Nousumerkit ja ulkonäkö

Dreamfairy

Kertokaapa mulle miltä näyttää eri nousumerkkien edustajat?? miltä esim nousu-leijona näyttää? kasvonpiirteet, tyyli, katse jne.

15

1360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäminäminäminäminä

      Minä olen nousujouskari ja erittäin hyvännäköinen. Olen nelikymppinen, mutta muutun vuosi vuodemmalta paremman näköiseksi. Luulen, että se johtuu nousevasta merkistäni. Nuorempana olin tasapaksu tavis eikä tyylitajuakaan ollut, taistelin tavanomaisuuden ja vähän omalaatuisten vaatevalintojen välillä. Pullukkakin olin, aina välillä, yleensä kesäisin kevenin parilla kilolla normaalipainoiseksi ja talvella muutuin taas pullukaksi. Kilot tulivat ennen kaikkea vatsalle ja vyötärölle.

      Liikuntaa inhosin kakarana ja teininä, nuorena aikuisena aloin vähän jumpassa käydä ja siitä se lähti. Liikkumatta en ole voinut sen jälkeen olla! Rakastan niin jumppaa, salitreeniä, tanssia, pyöräilyä kuin joogaa ja pilatesta... ja vaikka mitä. Olen liikkunut koko aikuisikäni, vieläpä monipuolisesti ja body on mitä mainioimmassa kunnossa. Kaikki kohdallaan ja vaatekaupasta ei löydy muuta kuin hyvin istuvia vaatteita.

      Nuorena tykkäsin tummentaa hiukseni, nykyään ne ovat hieman kuparinhohtoiset mikä sopii täydellisesti vaalealle iholleni. Ikävä kyllä aurinkoa pitää välttää.... Pisamia ei ole, mutta aurinkoihottumaa tulee helposti. Hiusten luonnollinen väri on vaaleasta keskiruskeaa, minulla on luonnonraidat. Lisäksi hiukseni ovat taipuisat. Ikää myöten ne ovat valitettavasti ohentuneet, nuorena ne olivat erittäin paksut.

      Silmät ovat vihreät, eivät erityisen isot, mutta katseeni on välillä intensiivinen ja välillä haaveksiva, olen kuin "muissa maailmoissa".

      Ihoni on erinomaisessa kunnossa, rypyt ei uhkaa, mutta yläluomi ikävä kyllä painaa sen verran, että leikkausta olen miettinyt.

      Olen melko pienikokoinen, mutta vartaloni on silti hyvin selkeä, "veistoksellinen". Jalat ovat sekä heikkouteni että vahvuuteni, ne ovat kauniit ja pitkät, mutta vaativat muuten jatkuvasti jotain vahvistavaa treeniä. Muuten tulee kipuja polviin ja enne pitkää alaselkään... Jostain syystä aikuisiällä minulla näyttää olevan enemmän riskiä laihtumiseen kuin lihomiseen. Siis juuri päinvastoin kuin nuorena.

    • YAK-42

      Tämän palstan ketjussa nimeltä "Gallup" on paljon keskustelua mm. ulkonäöstä.

    • J K

      EI M ILTÄÄN

    • Kyllästynyt!!!

      Se on taas tuo J K trollaamassa, suksi vittuun täältä!!!!!!!

      • Kuusaamoon suksinut

        Ei saa ketään suksittaa kuuseen täältä; se on epäkohteliasta; olethan itsekin täällä. Suomi on toistaiseksi vielä vapaa maa ja meillä on vielä jonkinlainen (kavennettu) sananvapaus.
        On ilo olla vapaa vapaassa Suomessa; sallikaamme kaikkien kukkien kukkia ja vaikka kuksia, muttei mihinkään suksia!


      • no no
        Kuusaamoon suksinut kirjoitti:

        Ei saa ketään suksittaa kuuseen täältä; se on epäkohteliasta; olethan itsekin täällä. Suomi on toistaiseksi vielä vapaa maa ja meillä on vielä jonkinlainen (kavennettu) sananvapaus.
        On ilo olla vapaa vapaassa Suomessa; sallikaamme kaikkien kukkien kukkia ja vaikka kuksia, muttei mihinkään suksia!

        Nuoret eivät osaa tarpeeksi arvostaa Suomen vapautta ja sananvapautta, eivätkä antaa tarpeeksi arvoa olemiselle ja elämiselle ihmisenä - erilaisina kaikki.
        Pelkkää hyvää aikaa eläneenä nuoret eivät tiedä mitä ovat menettämässä Suomessa/Suomesta.
        Silmät aukeavat sitten, kun esim. joku "eriuskontoinen" maa miehittää Suomen ja vapaus olla ja elää ihmisenä katoaa.


      • Yök
        no no kirjoitti:

        Nuoret eivät osaa tarpeeksi arvostaa Suomen vapautta ja sananvapautta, eivätkä antaa tarpeeksi arvoa olemiselle ja elämiselle ihmisenä - erilaisina kaikki.
        Pelkkää hyvää aikaa eläneenä nuoret eivät tiedä mitä ovat menettämässä Suomessa/Suomesta.
        Silmät aukeavat sitten, kun esim. joku "eriuskontoinen" maa miehittää Suomen ja vapaus olla ja elää ihmisenä katoaa.

