Olen aloittelija tässä hommassa, huuto.netistä muutaman kuvan olen huutanut. Jotenkin kiiltsut viehättävät ja niitä haluan keräillä talteen..
Miten pääsisin alkuun tässä harrastuksessa? Netistä löysin aika vähän tietoa kiiltokuvien keräilystä. Missä säilyttäisin kuvia? Valokuva-albumia olen miettinyt, mutta millä kiinnittäisin kuvat, kun en viitsisi liimata niitä sivuihin kiinni?
Niin, ja vielä piti kysyä että onko esim. tiimarista ostetut kiiltokuva-arkit yhtä "arvokkaita" (ei rahallisesti) kuin esim. nämä 50-luvun kiiltokuvat. Tai siis, että kannattaako tiimarista ostaa kiiltokuva-arkkia, jos löytyy hieno..
Sitten, keräilettekö te miten? Jonkun tietyn aiheen mukaan tms.? itseäni viehättävät eniten enkelit ja kukat.
Kiiltokuvien keräily
aloittelija....
2
602
Vastaukset
- yhteinen harrastus
Minulla on valokuvakansiossa, jossa on muovisuoja (irrotettava). Niitä on ollut myynnissä ainakin muutama vuosi sitten. Jos kiinnostaa ostaa enkeleitä tai kukka-aiheita, tai muita, anna s-postiosoite. Voihan itse myös laittaa suojasivun kuvasivujen väliin esim. jäykkä plastiikka. A4 kokoa myyvät erikoisliikkeet, kuten kirjakaupat (onkohan nimeltään oh.?)
- jerma kukkonen
Itseäni viehättää sonnit biisonit ja härät,kauheeta... No joka tapauksessa kerään kiiltsikoita vallan pikkusormi pystyssä. voi kauheeta..... Kaikki ihanat urokset kiinnostaa ihan valtaisasti.Mites sulla??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad911487- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että384877- 156859
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51668
- 57641
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76632