja sopivassa suhteessa ankara. Pieni flirtti piristi aina päivää. :)

    • gabasGirl

      mie haluisin miun histoorianopettajaa x) siin vasta namu! Ihana tumma, sopivast ruskettuunu, silmät syvät kuin taivas.... ah mikä jumaluus! x)))

    • *elffi*

      Mä ainaki unelmoin meijän hissan opesta vaik se onki jotain 36 mut mitäs se sitte taas haittaa xD ja sit meijän yks apu-ope se vast okni ihana! mustki ois kiva lukea mies opettajien kirjottamia novelleja joissane panee jotain 7-9luokkalaista... :)

      • Jep

        se ope nussii jotain 15-kesäistä niin se joutuu linnaan.... Happy END!


    • Saanut

      Himoitsin meidän yhtä opea heti kun näin sen. Eka vuosi meni ja katseita vaihdettiin ja vitsailtiin. Tanssittiinkin kerran.
      Ja sitten se tapahtui. Toukokuun viimeinen ja voi taivas mikä pano. Ilman kiirettä ja monta kertaa.
      Muistan sen ikuisesti.

    • xxx

      joo meillä on koulussa aika kissa hissanope, välistä sen stringit kuulemma näkyy kun se kumartuu..harmi se ei vaan opeta mua :(
      kyllähän sitä vois nussia, välistä meinaan tuntuu että sen takia se siellä onki..aiheuttamassa fantasioita teini-pojille :D

      • hmm..

        Monilla on varmaa opettajii kohtaa tunteita ja fantasioita, mutta onkoha opettajilla oppilaitansa kohtaan?? Se oliski kiva tietää!! ;D


      • -ope77-
        hmm.. kirjoitti:

        Monilla on varmaa opettajii kohtaa tunteita ja fantasioita, mutta onkoha opettajilla oppilaitansa kohtaan?? Se oliski kiva tietää!! ;D

        On varmaan opettajillakin fantasioita. Eihän sille mitään voi, jos mielikuvitus rupeaa laukkaamaan! Ainaki söpöt opiskelijapojut on ihan jees katseltavaa ja vois niiden kanssa jotain muutakin ehkä tehdä ;)


    • ljqäjäja

      haluan...meijä yks ope(mies) on iha vitun seksikäs, sellanen lihaksikas ja muutenki nii miehekäs! Se on kylläkin joku 45v ja oon ite 15v :D monta kertaa iha märkänä sen tunnilla! melkei joutuu ottaa vaihto alushousut sinä päivänä ku on sen tunteja

      • Anonyymi

        ei vittu sama tääl. ahh onneks en oo ainoo. ku se o salee joku 45v tai yli sen ja ite oon 15v, mut en voi sille mitää ku se o vaa niin kuuma. ja vittu ku panettaa vielki.


      • Anonyymi

        Ilman alushousuja


    • Nainen....

      Käyn niin kuumana opettajaani....Uuuhhh...Mikä mies hän onkaan...

      • ojennamua

        oon 15v ja se on 37v...


      • moiitäkuuluuu
        ojennamua kirjoitti:

        oon 15v ja se on 37v...

        Meijän luokanvalvoja on niin ihana mun tekis mieli nii panna sitä joka kerta ku nään sen ;)


    • Vanha Jorrrrma

      Minä himoitsin montakin naisopettajaa yläasteella ja lukiossa... melkeimpä kaikkia. Usein oli vaikea nousta pulpetista tunnin loppuessa kun hädissään yritti psyykata puoliseisokkia pois. Tai nousi pulpetista kädet taskussa!

      Yläasteella himoitsin seuraavia opettajattaria: luokanvalvojamme ja englannin opettaja: seksikäs käkkärätukka, ihana leveä perse ja törröttävät nännit ja kiihottavan matala ääni. Kotitalousopettaja: aah! Sanat eivät riitä kertomaan! Löysin hänestä kuvia netistä erään toisen koulun sivuilta ja hän vielä vanhanakin tosi seksikäs. Äidinkielen opettaja, josta sitten lukiossa tuli myös luokanvalvoja: seksikäs blondi jolla oli voimakas ääni ja ihanan pantava perse ja tiukka domina-asenne. Myös toinen yläasteen äidinkielen opettaja, tosin iäkkäämpi leidi, oli kiihottava, koska hän minihame verkkosukkapainotteisella pukeutumisellaan ja omituisen ystävällisellä asennoitumisellaan oppilaisiin sai värinää aikaan (hmm aika pervoa hänen taholtaan?).

      Sitten lukion puolelta olin ihan kiimassa ranskan opettajattareen, joka oli pitkä hoikka ja tarkan tyylikkäästi pukeutunut. Pahimmassa puutteessa kuolasin uskonnon opettajan perään, joka raskautensa alkuvaiheessa oli melko nätti isorintaisena. Ja vihdoin vielä fysiikan-kemian opettaja, hento nuori nainen, pikku hiirulainen, pukeutui hyvin värittömästi, mutta kuitenkin vartalonmyötäisesti paljastaen muodokkuutensa.

      • weerra

        Voi kuule kun mun koulussa olisit ollut, oli sellanen tumma, pitkä, nuori, kireävaatteinen ja sexy nainen että oisit varmaan innostunut. Hän oli tosin varattu


      • minä

        Meillä on tällä hetkellä juuri tuollainen äidinkielen opettaja. Blondi ja sillä on hyvä perse. Myös muut piirteet täsmää, eli ääni ja asenne.


    • amisplikka

      Haluaisin todella panna yhtä opettajaani, se olis unelmien täyttymys.. Oon tällasii aatellu ja kuvitellu tekeväni sen kaa vaikka mitä jo 3 vuotta..

      • <3

        Itse ainakin voisin panna useaa koulumme opettajaa.

        Äidinkielen opettaja on todella siro, tummaihoinen ja seksikäs. Grr.. Se farkkupeppu on jotain taivaallista.
        Paras on ehkä opinto-ohjaajamme, joka on arviolta n. 30v todella seksikäs blondikissa. Pitää paljon nahkavaatteita ..


    • milla___maria

      Meijän (poikien)liikan maikka♥ ajattelin kirjoittaa siitä joskus noven...

    • Mies 27wxbx

      mä ku olin ammattikoulussa niin siellä oli seksikäs noin 40w
      opinto-ohjaaja häntä ku olis päässy paneen..ja myöhemmin tuli vielä toinen opinto-ohjaaja noin 28w hänkin oli seksikäs.
      sekä yläasteella oli muistaakseni biologian opena
      seksikäs blondi,sekä seksikäs brunetti opettaja..
      heitäkin olis ollu kiva naida,
      ja sitten oli vielä aika herkku kotitalouden opettaja..

    • ddfffd

      meil on koulus yks liikunnan ope ja se on meil nainen jostai syystä ku ei oo mies opettajii ja sil opttajal on iha sairaan hyv perse ja aina liikunta tunnil kireet spandeit jalas.. sitä vois kyllä lykkii mielellään

      • lsge

        aiva sama juttu tääl... alkoks nimi P kirjaimel ettei bvaa oo sama???


    • tydy 19v

      Hmm, tämä on k18-aluetta, joten läksikääpäs te 15-vuotiaat yms muualle! ;)

      Mut niin asiaan. Mä pidän todella kiihottavana ajatuksena, että opettaja viettelis ja päädyttäis harrastaan seksiä. Ei siis nyt ehkä mitään pikapanoa luokassa, mutta jossain muualla kunnon seksiä. :) Iso ikäerokaan ei haittaa. Haaveileekohan miesopettajat koskaan nuorista (kuitenkin täysi-ikäisistä) opiskelijatytöistä..?

    • tyttönenvaan90

      Oon pannu yhtä mun entistä opettajaa.. Täytyy sanoa että se oli parhain seksikokemus ikinä.. Ottaisin milloin vaan uusiksi.. eli haluan todella panna opettajaani

    • tytsynen93

      mä halusin joskus mun musamaikkaa. Se oli n.38v. söpö kuin mikä ja ne ruskeet silmät

      • 96

        vähä sama juttu paitsi et maikka oli liikunnanopettaja ;)


    • the_cog_is_dead

      Mä oon 17v tyttö ja haluisin mun matikanmaikkaa, joka on 38v herra ;) Upea mies.

    • werno

      muistanen itse yläaste ajoilta, kun enkun opel oli sijainen ollessani ysillä....sitä muijaa teki mieli....oiskoha tuo open sijainen ollut tuollo jotai 25-30v. oli seksikäs ja hyvän näkönen opettajatar. ;)

    • Kassge

      Mä haluaisin tehdä ihan järkyttävän tuhmia juttuja kuvaamataidon opettajani kanssa. Oon siis aikuislukiossa ja täysi-ikäinen. Opettaja on ehkä joku keski-ikänen mies. Oon aina ihan kiimoissani siellä tunnilla, tekis mieli ottaa se siinä pöydällä kaikkien edessä. En tajua miten ihminen voi olla niin älyttömän seksikäs!

