eritasoisia oireita

myrskyjen neito

adhd ym neurologiset oireilut ovat eritasoisia eri henkilöillä ja vaihtelevat tasoltaan melkein helpohkoiksi oireiluiksi.ja rajatiloja on adhn,aspergerin ,addn tasoilla.itse aikuisena olen ollut tullut tietoisemmaksi näistä ja mulla on joko adhd tai add,ja olen siitä katkera että äitiyteni kärsi monen stressitekijöiden takia tuplasti ,kun en tiedostanut silloin asioita enkä koskaan saanut tukea tai turvaa ,ja tietoa.pinnistelin vain elämäni taisteluissa ja lapsenikin joutui kärsimään.nyt tiedostuneena vasta jos tilanne olisi sama eli pieni lapsi ja yh niin hakisin lääkityksen ja apua eri tukiverkoilta ja perheemmekin olisi saanut paremmat lähtökohdat.eipä näistä tiedetty ja puhuttukaan ja häpesin kurjaa elämäämme.nyt paremmin elämä mutta kyllä parisuhteissa on ongelmia,en pysty seurustelemaan ja ottamaan toisia hyvin huomioon.

2

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • addadhd

      sentään tiedostat asiat nyt. Useat menee hautaan saakka tuntematta itseään.
      Jos ahdistaa liikaa niin kannattaa mennä juttelemaan lääkärin kanssa. Se auttaa.

      T: yksi joka tajusi myös vasta aikuisiällä ja sai lääkityksen siihen.

    • aloittanut

      ei asia enää ahdista mutta hamittaa jälkikäteen noi kärsimättömyyksistä aiheutuneet asioiden hoitamatta jättämiset ja ärsyyntymiskynnys matala.ja aistiherkkyydet.noh nyt olen asian kanssa sinut mutta nuorempana ymmärrettyäni asoista olisin ehkä vähemmiltä kaaoksilta säästynyt ja sressin sietorajanikin on matala joten olisi ollut hyvä jos joku taho olisi nähnyt asian ja olisin saanut tukea ja apuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe