adhd ym neurologiset oireilut ovat eritasoisia eri henkilöillä ja vaihtelevat tasoltaan melkein helpohkoiksi oireiluiksi.ja rajatiloja on adhn,aspergerin ,addn tasoilla.itse aikuisena olen ollut tullut tietoisemmaksi näistä ja mulla on joko adhd tai add,ja olen siitä katkera että äitiyteni kärsi monen stressitekijöiden takia tuplasti ,kun en tiedostanut silloin asioita enkä koskaan saanut tukea tai turvaa ,ja tietoa.pinnistelin vain elämäni taisteluissa ja lapsenikin joutui kärsimään.nyt tiedostuneena vasta jos tilanne olisi sama eli pieni lapsi ja yh niin hakisin lääkityksen ja apua eri tukiverkoilta ja perheemmekin olisi saanut paremmat lähtökohdat.eipä näistä tiedetty ja puhuttukaan ja häpesin kurjaa elämäämme.nyt paremmin elämä mutta kyllä parisuhteissa on ongelmia,en pysty seurustelemaan ja ottamaan toisia hyvin huomioon.
eritasoisia oireita
2
182
Vastaukset
- addadhd
sentään tiedostat asiat nyt. Useat menee hautaan saakka tuntematta itseään.
Jos ahdistaa liikaa niin kannattaa mennä juttelemaan lääkärin kanssa. Se auttaa.
T: yksi joka tajusi myös vasta aikuisiällä ja sai lääkityksen siihen. - aloittanut
ei asia enää ahdista mutta hamittaa jälkikäteen noi kärsimättömyyksistä aiheutuneet asioiden hoitamatta jättämiset ja ärsyyntymiskynnys matala.ja aistiherkkyydet.noh nyt olen asian kanssa sinut mutta nuorempana ymmärrettyäni asoista olisin ehkä vähemmiltä kaaoksilta säästynyt ja sressin sietorajanikin on matala joten olisi ollut hyvä jos joku taho olisi nähnyt asian ja olisin saanut tukea ja apuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605870Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2124833En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194613- 553865
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k683777- 113511
- 993436
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah763272- 332991
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362608