    • ujolukiolainen

      Kukaan "oikea" ope ei kiinnosta, mutta meillä on yks aivan uskomattoman hyvännäköinen harjoittelija koulussa... En tiiä mitä tunteja se pitää, mutta käytävällä näkee. Tumma ja timmin näköinen mies, voisi olla vaikka malli! ;P

    • tyttö 15vee

      Mä ihastuin mun terveystiedonopettajaan.. Olin siihen kuses yli vuoden:D Se on perkeleen hyvännäköne ja muutenki ihana ja oi mitä fantasioita mulla siitä on! Kyseinen mies on n.30 ja itse olen 15, että ei mitään mahiksia mutta silti!!!!!! Mut ei siinä mitään, kyllä vanhempiikin on tullu katteltua!

      • Anonyymi

        Sain kerran 15v tytöltä joka oli kehittynyt ihan täysin naiseksi ja oli mis luokkaa, itse olin 30:en.
        Ikinään en unohda sitä, en ikinä, voi sitä riemua ja samalla pelkoa kiinnijäämisestä.
        Kielletyn puun hedelmän makeus vielä siivitti kokemuksen nautittavuutta.
        Koskaan sitä ennen eikä sen jälkeen seksi ole ollut niin ihanaa.
        Tiemme erosivat kun hän lähti kaupunkiin opiskelemaan ja löysi sieltä tulevan miehensä.


    • Unelmien ope

      Oli meidän yläasteella enkun opena, ei valitettavasti mun tunneilla :(
      Mutta muistan kyllä erittäin hyvin erään bussimatkan, kun tällä opella oli seksikkäimmät vaatteet ikinä, ja katsoi minua silmiin. Kyrpäni jäykistyi aivan kovaksi ja jouduin kävelemään bussipysäkiltä kouluun reppu mulkun edessä, ettei näkyisi :)

      Tuntuu, että tämä opettaja piti minua komeana, sillä se katsoi minua aina jotenkin erilailla. Siitä vasta saikin runkkusessiot lisäpontta.
      Jokaiselle mahdolliselle kuvalle tästä opesta olen runkannut :DD
      Vituttaa vaan kun ei ole pokkaa pyytää FB-kaveriksi, niin saisi muitakin kuvia runkkusessioita varten, ehkä jopa bikinikuvia ;)


      Tässä joitain faktoja:

      Pitkät vaaleat hiukset
      Erittäin naiselliset kasvot
      Ainakin D-kuppi
      Melko hyvä perse
      Hoikka, ei liian laiha
      -
      Pukeutui kireisiin vaatteisiin
      Korosti etenkin tissejä, sillä tiesi, että jokainen halusi ne nähdä
      Yleinen olemuskin viettelevä

      • kride.m

        mikäs kyseisen opettajan nimi on?


    • 16wee

      Minun lukioni äidinkielenmaikka!

    • Rentukka-loveri

      Oon ite lukion ensimmäisellä ja minuu opettaa pitkässä matikassa yks aivan ihana 50 v. miesopettaja. Tosi hauska, mutt silti asialline. Oon niillä tunneilla vähä muita tunteja äänekkäämpi ja "vallattomampi", joten saan aina sen huomion, mutt onneks se tietää, etten oo oikeesti mikään häirköijä :D
      Osaan nimittäin sulkee suuni, ku ruvetaan käymään uutta asiaa tai läksyjä läpi.
      Ihana mies. Kypsä ja vähä semmone.. rouhee (vähä sänkee ja naururyppyjä :P)
      Charmi se on mikä puree, ei siloposket ja timmi kroppa ;)

    • hdggb

      Meidän koulusta ei seksikkäitä opeja löytäny...

    • Miepikkunen

      16 vuotiaana ylä-asteen vipol luokalla oli sijaisena sellanen vähän parrakas viiksekäs 38v. mies, aina sillon siitä unelmoin, vaikkei se komee ollu, mut jotain mikä veti puoleen.. nyt täys ikäsenä toivon joku päivä sen näkevän jossain, ja lähtee nussimaan sen kaa

    • autaakaa

      olen aina haaveillut meidän luokan opettajsata olen katsos pien luokalla sillä on hyvät rinnat jotka heruu . joka tunnilla unelmoin fantasioita meidn kesken antakaa nevvo miten saisin hänet kiinostumaan

    • Poju5_18v

      Ite haluisin panna nykysen koulun opettajistani enkun maikkaa. D-tissit, ihana ääni ja se ku pukeutuu viel semmossii kireisii vaatteisii

    • tyttö lukiosta

      meidän musanope

    • el ninja

      mä oon poika ja oonseksannu open kaa oli ihan mahtava tunne se huohotti vaa ett aaah huuuuaaaah huu ihan täysil

      • Hulluhully

        En oo pannut mut haluisin ihan sikana luokanvalvojaa. Masturboin ja kuvittelen et se olis siin perseen takana. Yhel tunnil tölläsin sen penist ja mietin et onks sil pitkä vai iso


    • naimisissa

      En ole pannu oppilaitani ja tuskin tulen panemaan, vaik monta nättiä ja seksikästä tyttöä on vuosien varrella osoittanut omalla söpöllä tavallaansa ihastuneensa. Tuntuu epäeettiseltä. Työpaikkapanoja on kertynyt useampia, mutta se on sit eri juttu :)

      t. ope

      • Anonyymi

        Kerropa niistä työpaikkapanoista :)


    • numeraali?

      Olisin Pannut Erästä Blondia ikää oli jotain 40 en muista mitä opetti, Sirkaa-Liisaa 40 opetti ruotsia olisin antanut, Köksän opelle Pirjolle 40 olisin antanut , englannin maikalle anna-liisalle 50 olisin antanut . Kaikki nämä olivat vaaleita kaunottaria kropat oli kunnossa , pitkät hiukset . Mutta en vongannut eikä ne olisi edes antanut linnaanhan siitä olisi joutunut jos olisi jääty kiinni , sis vastuullisia opettajia.

      PS , pikkupaikkakunta läntisessä suomessa ja mitään en oppinut :) terkkuja Ypaikkakunnalle jos sellaista enää on

    • äääh

      Historian opettajaa panisin milloin vain! Tummat hiukset ja silmät, kunnon kroppa, ja se ääni...

      • kiinnostuihissasta

        Meillä hissansijainen, vastaa kuvailtua... Ei oo vaan ollu kovin monesti :(


    • I<3Kuvis

      meijän kuviksenope on jotenki vaa nii seksikäs... oon nii monta kertaa aattellu sitä ku oon itsetyydyttäny. Se olis varmaa niin ***** ihanaa olla sen kans sillees, mut ku se o mu opettaja tosiaa nii se ei varmaa oo mahollista... harmi, ku se o seksikkäin mies mitä oon varmaa nähny, vaiks se onki varmaa muitte mielestä iha tavallisen hyvän näköne. Mut se on siis Lapista tänne Etelä-Suomee muuttanu nii sen puhetyyliki on vaa nii kiihottava et mä kostun joka tunnil ku nään sen.. Se on varmaa joku 27-30 vuotias ja mä oon 15 ite ni varmaa mahdoton ajatuski et se ees haluis muo vaiks nonii mä oon sillee ihan hyvänäköne ite.. blondi, urheilulline eli iha kiva kroppa ja näi mut mut. se on niin ihanan näköne, sil o ruskeet hiukset ihana söpö parta ja ei mikää hirvee pitkä mut silti aikas lihaksikas sen hymy on niin lämmin ja ihana ja sil o iso ***** ku se näkyy sen housuje läpi niin isona et huh! ;) Mut on se kyl mul flirttailluki iha varmaa on ku se joka tunti o kattonu muo sillees ja se hymyilee mul sillees ja kaikkee muutaki sellast... mut joo oisko se iha mahotonta sen kaa?

    • jennaaa1

      Mun kuvismaikka on kans ihan törkeen seksikäs, aina ku nään sen koulun käytäväl ni meidän katseet kohtaa ja se on sellainen vähän kummastuneen näköinen ni se saattais olla ihastunu... tai sit se pitää mua jonai pervona XD Silmälasit, vaaleahkot pitkähköt hiukset ja ne farkut, korostaa ihanan muhkeaa etumusta että mä alan käymään kuumana... Hankala hillitä itteensä kun ollaan vaikka välitunnilla kahden kesken kuvisluokan varastossa... ;D

    • örkkiluolassa

      missä vitussa te asutte :DDD kaikki naisopettajat täällä on jotaki nelikymppisiä rusinakroppasia peikkoja. eikä miehissäkää oo kehumista.
      on vaa yks iha hot nais-kotsanope, ja sitte yks liikunnan/terveystiedon miesope. muut on sitte jotai ihan toista maata!

    • Mies1001

      Meidän hissanope ylä-asteella... 28v isot tissit ja tiukka perse. Yleensä sillä oli tiukat farkut ja korkkarit jalassa... Kerran oli pakko mennä vessaan runkkaan kun sillä oli lyhyt minihame ja sukkahousut jalassa...