        Pitäkää tekin kaksi trollia turpanne kiinni!!


      • Trollit pois täältä
        no no kirjoitti:

        Nuoret eivät osaa tarpeeksi arvostaa Suomen vapautta ja sananvapautta, eivätkä antaa tarpeeksi arvoa olemiselle ja elämiselle ihmisenä - erilaisina kaikki.
        Pelkkää hyvää aikaa eläneenä nuoret eivät tiedä mitä ovat menettämässä Suomessa/Suomesta.
        Silmät aukeavat sitten, kun esim. joku "eriuskontoinen" maa miehittää Suomen ja vapaus olla ja elää ihmisenä katoaa.

        Saahan sitä sananvapaus olla mutta tietoliikenteen häiriköinti on rikos. Että tiedoksi vaan sinullekkin. Trollaaminen on turhaa ja ärsyttävää.


    • 100% varma tietämys

      Nouseva merkki näkyy naamasta.
      Mikäli olet esim. neitsyt, pärstästäsi näkyy, ettet ole ikinä saanut.
      Jos olet nousumerkiltäsi leijona, ilmeesi on aina uhkaavan karjahteleva ja saalistaan tuijottava.
      Kaksosnousmerkkisillä silmistä näkee, että he ovat aivan kaksisuuntaisen mielialahäiriön kourissa all the time.
      Sattuipa nousumerkiksesi härkä, oinas tai kauris, naamastasi näkee heti, että sarvethan siinä kasvaa kohta, tyngät pilkottavat jo tukan alta tai kiiltävässä kaljussa pullistumat... muutenkin habituksesi on puskevan hyökkäävä.
      Skorpionin/ravun nousumerkin omaavana ulkonäkösi on hyvin saksikas ja kävelysi näyttää siltä kuin mönkisit jossain.
      Jos nouseva merkkisi on kalat, kävelet linjakkaan uiskentelevaan tyyliin suu alatai ammollaan. (myös hiukan kuplia voi nousta nenästäsi)
      Kala-nousumerkkisillä myös ulkonevat silmät hallitseva ulkonäköpiirre.
      Jos olet vaakanousukas, keikut kävellessäsi puolelta toiselle koko ajan ja ulkonäkösi on harkittu vaa´an tarkkuudella mittaamalla.
      Mikäli nousumerkkisi on vesimies, ulkonäkösi on vetinen ja kannatkin koko ajan paperipyyhkeitä mukanasi kuivataksesi enimmät kosteudet hiuksistasi ja kasvoiltasi, puhumattakaan kainaloistasi ja reisitaipeistasi.
      Jousimies-nousumerkkisen tunnistaa heti mukanan kulkevista jousipakkauksista - niitä löytyy autonjousista ammuttaviin jousiin, yleensä mukana on myös jousipyssy.

    • Jännä juttu :)

      Olen nouseva leijona, ja moni on näin vanhemmiten sanonut minua kissaeläimen näköiseksi, korkeat poskipäät, pyöreä leuankärki, pienehkö suu, korkea nenänselkä, ja vihreät kissansilmät.. Ja leijonanharja ;)
      Nuoruudessani olin aivan toisen näköinen, nämä piirteet siis ilmenneet/korostuneet vasta kolmenkymmenen jälkeen, ja reilummin n nelikymppisenä.

    • 584874

      nimim. 100% varma tietämys: tarkkoja havaintoja :D mutta Vesimies ei ole vesi- vaan ilmaelementin edustaja - tietysti hän voi silti höyrytä kaikesta yhtaikaa kiinnostuessaan!
      Vesimies on sellanen astrotaivaan silppusäkki;)

    • -

      Olen itse nousuleijona ja ihan tavallinen omasta mielestäni mutta jos lähden ulos niin saan itseni ihan näyttävän näköiseksi.Uskon kaiken imartelun yleensä,olen siihen heikkona.Mut saa helposti sekä hyvälle että huonolle tuulelle.

    • kesällä

      Hei, Dreamfairy! Taidat itse olla keijukaismainen olento, nimimerkistä päätellen.
      No, olen nouseva leijona, samoin hyvä ystäväni. Aurinkomerkkimme ovat erit, mutta tämä nouseva kyllä näkyy.. Eli suora ryhti, "tuulta päin" -asenne, valoisa katse, rohkeus ottaa kantaa äänekkäästikin. Mutta kääntöpuolena tietenkin leijona odottaa kunnioitusta ja huomiota, jos sitä ei saa, on aika siirtyä uudelle savannille.

    • Dreamfairy

      Enpä tiedä tuosta keijukaismaisuudesta mutta kai minussa jotain eteeristä on. Saatan olla joskus aika etäinen, välillä taas lämpimämpi ja sosiaalisempi :) Harmi vain kun en tiedä nousevaa merkkiäni, mitenköhän saisi selvitettyä syntymäkellonajan?

      • Kesällä

        Niin, se syntymäkellonaika ei aina helposti selvitettävissä. Äidit ovat siinä avainasemassa. Omaan neuvolakorttiini sen vuosia sitten merkitsin, kun äitini sen kertoi. No, kaikesta huolimatta elämän haasteisiin tartuttava ja otettava Luojan antamat lahjat käyttöön, oli astrologinen karttamme sitten millainen tahansa. Joten hyvää talvea Keijulle joka tapauksessa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe