Elikkäs olen järjännyt jo neljät halloweenit ja tänävuonna tulee viidennet, joten en oikeastaan keksi enää ohjelmaa ja tarjoiluita yms. Voisiko joku auttaa? Suurimman osan olen löytönyt näistä keskusteluista jotei ei pliis niitä vanhoja ideoita, itteltänikin tietysti voi kysyä ideoita. Mut jokatapauksessa helppii? :)
Halloveen ideoita??
4
161
Vastaukset
- SishiOdoshi
Sori kirjotusvirheistä : S
- SishiOdoshi
Oikeesti, eikö kukaan kerro mitää ? :
En osaa kertoo=( Mut olkaa murhaajaa YMS=)=)=)=)=)
- sovella
No voithan sää vähän soveltaa jtn vanhoi juttui.... ja sit mun yks kamu piti bileet nii siel oli semmone että oli joku käytävä ja sit otettii joku vapaa ehtone joka meni sinne käytävään ja sen täyty mennä se mahollisimman nopeesti läpi ja sinne oli laitettu hämiksen seittei ja lankoja ja sen seinii oli piilotettui reikii ja sit ne loput sai yrittää kompastuttaa sen niist reikist jollain pehmo kepeillä ja sitte ylemmist kolosist ne yritti ampuu sitä ketsupil ja sit ku siel käytäväs oli pilkko pimeetä nii se oli aika karmeeta... vaikka se ny kuulostaa vähä tyhmält ja tietty sopiva musa kruunaa kaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541