      Sitte n biologian opettaja oli vähän tukevampi mutta seksikäs ja se pukeutui aina tiukkiin vaatteisiin. Vähän sellainen domina henkinen, ikään kuin se olis nauttinut poikien rankaisemisesta yms. Joskus kun tunnilla puhuttiin lisääntymisestä niin se sano että nainen ei voi tulla tietyn iän jälkeen raskaaksi mutta miehellä sukukypsyys säilyy. "Tietenkin se vaatii sen että pelit ja vehkeet toimii, kaikilla miehillä ei toimi." Ja katso luokan poikiin päin hymyillen. Kaikki luokan tytöt repes nauraan... varmaan nautti tästä nöyryytyksestä.

      Sen jälkeen tytöt piti hauskaa ja tuli koskettelee ja kyseli että toimiiko sulla vehkeet jne. aika julmaa kun näin vanhempana ajattelee asiaa.

    • Mietiskelijä

      Homous on hyväksyttävää mutta hei ikäerojutut ei. Pientä rajaa sentään :)

      • Mikä ikäero ei enää ole sallittua?


    • juuuuu

      juu, kolmekymppinen fysiikanopettaja :* no mitä tän miehen kans vähä pientä flirttii sun muuta ollu, mut tuskimpa tulee haaveet toteutuu(: valmis oisin vaikka heti!

    • Anonyymi

      Haluan edelleen nyt entistä opettajaa , 30v vanhempi mies. <3 Hän on niin seksikäs. Nykyisessäkin koulussa on yks, jota panisin, mutta jota kohtaan ei ole tunteita, niinkuin ekaa.

    • Anonyymi

      Jäin keskiviikkona meidän kemian open juttusille koulun jälkeen...

      Olin flirttaillut viimeisen kuukauden hänelle aika epätoivoisesti.
      Hän lupasi päästää kurssista läpi, jos annan. Muutoin arvostelee kokeet normaalisti.

      En ottanut riskiä, sillä olen huono siinä aineessa.
      Ehdotin suihinottoa samantien.

      Hän sanoi ottavansa minut autonkyytiin koulun ulkopuolelta.
      Ajoimme läheiselle P-paikalle kaupungin reunalla.

      Hoidin homman autossa, minkä jälkeen hän jätti minut aseman lähelle.

      • Anonyymi

        Oh damn :D I mean toiha kuulostaa vitu ihanalta...kunpa vois itekki. Itelläki kemian ope sellane vitu kuumis et panis sitä vaikka heti!


      • Anonyymi

        Päsitkö läpi?


    • Anonyymi

      Ope halus nussia mun kanssa.
      Sain valita peppuun vai pimppiin.
      Peppu tuntui turvalliselta.
      Tosin olin luvannut kummitädille ettei pimppiin ennen kuin täysi-ikäisenä.

    • Anonyymi

      Olen nussinut opea.. kaverin kanssa kahdestaan otettiin tuplana nais opea.
      Keväällä pääsin ylioppilaaksi,ja tammikuussa inttiin. Pääsin eka lomalla ja panetti.
      Mentiin ravintolaan ja nähtiin maikkamme sielä.
      Kaverei sanoo että nussitaan se.
      Kaverini on sellainen naisten mies,ja hänhän puhui meille jatkot hänen luokse . Ei päästy kun juuri ja juuri sisään kun riisuttii nainen vaatteista eikä kun nuolemaan pillua ja naimaan.

    • Anonyymi

      Mökkinaapurin vaimo on söötti 31v musiikinopettaja. Hän viettää kesäisin viikot yksinään mökillä. Eipä miehensä arvaa, perjantaisin työviikon jälkeen mökille ajellessaan. Miten vaimo on peuhannut koko viikon kanssani, ja nauttinut 48v vuotiaan naapurinsa varmoista otteista ja kestävyydestä...

    • Anonyymi

      JoS on iso se

    • Anonyymi

      Osaakse suomee? Osaaksää svenskaks sanoo sille etsää haluutsen panevan sua? Paammej på svenskaks.

    • Anonyymi

      0lin amiskassa 16v kun sain Saksan lehtorini opettamaan minulle kuinka naista pitää
      käsitellä . Tätä jatkui parivuotta. Aika jonka vietin amiskan loppusuoralla. Parasta aikaa
      ikää hänellä silloin 38v. Tyylikäs blondi joka osasi kikat.

      • Anonyymi

        Ammattikoulussa saksaa?


    • Anonyymi

      Huh mitä toiveita...itse 32v n. 163 pituus. Opettajana ylä-asteella. Nuoret miehet sana harkkaa mulle puhelee ja selän takana olen kuullut niiden sanovan oih tuotako pääsis naimaan tai ottaisko tuo multa suihin, runkkaisko tuo mulle orkun, vois puristella tuon rintoja... no oikiasti välillä kiihottuu noista seläntakana kuultavista puheista. Oon jopa joutunut käymään wc/ssä. Istunut pöydän takana oppilaitten edessä haaranväli märkänä. Mielikuvitus välillä lentäen

      • Anonyymi

        Joskus olis kiva jäädä olen kanssa koulun jälkeen auttaa sua. Voisit vaikka antaa mulle lisäopetusta. Nojaisit mun pulpettiin jossa sun avonaisesta kaula-aukosta huomaisin että olet jättänyt rintsikat pois . Alkaisi mulla kulli nousta .
        Sitten menisit hakemaan jotain sieltä edestä ja sulta putoaisi kynä jota kumartut ottamaan lattialta lyhyt tiukka hame päällä jota joutuisit nostaa hieman että pystyt kumartuu . Sun punaiset pikkarit näkyy mulle. Sä hymyilet ja katsot minuun päin.
        Tuut kohta takaisin nojaamaan mun pulpettiin ja yksi nappi on auennut lisää paidastasi.
        Siirryt viereen jota voit neuvoa mua paremmin. Jolloin sun rintasi osuu mun poskeen. Käännän päätä ja siinä ne on edessä open upeet rinnat aivan mun nenän edessä . Uuhh
        Ope kysyy mitä siellä näkyy kun noin katsot . Täällä on tää kirja jota piti katsoo.
        Sanon että sulla on upeet rinnat niihin jäi silmät kiinni.
        Ope . No Olisko muuta..
        Niin no saan sanottua . Oon ihaillut sua jo pitkään.
        Ope . Sen kyllä olen huomannut ja kuullut kuiskuttelua.
        Haluatko hyväillä niitä vai jatketaanko opetusta.
        Oikeestikko ? Kysyn
        No katso niitä . Ja ope avaa lisää nappeja paidasta ja työntää rinnat vasten kasvojani
        Hämmästyn aluksi mutta sitten suutelen niitä ja toisella kädellä hyväilen ja puristelen niitä.
        Ope on nyt haara asennossa pylly pystyssä rinnat mun kasvoissa kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus olis kiva jäädä olen kanssa koulun jälkeen auttaa sua. Voisit vaikka antaa mulle lisäopetusta. Nojaisit mun pulpettiin jossa sun avonaisesta kaula-aukosta huomaisin että olet jättänyt rintsikat pois . Alkaisi mulla kulli nousta .
        Sitten menisit hakemaan jotain sieltä edestä ja sulta putoaisi kynä jota kumartut ottamaan lattialta lyhyt tiukka hame päällä jota joutuisit nostaa hieman että pystyt kumartuu . Sun punaiset pikkarit näkyy mulle. Sä hymyilet ja katsot minuun päin.
        Tuut kohta takaisin nojaamaan mun pulpettiin ja yksi nappi on auennut lisää paidastasi.
        Siirryt viereen jota voit neuvoa mua paremmin. Jolloin sun rintasi osuu mun poskeen. Käännän päätä ja siinä ne on edessä open upeet rinnat aivan mun nenän edessä . Uuhh
        Ope kysyy mitä siellä näkyy kun noin katsot . Täällä on tää kirja jota piti katsoo.
        Sanon että sulla on upeet rinnat niihin jäi silmät kiinni.
        Ope . No Olisko muuta..
        Niin no saan sanottua . Oon ihaillut sua jo pitkään.
        Ope . Sen kyllä olen huomannut ja kuullut kuiskuttelua.
        Haluatko hyväillä niitä vai jatketaanko opetusta.
        Oikeestikko ? Kysyn
        No katso niitä . Ja ope avaa lisää nappeja paidasta ja työntää rinnat vasten kasvojani
        Hämmästyn aluksi mutta sitten suutelen niitä ja toisella kädellä hyväilen ja puristelen niitä.
        Ope on nyt haara asennossa pylly pystyssä rinnat mun kasvoissa kiinni

