koliikki(ko) ?

voi ei,koliikki

vauva on 1,5 viikko vanha. Eilen alkoi jo päivällä vaikertelut. Mutta illalla ja yöllä ne oli tosi huomattavissa. Vauva ei vielä itke kokoajan, vaan pari kertaa.
Mutta ähertää ja pinnistelee ihan kuin yrittäisi kakkia. Ja välillä vatsa menee ihan kovaksi, kiemurtelee vähän. Yrittää syödä tissiä mutta ei kauan pidä siitä kiinni. Kakkaa on tehnyt kyllä useita päivässä, joten en usko että olisi ummetus.
Ei saa nukutuksi kunnolla. Onkohan meille siis saapunut koliikki? Rintaruokinnassa on lapsi

4

283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vatsavaivoja

Ilmaa vatsassa! Niihin auttaa Rela-tipat, Cuplaton- tai Disflatyl-tipat, kunnolla röyhtäyttäminen, pierujumppa (koukistat jalat vatsan päälle usean kerraan et ilmat pääse ulos) vatsallaan nukuttaminen (vahtijan kanssa!) ja MAM koliikkituttipullo. Menee kokonaan ohi noin 3kk iässä.

• ai jaa...

hyvä kun pystyt tuon n.3kk lupaamaan!! meillä jatkui 5kk ihan kunnon ilmavaivahuudot. ja tiedän tapauksia missä paljon pidempäänkin

• niin tota?
        ai jaa... kirjoitti:

hyvä kun pystyt tuon n.3kk lupaamaan!! meillä jatkui 5kk ihan kunnon ilmavaivahuudot. ja tiedän tapauksia missä paljon pidempäänkin

Miten vauvanne sitten syöneet jos vain huutavat? Meillä ei tyttö itkultaan edes syö kunnolla, oikeastaan yhtään. Paino laskussa.

• h43sge

Onko sinne suuhun kukaan kattonut, ettei siellä ole mitään, että syödessä sattuisi. Tai korvissa. Kyllä nuo meidän kaks koliikkista on aina syöneet, liiankin kanssa välillä, ja sitten on taaaas huudettu. Kuopuksella tosin masuvaivat vähän helpotti vyöhyketerapialla ja pahimmat kouristelut loppui, kun lopetin cuplatonin. tkuinen on yhäkin, mutta selkeästi se ei johdu enää kivusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe