Keskiyölle

pipsandeli

P Vaasasta kyselee (muistat varmaan). Olen nyt toisella koneella ja tietosi eivät käytettävissä, mutta apua tarvitsisin nyt juuri. Muutoksia tullut. Nyt on se aika, että lähden tosille urille. Työpaikka olisi päällimmäisenä. Yksi työpaikkahaastattelu ollut yhdessä kauppaketjussa ja toinen menossa työharjoitteluna. Miten asia tulee etenemään? Entä asuntoasiat ja muutenkin elämä ja suhde, muuttuuko se kaiken tämän muutoksen keskellä?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      kerrotko, että oliko s-postiosoitteessasi "d" ?
      haluan muistaa sinut, mutta auta nyt vähän. tai muistatko suurinpiirtein päivämäärää?

t: Keskiyö

• Hei
      jäi niin vaivaamaan, että kiristin muistiani ja etsin sinua. nyt muistan, suo anteeksi!
      tuo työharjoittelu antaa sinulle tällä hetkellä kosketusta uuteen, se on hyvä kokemus. mutta se ei ole viimeinen työpaikkasi ollenkaan. minusta tuo työpaikkahaastattelu olisi lupaavampi. mutta sekään ei ole viimeinen työpaikkasi.
      sinä käyt koulua tai kurssia ja opit sieltä uutta tulevaan elämääsi ja uraasi. se on se tie, mihin sinun yrityksesi suuntautuvat. asunto menee vaihtoon, sinä lähdet uudelle alueelle. mutta ensin työ, sitten asunto, koska otat asiasi varman päälle.
      niinkuin viimeksi juttelimme, sinun ihmissuhteesi ei ole se aito ja kaikkensa antava. sinä et saa sitä, mitä kaikkein syvimmin tarvitset. kun työ (ja valitettavasti asuminenkin) järjestyvät, sinä kohtaat sen ihmisen, josta kerroin.
      sanoin valitettavasti, koska muutoksia tulee sen jälkeen paljon, ja ne ovat ihania.
      aikaa en pysty kertomaan, mutta ei tässä vuosista puhuta. sinulle ei riitä järkiliitto, eikä turvallinen liitto, koska tämän nykyisen miehen kanssa jäät niin monesta tunneasiasta paitsioon.
      kaiken kiireesi ja raastamisesi jälkeen sinä suunnistat meren rannalle, sinä opit uutta kieltä ja elät niin uudella tavalla, että et aio uskoa onneasi.

• Pipsandeli

Kiitos. Vähän testasin, että onko niin, että vain rahan takia olet liikkeellä. Ei ilmeisesti, ihan olet mukana ihmisten ongelmissa koko sydämelläsi. Se on aika raskasta tiedän, nimittäin itsekkin olen kokenut samaa, kun olen käsillä hoitanut sairauksia ja siihen jää kiinni, ajatukseen, että miten toista auttaisi. Siunausta

• Hei taas
      olin äsken pitkällä pyörälenkillä ja sinä tulit koko ajan mieleeni. arvasin, että mielessäsi oli jotakin, mikä pisti minua.
      mutta ei se mitään, kiva kun vielä kirjoitit. olet itsekin kokenut elämässäsi paljon ja tiedät miten nämä hommat etenevät.

näen sinut vieläkin niissä tummissa vaatteissa, et ole uskaltautunut siirtyä vaaleisiin ja pastilleihin. jokin siinä sanoo minulle, että värit liittyvät uusiin askeleisiisi. sininen ja violettiin suuntautuvat värit muistuttavat uniformua, ne ovat hyvin järkeviä ja turvallisia. mutta ne heijastavat myös tiukkuutta ja järjestelmällisyyttä.
      ethän pahastu, kun yritän puputtaa sinulle vaaleampia kuoseja? ota se huumorilla, minun vain oli pakko taas kertoa siitä.....

• Pispandeli

Kyllä lämittää. Mukava, että joku ajattelee noin kauniisti. Minulla on tosiaan nyt päällä musta psuero ja sininen hame, jossa valkoista. Tosin...olen nyt alkanut ostamaan vaaleampia sävyjä. Ostin kellertävän puseron, aniliininpunaisen huvin...siitä se lähtee. Talvella vain tuntuu tuo tumma sävy turvallisemmalta. Minun mieltäni pahoittaa kovin ihmisten pahanilkisyys ja se työhaastattelussa), että eivät usko kykyhinin, kun olen hieman jo vanhempi ja se, että kun täällä puhutaa ruotsia, niin olen kuin "syrjitty" kun hain jotain paikkaa ja en puhu niin hyvin ruotsia. Yritän kyllä sanoa, että olen oppinut hyvin...se ei aina auta. Se masentaa ja olen jo miettinyt, että onkohan tämä oikea paikka minulle...mutta kun pidän tästä kaupungista jotenkin. Aikasemmin asumastani kaupungista en pitänyt ollenkaan (siellä ei ollut tätä kielijuttua) mutta kuitenkin, se vain menee niin ja tahtoisin vielä kyntää tätä tietä, jos täältä avautuisi kuitenkin jotain. Yritystä löytyy, mutta aina en tiedä minnepäin sitä suuntaisin ja alkaa usko loppua. Pienikin kannustus auttaa taas yrittämään lisää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3215
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2263
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      27
      1730
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1401
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1361
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1256
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1240
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1157
    Aihe