        Huomasin kuinka ope nautti ja alkoi hyväillä itseään kun hamekkin oli jo noussut ylös ja pikkarit vilkkui sieltä . Ope hyväili pilluaan pikkareiden päältä ja huokaili.
        Minulla kulli oli kovana ja kireissä housuissa se oli hankalaa kun ei sopinut istuma asennossa kunnolla seisomaan.
        Open käsi siirtyi mun sepaluksiin hyväilemään mun kullia ja aukaisi vetoketjun auki etsien kovan kullini käteensä sanoen . Uuhh sullahan on jo aikamiehen vehkeet poju.
        Ope rankkasi kulliani ja kohta laskeutuu ottamaan kullini suuhun hyväilyyn
        Uuhh kukaan ei ole vielä osannut sitä tehdä noin hyvin.
        Kohta ope nousee ja nostaa toisen jalkansa tuolille riisuttuaan ensin pikkarinsa .
        Nyt sain nähdä kun ope tyydytti itseään ja minä.katsoin sitä muna pystyssä.
        Ope kysyi haluutko panna mua. Ovi on lukossa.
        Sanoin totta kai . Miten se täällä onnistuu
        Ope käy pulpetin päälle mahalleen Jalat maassa haara asennossa.
        Hyväilen ensin tuota edessä olevas upeaa pillua ja riisun housujani alemmas . Työnnän kullin sisään kiimsiseen pilluun johon se uppoo hyvin kun ope on niin kiimassa ja liukas.
        Panee opea ensin hitaasti ja sitten kiihtyen nopeemmaksi tahdiksi. Ope ynisee ja nauttii kohta hän saa orkun ja minullakin on niin herkillä että saan orkut minäkin ja spermat ammun open sisään. Kummankin huutaen nautinnosta.
        Vedän kullini pois ja katson kun sperma valuu ulos avonsisesta pillusta pitkin open jalkoja ja osa lattialle.
        En voi vastustaa vaan hyväilen vielä kädellä spermaista pillua työntäen sormeni sisään hyväilen sitä ja ope sanoo jatka vain . Minä jatkan ja kohta ope saa uuden orkun ja saan katsoa ja tuntea kuinka pillu supistelee orkun tahtiin..
        Siinä ope makasi hetken ja sanoi Olitpa sinä hyvä naimaan.
        Minä siihen että oli hyvä opettaja siihen .
        Puimma päälle olen pikkarit joilla hän pyyhki sperman pois pois.
        Ope kysyi vielä haluutko tulla käymään sen luona jatkamassa opiskelu ja ei minun tarvinnut sitä miettiä vaan sanon heti että. Opiskelu on kivaa voin tulla kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin kuinka ope nautti ja alkoi hyväillä itseään kun hamekkin oli jo noussut ylös ja pikkarit vilkkui sieltä . Ope hyväili pilluaan pikkareiden päältä ja huokaili.
        Minulla kulli oli kovana ja kireissä housuissa se oli hankalaa kun ei sopinut istuma asennossa kunnolla seisomaan.
        Open käsi siirtyi mun sepaluksiin hyväilemään mun kullia ja aukaisi vetoketjun auki etsien kovan kullini käteensä sanoen . Uuhh sullahan on jo aikamiehen vehkeet poju.
        Ope rankkasi kulliani ja kohta laskeutuu ottamaan kullini suuhun hyväilyyn
        Uuhh kukaan ei ole vielä osannut sitä tehdä noin hyvin.
        Kohta ope nousee ja nostaa toisen jalkansa tuolille riisuttuaan ensin pikkarinsa .
        Nyt sain nähdä kun ope tyydytti itseään ja minä.katsoin sitä muna pystyssä.
        Ope kysyi haluutko panna mua. Ovi on lukossa.
        Sanoin totta kai . Miten se täällä onnistuu
        Ope käy pulpetin päälle mahalleen Jalat maassa haara asennossa.
        Hyväilen ensin tuota edessä olevas upeaa pillua ja riisun housujani alemmas . Työnnän kullin sisään kiimsiseen pilluun johon se uppoo hyvin kun ope on niin kiimassa ja liukas.
        Panee opea ensin hitaasti ja sitten kiihtyen nopeemmaksi tahdiksi. Ope ynisee ja nauttii kohta hän saa orkun ja minullakin on niin herkillä että saan orkut minäkin ja spermat ammun open sisään. Kummankin huutaen nautinnosta.
        Vedän kullini pois ja katson kun sperma valuu ulos avonsisesta pillusta pitkin open jalkoja ja osa lattialle.
        En voi vastustaa vaan hyväilen vielä kädellä spermaista pillua työntäen sormeni sisään hyväilen sitä ja ope sanoo jatka vain . Minä jatkan ja kohta ope saa uuden orkun ja saan katsoa ja tuntea kuinka pillu supistelee orkun tahtiin..
        Siinä ope makasi hetken ja sanoi Olitpa sinä hyvä naimaan.
        Minä siihen että oli hyvä opettaja siihen .
        Puimma päälle olen pikkarit joilla hän pyyhki sperman pois pois.
        Ope kysyi vielä haluutko tulla käymään sen luona jatkamassa opiskelu ja ei minun tarvinnut sitä miettiä vaan sanon heti että. Opiskelu on kivaa voin tulla kyllä.

        32v opettaja
        Ompa upeaa kirjotusta...jouduin käymään wc/ssä helpottamassa paineita. Posket hieman punaisena ja kädet vähän vapisten takaisin luokan eteen opettamaan. Onhan tuossa muutama komea nuori poika jotka katselee minua. Luoja ties mitä noilla mielessä🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        32v opettaja
        Ompa upeaa kirjotusta...jouduin käymään wc/ssä helpottamassa paineita. Posket hieman punaisena ja kädet vähän vapisten takaisin luokan eteen opettamaan. Onhan tuossa muutama komea nuori poika jotka katselee minua. Luoja ties mitä noilla mielessä🙂

        Oliko 10 aine😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        32v opettaja
        Ompa upeaa kirjotusta...jouduin käymään wc/ssä helpottamassa paineita. Posket hieman punaisena ja kädet vähän vapisten takaisin luokan eteen opettamaan. Onhan tuossa muutama komea nuori poika jotka katselee minua. Luoja ties mitä noilla mielessä🙂

        Kyllä sen tietää mitä niillä on mielessä kun pyllistelet siellä ja ainahan voit kokeilla tuota minun kokemaani ja kirjoittamaani juttua.
        Ja tietäisitpä mitä sitte siellä open kotona tapahtui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen tietää mitä niillä on mielessä kun pyllistelet siellä ja ainahan voit kokeilla tuota minun kokemaani ja kirjoittamaani juttua.
        Ja tietäisitpä mitä sitte siellä open kotona tapahtui.

        Kerro ihmeessä lisää...vielä tunti jälellä. Mietin että pitäiskös laittaa tuo yksi poika jälkkäriin... kaikkea sitä mielessä pyörii


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kerro ihmeessä lisää...vielä tunti jälellä. Mietin että pitäiskös laittaa tuo yksi poika jälkkäriin... kaikkea sitä mielessä pyörii

        Laita ihmeessä jos on hot sun mielestä.

        Niin jatkan siitä mitä tapahtui open kotona.

        Saavuimme open kotiin.. Se oli hiukan erikoinen mun mielestä ainakin toistaiseksi mitä Kuvittelin.
        Siellä oli tumma sävy ja tuolitkin jotenkin erikoiset.
        Ope sanoi että käy vaihtamassa jotain muuta ylleen. Istu siihen tuoliin se on kiva istua.
        Mä siihen istuin ja katselin ympärilleni siellä oli kaikenlaista outoo laitetta hyllyissä ja joku kone nurkassa lie ollut kuntolaite kota en tuntenut.
        Kohta ope tulikin ja hämmästyin hän oli pukeutunut mustaan lateksiin ja oli kuin kissanainen.
        Hän tuli eteeni ja käski riisuutua.
        No minä riisuin ja aattelin että.kivaa tulee.
        Painoi minut istumaan ja laittoi käteni käsinojille ja jalat haara asentoon. Sitten kuului klik ja olinkin kiinni tuolissa käsistä ja jaloista kulli pystyssä.
        Kuului taas klik ja tuoli muuttui makuuasentoon täysin.
        Siinä makasin kulli pystyssä kauhuissaan. Yritin sanoo jotain mutta sain suuhuni sellaisen tulpan etten voinut puhua.
        Ope katsoi mua ja naurahti .
        Sitten hän laittoi usean kameran päälle .
        Hän alkoi hyväillä mua joka puolelta hyväily alkoi alhaalta päin kiihoittavasti
        Hän puristi kiveksiäni lujaa tunsin kovaa kipua, kulliani hän puristi myös lujaa ja otti huuliensä väliin imien kullin pään niin että se oli hellä ja musta . Hän jatkoi ylemmäs imi mun nännejä fritskuille ja muutenkin vatsaan ym
        Hän ottaisi suu tukkeen pois ja työntäisi pillunsa mun naamalle hieroen märkää pillua kasvojani vasten niin että saa orkun . Siinä huomasin että.puvussa oli aukko haaroissa josta pillu on esillä
        Sitten hän siirtyi taas runkkaamaan suullaan kulliani ja kohta nousi istumaan kullini päälle niin että kulli meni peppuun Siinä hän tyydytti itseään nautinnollinen ilme kasvoilla ja sanoi ime rintojani.
        Puvusta oli aukko rintojen kohdalla
        Imin hänen rintojaan ja nännejään. Sitten hän alkoi taas pomppimaan mun kullin päällä ja kohta hän sai järisyttävän orkun huutaen ja kynsien mun rintakehää ja vatsaa.
        Sitten hän lysähti päälleni väsyneenä.
        Kohta hän nousi pois päältä ja avasi lukot jotta vapauduin sanoi mene pesee kullisi. Poika. Jatketaan sitten.
        Menin pesemään munat ja aattelin pääsenköhän pois täältä.
        Kun tulin pois pesulta hän makasi jo alasti ja sanoi tuu panee mua mua panettas vielä.
        Ja mä menin se oli kyllä kiihoittavaa nähdä ope alastomana edessä haarat auki ja työnnyin pilluun sisään alkaen naida opee
        Se oli kyllä upeeta vaikka kullini oli arka jo aiemmasta käsittelystä.
        Lankesin kuitenkin ja niin opekin tuntui tärisevän orkuista.
        Sitten nousin pois ja ope sanoi että kuvasin hänet siksi ettet puhu muille tästä
        Muuten voidaan joskus ottaa uusiksi jos haluut


      • Anonyymi
        Treffille kirjoitti:

        Laita ihmeessä jos on hot sun mielestä.

