Elikkäs olen järjännyt jo neljät halloweenit ja tänävuonna tulee viidennet, joten en oikeastaan keksi enää ohjelmaa ja tarjoiluita yms. Voisiko joku auttaa? Suurimman osan olen löytönyt näistä keskusteluista jotei ei pliis niitä vanhoja ideoita, itteltänikin tietysti voi kysyä ideoita. Mut jokatapauksessa helppii? :)
Halloveen ideoita??
4
145
Vastaukset
- SishiOdoshi
Sori kirjotusvirheistä : S
- SishiOdoshi
Oikeesti, eikö kukaan kerro mitää ? :
En osaa kertoo=( Mut olkaa murhaajaa YMS=)=)=)=)=)
- sovella
No voithan sää vähän soveltaa jtn vanhoi juttui.... ja sit mun yks kamu piti bileet nii siel oli semmone että oli joku käytävä ja sit otettii joku vapaa ehtone joka meni sinne käytävään ja sen täyty mennä se mahollisimman nopeesti läpi ja sinne oli laitettu hämiksen seittei ja lankoja ja sen seinii oli piilotettui reikii ja sit ne loput sai yrittää kompastuttaa sen niist reikist jollain pehmo kepeillä ja sitte ylemmist kolosist ne yritti ampuu sitä ketsupil ja sit ku siel käytäväs oli pilkko pimeetä nii se oli aika karmeeta... vaikka se ny kuulostaa vähä tyhmält ja tietty sopiva musa kruunaa kaiken
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu1641711Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli551328Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva1911094Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi521061Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus761019Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e37965- 60881
Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy208851- 56825
Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali155820