Elikkäs olen järjännyt jo neljät halloweenit ja tänävuonna tulee viidennet, joten en oikeastaan keksi enää ohjelmaa ja tarjoiluita yms. Voisiko joku auttaa? Suurimman osan olen löytönyt näistä keskusteluista jotei ei pliis niitä vanhoja ideoita, itteltänikin tietysti voi kysyä ideoita. Mut jokatapauksessa helppii? :)
Vastaukset 4
- SishiOdoshi
Sori kirjotusvirheistä : S
- SishiOdoshi
Oikeesti, eikö kukaan kerro mitää ? :
En osaa kertoo=( Mut olkaa murhaajaa YMS=)=)=)=)=)
- sovella
No voithan sää vähän soveltaa jtn vanhoi juttui.... ja sit mun yks kamu piti bileet nii siel oli semmone että oli joku käytävä ja sit otettii joku vapaa ehtone joka meni sinne käytävään ja sen täyty mennä se mahollisimman nopeesti läpi ja sinne oli laitettu hämiksen seittei ja lankoja ja sen seinii oli piilotettui reikii ja sit ne loput sai yrittää kompastuttaa sen niist reikist jollain pehmo kepeillä ja sitte ylemmist kolosist ne yritti ampuu sitä ketsupil ja sit ku siel käytäväs oli pilkko pimeetä nii se oli aika karmeeta... vaikka se ny kuulostaa vähä tyhmält ja tietty sopiva musa kruunaa kaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791742
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo107734Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207664- 133628
- 51585
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä19558- 37546