        Niin jatkan siitä mitä tapahtui open kotona.

        Saavuimme open kotiin.. Se oli hiukan erikoinen mun mielestä ainakin toistaiseksi mitä Kuvittelin.
        Siellä oli tumma sävy ja tuolitkin jotenkin erikoiset.
        Ope sanoi että käy vaihtamassa jotain muuta ylleen. Istu siihen tuoliin se on kiva istua.
        Mä siihen istuin ja katselin ympärilleni siellä oli kaikenlaista outoo laitetta hyllyissä ja joku kone nurkassa lie ollut kuntolaite kota en tuntenut.
        Kohta ope tulikin ja hämmästyin hän oli pukeutunut mustaan lateksiin ja oli kuin kissanainen.
        Hän tuli eteeni ja käski riisuutua.
        No minä riisuin ja aattelin että.kivaa tulee.
        Painoi minut istumaan ja laittoi käteni käsinojille ja jalat haara asentoon. Sitten kuului klik ja olinkin kiinni tuolissa käsistä ja jaloista kulli pystyssä.
        Kuului taas klik ja tuoli muuttui makuuasentoon täysin.
        Siinä makasin kulli pystyssä kauhuissaan. Yritin sanoo jotain mutta sain suuhuni sellaisen tulpan etten voinut puhua.
        Ope katsoi mua ja naurahti .
        Sitten hän laittoi usean kameran päälle .
        Hän alkoi hyväillä mua joka puolelta hyväily alkoi alhaalta päin kiihoittavasti
        Hän puristi kiveksiäni lujaa tunsin kovaa kipua, kulliani hän puristi myös lujaa ja otti huuliensä väliin imien kullin pään niin että se oli hellä ja musta . Hän jatkoi ylemmäs imi mun nännejä fritskuille ja muutenkin vatsaan ym
        Hän ottaisi suu tukkeen pois ja työntäisi pillunsa mun naamalle hieroen märkää pillua kasvojani vasten niin että saa orkun . Siinä huomasin että.puvussa oli aukko haaroissa josta pillu on esillä
        Sitten hän siirtyi taas runkkaamaan suullaan kulliani ja kohta nousi istumaan kullini päälle niin että kulli meni peppuun Siinä hän tyydytti itseään nautinnollinen ilme kasvoilla ja sanoi ime rintojani.
        Puvusta oli aukko rintojen kohdalla
        Imin hänen rintojaan ja nännejään. Sitten hän alkoi taas pomppimaan mun kullin päällä ja kohta hän sai järisyttävän orkun huutaen ja kynsien mun rintakehää ja vatsaa.
        Sitten hän lysähti päälleni väsyneenä.
        Kohta hän nousi pois päältä ja avasi lukot jotta vapauduin sanoi mene pesee kullisi. Poika. Jatketaan sitten.
        Menin pesemään munat ja aattelin pääsenköhän pois täältä.
        Kun tulin pois pesulta hän makasi jo alasti ja sanoi tuu panee mua mua panettas vielä.
        Ja mä menin se oli kyllä kiihoittavaa nähdä ope alastomana edessä haarat auki ja työnnyin pilluun sisään alkaen naida opee
        Se oli kyllä upeeta vaikka kullini oli arka jo aiemmasta käsittelystä.
        Lankesin kuitenkin ja niin opekin tuntui tärisevän orkuista.
        Sitten nousin pois ja ope sanoi että kuvasin hänet siksi ettet puhu muille tästä
        Muuten voidaan joskus ottaa uusiksi jos haluut

        32vn opettaja
        Katotaanpa tänään jos vaikka ottaisin puhutteluun välitunniksi. Seläntakaa puhellaan aika ronskia puhetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        32vn opettaja
        Katotaanpa tänään jos vaikka ottaisin puhutteluun välitunniksi. Seläntakaa puhellaan aika ronskia puhetta.

        Ota ihmeessä mutta muista lukita ovi ja voit pitää sen puhuttelun koulun jälkeen mielummin😘😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota ihmeessä mutta muista lukita ovi ja voit pitää sen puhuttelun koulun jälkeen mielummin😘😜

        En tiedä tohdinko... käyn kyllä kuumana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä tohdinko... käyn kyllä kuumana

        No ei se oo huonompi ajatus kuitenkaan ja muista avata paidannapit ja jättää rintsikat pois.
        Missä päin olet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei se oo huonompi ajatus kuitenkaan ja muista avata paidannapit ja jättää rintsikat pois.
        Missä päin olet

        Kokkolasta. Jätin lapun tuon pojan käteen. Hymyilee nyt mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokkolasta. Jätin lapun tuon pojan käteen. Hymyilee nyt mulle.

        Mitä lapussa luki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä lapussa luki

        Kirjotin että. Sun haaroissa pullottaa kulli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotin että. Sun haaroissa pullottaa kulli

        Kerron jos jotain tapahtui. Tunti loppuu nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotin että. Sun haaroissa pullottaa kulli

        Laita viesti että oonko poiken mielestä hot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita viesti että oonko poiken mielestä hot

        Mitä tulla tarkoitit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tulla tarkoitit

        Kysy Ootko hot


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy Ootko hot

        No kysyin. Jännittää vieläkin... olen kuulemma tosi hottis...vannotin pojan että ei kerro edes parhaalle kaverille. Lupasi olla kertomatta. Suutelin ja puristin sen kullia farkkujen läpi. Ilmoitin että jälkiistuntoon koulun jälkeen. Haluan tutustua sinuun lähemmin. Nyt on sitte vaikia olla ja odottaa koulun loppua tältäpäivältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kysyin. Jännittää vieläkin... olen kuulemma tosi hottis...vannotin pojan että ei kerro edes parhaalle kaverille. Lupasi olla kertomatta. Suutelin ja puristin sen kullia farkkujen läpi. Ilmoitin että jälkiistuntoon koulun jälkeen. Haluan tutustua sinuun lähemmin. Nyt on sitte vaikia olla ja odottaa koulun loppua tältäpäivältä

        Tunteet on sekavat. Tein kyllä nyt väärin. Eihän noin saa tehdä ja jos asia etenee toisten korviin niin saan varmaan lopputilin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunteet on sekavat. Tein kyllä nyt väärin. Eihän noin saa tehdä ja jos asia etenee toisten korviin niin saan varmaan lopputilin

        No on se sen arvoista. Miten etenet sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on se sen arvoista. Miten etenet sitten

        Noo kotitalous luokassa on yks oma luokka vähäisessä käytössä. Kysyn suoraa voisinko runkata sen kovaa kullia. Eiköhän se siittä etene johonki suuntaan. Kysyin jo johtajaopettajalta lupaa järjestää siellä mahdollinen pitkäkoe. Sanoi että tottakai onnistuu. Aiko sanoa siivoojille että eivät häiritse


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noo kotitalous luokassa on yks oma luokka vähäisessä käytössä. Kysyn suoraa voisinko runkata sen kovaa kullia. Eiköhän se siittä etene johonki suuntaan. Kysyin jo johtajaopettajalta lupaa järjestää siellä mahdollinen pitkäkoe. Sanoi että tottakai onnistuu. Aiko sanoa siivoojille että eivät häiritse

        32v n opettaja

        Minkä ikäinen olet kenenkanssa kirjoittelen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        32v n opettaja

        Minkä ikäinen olet kenenkanssa kirjoittelen

        48v olen täältä P savosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        48v olen täältä P savosta.

