adhd ym neurologiset oireilut ovat eritasoisia eri henkilöillä ja vaihtelevat tasoltaan melkein helpohkoiksi oireiluiksi.ja rajatiloja on adhn,aspergerin ,addn tasoilla.itse aikuisena olen ollut tullut tietoisemmaksi näistä ja mulla on joko adhd tai add,ja olen siitä katkera että äitiyteni kärsi monen stressitekijöiden takia tuplasti ,kun en tiedostanut silloin asioita enkä koskaan saanut tukea tai turvaa ,ja tietoa.pinnistelin vain elämäni taisteluissa ja lapsenikin joutui kärsimään.nyt tiedostuneena vasta jos tilanne olisi sama eli pieni lapsi ja yh niin hakisin lääkityksen ja apua eri tukiverkoilta ja perheemmekin olisi saanut paremmat lähtökohdat.eipä näistä tiedetty ja puhuttukaan ja häpesin kurjaa elämäämme.nyt paremmin elämä mutta kyllä parisuhteissa on ongelmia,en pysty seurustelemaan ja ottamaan toisia hyvin huomioon.
eritasoisia oireita
2
152
Vastaukset
- addadhd
sentään tiedostat asiat nyt. Useat menee hautaan saakka tuntematta itseään.
Jos ahdistaa liikaa niin kannattaa mennä juttelemaan lääkärin kanssa. Se auttaa.
T: yksi joka tajusi myös vasta aikuisiällä ja sai lääkityksen siihen. - aloittanut
ei asia enää ahdista mutta hamittaa jälkikäteen noi kärsimättömyyksistä aiheutuneet asioiden hoitamatta jättämiset ja ärsyyntymiskynnys matala.ja aistiherkkyydet.noh nyt olen asian kanssa sinut mutta nuorempana ymmärrettyäni asoista olisin ehkä vähemmiltä kaaoksilta säästynyt ja sressin sietorajanikin on matala joten olisi ollut hyvä jos joku taho olisi nähnyt asian ja olisin saanut tukea ja apuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019