        15min. Sitten alkaa mun kokeilu. Jännittää ihan kauheesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15min. Sitten alkaa mun kokeilu. Jännittää ihan kauheesti

        Oletko muuten opettaja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15min. Sitten alkaa mun kokeilu. Jännittää ihan kauheesti

        Onko Millainen nuori. Ootko itse millaisissa mitoissa ja Millainen asunto sulla on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Millainen nuori. Ootko itse millaisissa mitoissa ja Millainen asunto sulla on

        Millainen asu sulla on.
        Olen opettajana kyllä käsityö ope


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Millainen nuori. Ootko itse millaisissa mitoissa ja Millainen asunto sulla on

        Ihan komea nuorimies. 164 pitkä rinnat ihan normaalit mielestäni ja suhkot hoikka. Asun yksiössä vuokralla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen asu sulla on.
        Olen opettajana kyllä käsityö ope

        Huppari. Tiukat farkut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan komea nuorimies. 164 pitkä rinnat ihan normaalit mielestäni ja suhkot hoikka. Asun yksiössä vuokralla

        Sä oot niiden poikien märkä uni
        Kyllä kelpais minullelkin
        Eikö sulla ole mieskaverii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huppari. Tiukat farkut

        Onko sinulla mitään vastaavaa kokemusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla mitään vastaavaa kokemusta

        Kerron myöhemmin lisää. Nyt tapaan sen pojan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron myöhemmin lisää. Nyt tapaan sen pojan

        Ok. Mee nyt ja kerro mulle sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Mee nyt ja kerro mulle sitten

        No kokeiltu. Tein käsin ja otin suihin. Poika antoi pika nainnin. Sain kyllä aikamoisen orgasmin. Piti pitää käsi suun edessä ettei kukaan kuullu. Sperma maistuu suussa vieläkin. Lupasimme ottaa uusiksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kokeiltu. Tein käsin ja otin suihin. Poika antoi pika nainnin. Sain kyllä aikamoisen orgasmin. Piti pitää käsi suun edessä ettei kukaan kuullu. Sperma maistuu suussa vieläkin. Lupasimme ottaa uusiksi

        Toivon että poika pitää sanansa. Ettei kenellekkään kerrota tapahtuneesta. Rintsikat ja pikkarit pistin laukkuun eikun kotia kohti huh mikä päivä. Vielä ainakin kannatti. Saapa nähdä miten huominen sujuu😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon että poika pitää sanansa. Ettei kenellekkään kerrota tapahtuneesta. Rintsikat ja pikkarit pistin laukkuun eikun kotia kohti huh mikä päivä. Vielä ainakin kannatti. Saapa nähdä miten huominen sujuu😉

        Nyt on sitten tyydytetty olo vai jäikö vielä haluja.
        Otatteko uusiksi joskus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on sitten tyydytetty olo vai jäikö vielä haluja.
        Otatteko uusiksi joskus

        Jjäi vielä haluja. Otamme uusinnan. Katotaan miten huominen sujuu. Vai pitääkö punastella. Olen ihan tyytyväinen siihen mitä tein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jjäi vielä haluja. Otamme uusinnan. Katotaan miten huominen sujuu. Vai pitääkö punastella. Olen ihan tyytyväinen siihen mitä tein.

        Ota huomenna 2 poikaa sua hoitamaan niin saat kumnolla😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota huomenna 2 poikaa sua hoitamaan niin saat kumnolla😘

        Voi hemmetti se poika oli johtavaopettajan poika. Pisti mulle viestin että mikä koe sielä piditte kun ei ollut koe aijankohta...nyt tais käry käydä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hemmetti se poika oli johtavaopettajan poika. Pisti mulle viestin että mikä koe sielä piditte kun ei ollut koe aijankohta...nyt tais käry käydä...

        Eipä auta käski tulla nyt koululle ennenkuin oppitunnit alkaa. Hänen nimi on merja. Ei taida olla hyviä uutisia...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota huomenna 2 poikaa sua hoitamaan niin saat kumnolla😘

        Moi 15v t
        Oliks sää ope


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä auta käski tulla nyt koululle ennenkuin oppitunnit alkaa. Hänen nimi on merja. Ei taida olla hyviä uutisia...

        No joo. Vähä kun naurattaa...poika oli äitilleen sanonut tiukan kyselyn jälkeen että oli saanut minut järjestään harjoitus kokeen...sanoin merjalle että poikas tarttee vielä harjoitusta. Annoin 7,5 kokeesta. Kehui että ihanasti aattelin. Ja toivo että voisin järjestää muutamalle muullekkin. Ennen koetta. Huh aattelin ja nyt jälkeenpäin eihän täsä paikat tule kestämään😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Vähä kun naurattaa...poika oli äitilleen sanonut tiukan kyselyn jälkeen että oli saanut minut järjestään harjoitus kokeen...sanoin merjalle että poikas tarttee vielä harjoitusta. Annoin 7,5 kokeesta. Kehui että ihanasti aattelin. Ja toivo että voisin järjestää muutamalle muullekkin. Ennen koetta. Huh aattelin ja nyt jälkeenpäin eihän täsä paikat tule kestämään😅

        Moi oletko kenties anne nimeltään. Tummat tai lähes mustat hiukset. Englannin ope? Silmälasit. Taisit edellisen kuvaukses perusteella hiplailla jaakkoa eilen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi oletko kenties anne nimeltään. Tummat tai lähes mustat hiukset. Englannin ope? Silmälasit. Taisit edellisen kuvaukses perusteella hiplailla jaakkoa eilen

        Oon sen jaakon kaveri


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo. Vähä kun naurattaa...poika oli äitilleen sanonut tiukan kyselyn jälkeen että oli saanut minut järjestään harjoitus kokeen...sanoin merjalle että poikas tarttee vielä harjoitusta. Annoin 7,5 kokeesta. Kehui että ihanasti aattelin. Ja toivo että voisin järjestää muutamalle muullekkin. Ennen koetta. Huh aattelin ja nyt jälkeenpäin eihän täsä paikat tule kestämään😅

        Saatpahan kunnolla nuorta munaa joka reikään ettäs tiedät. Ja on siinä se hyvä puoli että pojat pysyy hyvissä väleissä ja kunnolla sun tunneilla


    • Anonyymi

      Kyllä moni nuori on haaveillut opettajastaan varsinkin pojat kun on sellainen 30v solakka isotissinen ope.

    • Anonyymi

      Kyllä oli upee ope meilläkin ja hyvät tissit

    • Anonyymi

      saat kutosen

    • Anonyymi

      Moi. Olen Mia 16v
      Meillä oli äikäntunti ja se nyt ei mua kiinnostanut ollenkaan vaan katselin ulos kun pojat pelasi jalkapalloa siellä.
      Meidän ope Aki huomadi sen ja sanoi taitaa Miaa kiinnostaa pojat enemmän kun opetus vai miten on.
      No minulla sattui olemaan vähän huono ja levoton päivä muutenkin kun oli yksi suhde mennyt karille.
      Niimpä vastasin sille vahingossa että " haistaa vittu"
      No open ilme ei muuttunut vaan hän sanoi rauhalliseen tapaansa että tuosta voidaan keskustella koulun jälkeen joten jäät puhutteluun luokkaan .
      Tunti kului loppuun se olikin viimeinen tunti sinä päivänä.
      Kello soi ja kaikki teki lähtöään minä myös, mutta Aki sanoi että Mia jää sitten puhutteluun.
      No minä lysähdin takaisin pulpettiin ja ootin kun muut poistuu että millainen saarna sieltä tulee .
      Aki alkoi puhua. Mites se on eikö ole mitään kunnioitusta opettajaa kohtaan sulla.
      Minä siihen että olen vähän nyt muissa maailmassa kun tuli ero poikakaverista vaikka ei nyt kovin kummoinen ollutkaan ja se oli toisen tytön kanssa.
      Aki siihen että kyllähän sen tietysti ymmärtää että nuori tyttö on ilman kaverii niin on ...vähän miten sen sanoisi jopa puutteessa .. jos suoraan sanotaan.
      Minä siihen että No kyllä hän herkillä on silleen.
      Ja nyt vasta huomasin että Akihan on aika vetävän näköinen tyyppi vaikka aiemmin en siihen kiinnittänyt huomiota. Kullikin pullottaa ihanasti tekis mieli alkaa imee sitä aattelin itsekseni.
      Aki siihen että ei se ole puolustus, mutta sanoit että haista vittu. Haluutko todella että haistelen , vai
      Tuleppas tänne eteen seisomaan .
      Minä nousen ja hymyilen Akille , menen sen eteen niin että olen ihan kiinni hänessä . Tuijotan hänen etumustaan sillä pullotus on valtava kun läheltä katson.
      Aki katsoo mun kaula aukosta mun rintoja sen huomaan kyllä . Onhan mulla isot rinnat luokan isoimmat ja ne on hyvin esillä.
      Minulla on lyhyt hame päällä se on mun mieluinen asu sillä voi kiusata poikia
      Aki kävelee ovelle ja laittaa sen lukkoon.
      Tulee sitten mun luo ja sanoi haastetaan sitten kun noin pyydät.
      Akin kädet menee hameen alle ja hän riisuu mun pikkarit pois . Sitten nostaa mut siihen open pöydälle nosta helmani ylös ja alkaa suukottelee ja nuolemaan mun pillua . Minä hiukan hämmästyin mutta oon niin kiimaisena etten seteleitä yhtään vaan nautin kun osaava mies nuolee. Parta vähän kutittaa kivasti.
      Saan aika nopeasti orkun ja tärisen pöydällä niin että kynät tippuu lattialle.
      Nyt Aki lopettaa ja kysyy Oliko vielä muita toivomuksia .
      Nousen pois pöydältä avaan Akin housut auki ja kaivan kovan kullin esiin alkaen imee sitä ja runkata.
      Akilla on kyllä mahtava kulli huomaan että alan haluta sitä sisäänkin .
      Nousen takaisin pöydälle ja levitän jalkani sanoen pane mua niin ollaan sitten sujut .
      Aki hiukan empi mutta kun sanoin käytän pillereitä niin Aki työnsi kullinsa mun pilluun sisään hitaasti koska hänellä oli paksumpi kuin mitä olin tähän asti saanut.
      Alkuun tuntui että ei se sovi, mutta kyllä pilluni antoi periksi ja tunsin miten kunnon kulli saa mut kiimaisemmaksi kuin koskaan. Sanoin puristele ja ime mun rintoja . Aki kaivoi rintani esiin ja hyäili sekä imi niitä ihanasti. Sitten Aki alkoi naida mua rajummin se oli kyllä tähän astisista panoista kaikista paras .
      Kohta sain mahtavan orkun ja tunsin kun valtava määrä sperma purkaantui sisääni . Uhhhhh mikä pano huusin enkä muistanut ollenkaan missä olimme.
      Siinä olimme hetken vielä kun en minä ainakaan jaksanut liikahtaa yhtään tunsin vaan kuinka hyvää se teki ja haluaisin lisää.
      Spermat valui ulos pillusta lattialle joita Aki alkoi pyyhkiä taulusienellä pois kun ei ollut muutakaan.
      Aki nosti mut pois pöydältä ja sanoi nyt tää meni vähän minulta yli . Et kai huutele kellekkään..
      Sanoin että en varmasti , mutta yksi ehto mulla on
      Aki kysyi rahaako haluut vai mitä.
      En haluu rahaa mutta haluun sua vielä lisää kun olet oikee panomies😂😂 nauroin hälle .
      Aki miettii hetken ja sanoi että se olis kyllä mieluista puuhaa vaikka mun luona

      • Anonyymi

        Opella on kyllä paljon hyviä tyttöjä jota voisi panna kun laittaa arestiin


    • Anonyymi

      Mä tulin myös usein housuun ruotsin tunnilla. Opella nappi paidasta auki silleen, et vako näkyi.

    • Anonyymi

      Kyllä on meidän yks ope kaunis ja haluttu poikien kesken.

    • Anonyymi

      Ei taida olla ihan oikea palsta mut miten voi panna amiksen opon kanssa jos haluaa mennä johonkin tiettyyn linjaan opiskelemaan ja ei muuten pääse sinne muuta kun panemalla opoa miten se onnistuu

    • Runkkailin ensimmäisiä kertoja siinä vitosluokan aikoihin. Olin ihastunut hissan opeen.

    • Anonyymi

      Mä haluaisin nussia tyäväenopiston nuorta naisopea.
      Luokassa ,kun kaikki muut ovat lähteneet.
      Opettajaneiti nojaa vasten pöytää,laskee legginsit ja pikkarit nilkkoihin ja pyllistää muodokkaan perseensä.
      - no niin ,nussi mua nussi !
      Hän huokaa ja levitttää jalkojaan,pillusta valuu nesteitä,posliini on kiihoittavan näköinen.

      Olen koko tunnin odottanut tätä hetkeä.
      Tarkistan vielä että ovi on lukossa ja menen nuoren naisen taakse .
      Katselen nyt rauhassa häntä samalla kun avaan vetskarin ja otan kyrvän kouraani.
      Alaston kuuma perse, vihdoinkin!

      Hän pyörittää persettään ,nostelee ja laskee sitä.
      Tyttö ei malta odottaa ,anelee käheästi.
      Nyt,just nyt,laita sun kyrpä sisään !

      Hän tietää kuinka hyvää on tulossa, sillä tämä ei ole ensimmäinen kerta,
      Ei suinkaan !

      Saatuaan eka kerran vanhan seilorin kyrpää,hän jäi heti koukkuun ..

    • Anonyymi

      Keskikoulussa 70-luvun alussa oli parikin opettajaa, joiden pöksyihin olisi ollut kiva päästä. Olivat vatkailuissani mielessä... .Näin jokin aika sitten somessa vanhan luokkakuvan, jossa toinen heistä oli luokanvalvojana enkä yhtään ihmetellyt kouluajan himojani.

    • Anonyymi

      Lukio oli kahlattu läpi ja juhlat juhlittu kesä edessä ja vuoden vaihteessa intti.
      Paras kaverini tuli lauantaina hakemaan bailaamaan paikalliseen kuppilaan.
      Oli jostain syystä hiljaista , ei ollut porukka liikkeellä.
      Olimme lähtemässä jo kotiin jatkamaan halvemmalla viinalla ,kun bongasin meidän kielten mailan.
      Olimme katselleet kiimaisina ja puhuneet toisti monet kerrat kuinka mahtavaa olis panna tuota naista.
      Kaveri ehdotti että pannaan yhdessä tänä yönä tuota kiima pakkausta kimppana.
      Kaveri meni hakemaan maikkaa ,ja hymyillen hän lähtikin.
      Huomasin heti että maikka vilkuili minuun päin ja puhu kavereilleni.
      He tulivat kappaleen loputtua pöytäämme .
      Kaveri sanoi että lähdetäänkö open tykö jatkoille,ja hymyili viekkaasti.
      Olimme nopeasti kävelleet opettajan asunnolle,ja koko ajan kaverini puristeli open takapuolta.
      Meille tarjottiin lonkeroa ja ope kysyi että pitäisikö heittää kuteet pois ja mennä makkariin.
      Silmät meinas pudota päästä kun näin maikan upean vartalon.
      Kaverini nousi mailan päälle ja alkoi naimaan.
      Se oli elävää pornoa,kulli seisoi ja teki mieli vetää käteen.
      Maltoin kuitenki ,sillä tiesin että kohta on mun vuoro.
      Kun kaverilla ruiskahti ,ope käski minut selälleen vuoteelle. Suostuin mielelläni pyyntöön ja ope alkoi ratsastamaan kullillani.
      Kaveri katseli hymyillen meitä ,ja hetken kuluttua tuli naisen taka ja painoi open alas mun päälle niin että kullini pysyi sisässä ja alkoi työntämään kulliaan open pyllyyn.
      Olipa kiihkeää kuunnella kun ope valitti ja voihki koko ajan äänekkäämmin .
      Eipä olis uskonut millainen kiimakissa maikka oli.

      • Anonyymi

        Kuivaan pyllyyn?


    • Anonyymi

      Matikan opea haluaisin painaa oikein kunnolla.
      On hyvännäköinen blondi.

    • Anonyymi

      ccc

    • Anonyymi

      Nuorena himoitsin meidän mat-fys-kem opettajaa lukiossa. Hän oli noin 30-paikkeilla hoikka kuin pajunvitsa ja pienet kiinteät rinnat. Monet kerrat laukesin, kun runkkaillessani häntä ajattelin.

    • Toisinaan on uutisia naisopettajista, jotka ovat jääneet kiinni seksistä oppilaiden kanssa. Koen kiihotuvani tällaisista uutisista. Joskus fantasioin olevani teini-ikäinen, jota aikuinen nainen käyttää halujensa tyydyttämiseen.

    • Anonyymi

      Lukematta muita juttuja, tulee mieleen omalta kouluajalta aivan 70-luvun alusta meidän ruotsinopettaja, joka oli n. 40 v. mies ja vielä koulun rehtori. Aivan täysi sika koko tyyppi, käytti hyväkseen meitä tyttöjä, ei tosin minua onneksi.
      Tämä ruotsinopettaja otti luokilta uhrikseen hyvän näköisiä tyttöjä ja lirkutteli heitä suosien tunneilla, sai heidät alistumaan seksiin sitten kansliassaan.
      Olin itse sen verran vaatimaton näöltäni, että minä jouduin taas muuten hänen epäsuosioon. Vaan ei se osa niillä tytöillä ollut kummoinen, jotka sitä seksiä hänelle joutuivat antamaan, ehkä parempi ruotsin numero todistukseen ja ehdoista selvisivät antamalla pillua tälle ruotsinopettajalle.
      Viralta potkivat tämän opettajan sitten ja hän muutti pois toiselle paikkakunnalle, mutta muuta ei sitten tietääkseni tullut. Muutamille tyttökavereilleni tuli melkoiset traumat siitä opettajasta, jotka joutuivat hänen käsittelyynsä. Sika mikä sika koko tyyppi!

      • Vaikka kuinka vietti puoleensa vetäisi, niin kyllä mielestäni niin mies, kuin meidän nais opettajienkin tulee pysytellä erossa oppilaistaan.
        Tilaisuuksia tulee vastaan ja houkutus voi välillä olla vastustamaton, mutta täytyy sitä olla sen verran itse hillintää, ettei lähde mukaan mihinkään seksuaaliseen kanssa käymisiin oppilaittensa kanssa.
        Birgit


      • Anonyymi
        OpettajaYh kirjoitti:

        Vaikka kuinka vietti puoleensa vetäisi, niin kyllä mielestäni niin mies, kuin meidän nais opettajienkin tulee pysytellä erossa oppilaistaan.
        Tilaisuuksia tulee vastaan ja houkutus voi välillä olla vastustamaton, mutta täytyy sitä olla sen verran itse hillintää, ettei lähde mukaan mihinkään seksuaaliseen kanssa käymisiin oppilaittensa kanssa.
        Birgit

        Miehenä olen sitä mieltä että se on nuorille uroksille varsin tervettä katsella itseään iäkkäämpiä naisia seksualisesti. Siis katsella ja unelmoida. Itse toimista on sitten juuri noin kuten kerroit.
        Iäkkäämmissä naisissa on vaan se seksuaalinen vetovoima joskus niin voimakas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehenä olen sitä mieltä että se on nuorille uroksille varsin tervettä katsella itseään iäkkäämpiä naisia seksualisesti. Siis katsella ja unelmoida. Itse toimista on sitten juuri noin kuten kerroit.
        Iäkkäämmissä naisissa on vaan se seksuaalinen vetovoima joskus niin voimakas.

        Ei minullakaan mitään sitä vastaan ole jos nuoret miehenalut katselevat seksuaalisesti unelmoiden iäkkäämpiä naisia. Eihän tälle mitään mahdakaan kun näin tekevät ja nauttikoot vapaasti näkemästään ja syntyvistä mielikuvistaan jos siitä nauttivat!


      • OpettajaYh kirjoitti:

        Ei minullakaan mitään sitä vastaan ole jos nuoret miehenalut katselevat seksuaalisesti unelmoiden iäkkäämpiä naisia. Eihän tälle mitään mahdakaan kun näin tekevät ja nauttikoot vapaasti näkemästään ja syntyvistä mielikuvistaan jos siitä nauttivat!

        Juuri näin. Onhan se itsestäänkin mukavaa, että nuoret miehet näkevät näinkin iäkkään naisen mielestään seksikkäänä!


      • Anonyymi
        Anneli51 kirjoitti:

        Juuri näin. Onhan se itsestäänkin mukavaa, että nuoret miehet näkevät näinkin iäkkään naisen mielestään seksikkäänä!

        Onhan moni viisikymppinen ja hieman vanhempkin nainen todella kaunis ja haluttava.
        Julkimoista Eini on yksi todella hyvä esimerkki.
        Yksi kauneimmista ja seksikkäimmistä kypsän iän naisista, joita on. Ja hänkin taitaa olla jo jotain 60v tienoilla..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan moni viisikymppinen ja hieman vanhempkin nainen todella kaunis ja haluttava.
        Julkimoista Eini on yksi todella hyvä esimerkki.
        Yksi kauneimmista ja seksikkäimmistä kypsän iän naisista, joita on. Ja hänkin taitaa olla jo jotain 60v tienoilla..?

        63v muistaakseni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        63v muistaakseni

        Juu niin muistelinkin, että olisi jo hieman ylikin kuudenkymmenen.
        Mutta todella kaunis ja seksikäs nainen kaiken kaikkiaan.
        Vaikka onhan se vähän metka, kun muistan hänet jo 80-luvulta, kun olin itse ala-asteikäinen ja kaunis oli silloinkin. Niin nyt näin 40+ ikäisenä Eini vieläkin jyrää ja on yhtä kaunis kuin tuolloin 30-40 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Mie oon pari kertaa rakastellut mun opettajan kanssa..

    • Anonyymi

      Olin lukiossa ainakin vähän lääpälläni yhteen meidän silloiseen naisopettajaan, joka oli tullut vain yhdeksi tai kahdeksi lukukaudeksi opettamaan matikkaa, fysiikkaa ja ATK:ta.
      Ja ihan syystäkin olin lääpälläni, oli niin hiton ihana ja söpö ja aina niin kiltin ystävällinen mullekin. Ja me tultiin juttuunkin aika kivasti muutenkin, hän mm. kertoi erostaan mulle eräällä hyppärillä ja kulutin sitä koulun ATK-luokassa luvan kanssa, missä hän valmisteli seuraavaa tuntia.
      Niin, mä olin tuolloin 17v ja hän 27v.
      No ei meille silloin tullut vielä mitään, mutta hän jäi samana keväänä pois ko lukiosta, kun mä valmistuin ja meni jotain 2-3 vuotta, kun olin erään kaverini kanssa Tampereella baarikierroksella, niin yllätyksekseni hän olikin eräässä pubissa, mihin menimme kaverin kanssa ja kyllä muistettiin heti toisemme. Ja sillä hetkellä muistin senkin, että oli kertonut olevansa Tampereelta kotoisin ja olikin muuttanut sinne takaisin.
      No, ilta jatkui ja hän oli seurassamme ja asiat jotenkin johtivat yhdestä toiseen sillä seurauksella, että mä lähdinkin ex-opettajani mukaan hänen asunnolleen yöksi.
      Ja juteltiinkin, mutta kyllä me sitten naitiinkin ja kunnolla. Yllätyinkin hitosti, kuinka kiihkeä ja himokas hän oli, muuten oli aina enempi sellaisen kiltin hiirulaisen oloinen tms. Herkän herttainen, josta nyt ei olisi ihan uskonut, että asento 69 on hänen lempparinsa jne...
      Sanoi kyllä seuraavana aamuna, että oli joskus ajatellut silloin lukioaikana myös jotain rivoa meihin liittyen sen lisäksi, että piti musta muutenkin, mutta ei ollut tietenkään voinutkaan tehdä asialle mitään.
      No, oli kyllä kiva yhteensattuma sitäkin isommalla syyllä. Vaikka en olisi ikäpäivänä uskonut kouluaikaan, jos joku olisi mulle sanonut, että törmäisin sattumalta muutama vuosi valmistumisen jälkeen mun vanhaan opettajaan ja päätyisin harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

      • Anonyymi

        Jatkoitteko jälkeen päin "yhteisiä harrastuksia"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkoitteko jälkeen päin "yhteisiä harrastuksia"?

        Pidettiin me yhteyttä jälkeenkin päin vielä aika pitkäänkin ja kyllähän me päädyttiin myös "saman peiton alle" myöhemminkin joitakin kertoja.
        Mulla nyt asui siihen aikaan pari sukulaista ja muutama kaveri Tampereella, joiden luona kävin aina silloin tällöin ja silloin nähtiin tämän ex-openkin kanssa, kun ilmoittelin olevani maisemissa taas. Ja joskus menin varta vasten suoraan hänen luokseen käymään.
        Oli kyllä mukavaa aikaa ja kyllä taisin vähän kiintyäkin häneen muutenkin, vaikka onkin nyt mua 10v vanhempi.
        Oli jotenkin niin kivan hubaa, kun hän tosiaan vaikutti enemmän hiirulaiselta, jolle pimppa on ihan pelkästään pissimistä varten vain, mutta annas olla kun päästiin makuuhuoneeseen.. Huh huh.
        Nörttihiirulaisesta ei ollut tietoakaan;D
        Välit alkoivat jäämään aika pitkälti sen vuoksi, kun lähdin kauemmaksi opiskelemaan, millä tiellä olen vieläkin. Ihan sillä, kun satuin työllistymään hyvin tänne alueelle, minne lähdin opiskelemaan. Ja hän taas jäi Tampereelle.
        En nyt ollutkaan palaamassa kotiseudulleni, mutta kaikki muuten oli auki vielä valmistumisenkin aikoihin ja Tre oli yksi vaihtoehto, mihin olisi voinut työn perässä muuttaa. Mutta näin sitten kävi.
        Ilmoiteltiin välillä satunnaisesti kuulumisia jonkun aikaa, mutta ei enää tapailtu enkä mä ole käynyt Tampereella tai Pirkanmaalla ylipäätään yli kymmeneen vuoteen.
        Sen verran tosin kuulin hänestä pari kolme vuotta sitten, että olisi mennyt naimisiin jossain vaiheessa ja että hänellä on muksujakin.
        En nyt tiedä, olisiko siitä nyt muutenkaan tullut mitään tuon isompaa, mutta ehkä se oli parempikin noin, että oli vain tuollainen elämänvaihe koko juttu.


    • Anonyymi

      Mukavia juttuja tuollaiset ylipäätään, että törmää vanhaan tuttuun/ihastukseen ja pääsee vielä panemaan hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Mä haluaisin panna mun kuviksen opea vaikka se on jo eläkkeellä,sillä on hyvät tissit

      • Anonyymi

        Mä kanssa näin yhtä mun vanhaa opettajaa, joka oli silloin noin 50v, kun opetti muakin ja oli silloin vielä ihan tolkuttoman hyvännäköinen ja seksikäs nainen. Huh huh...
        Ja nyt on jotain 65v, ehkä vähän enempikin ja vieläkin on hyvässä tikissä. Hitto kun pääsisi edes vähän peuhaamaan hänen kanssaan..
        Näkee nyt jo, että on hieman ikää, mutta ei silti uskoisi, että on jo lähempänä seitsemääkymmentä ikävuotta.
        Kasvoiltaan pysynyt aika nuorekkaana ja vartaloltaankin vielä paremmassa kunnossa kuin moni 40-45 vuotias.
        Jos olisi pyytänyt mukaansa tai vaikka ehdottanut treffejä, niin olisin myöntynyt sillä sekunnilla ja hän saisi naida multa vaikka aivotkin pihalle.


    • Anonyymi

      Opeja on sekä miehiä että naisia.
      Opeja on sekä 20 vuotiaita että 65 vuotiaita ja siltä väliltä.
      Jos ope on 20 vuotias nainen niin JOO!

    • Anonyymi

      Haluaisin mun luokan opettajaa mies 35w. Ite oon 17w

    Ketjusta on poistettu 141 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe