adhd ym neurologiset oireilut ovat eritasoisia eri henkilöillä ja vaihtelevat tasoltaan melkein helpohkoiksi oireiluiksi.ja rajatiloja on adhn,aspergerin ,addn tasoilla.itse aikuisena olen ollut tullut tietoisemmaksi näistä ja mulla on joko adhd tai add,ja olen siitä katkera että äitiyteni kärsi monen stressitekijöiden takia tuplasti ,kun en tiedostanut silloin asioita enkä koskaan saanut tukea tai turvaa ,ja tietoa.pinnistelin vain elämäni taisteluissa ja lapsenikin joutui kärsimään.nyt tiedostuneena vasta jos tilanne olisi sama eli pieni lapsi ja yh niin hakisin lääkityksen ja apua eri tukiverkoilta ja perheemmekin olisi saanut paremmat lähtökohdat.eipä näistä tiedetty ja puhuttukaan ja häpesin kurjaa elämäämme.nyt paremmin elämä mutta kyllä parisuhteissa on ongelmia,en pysty seurustelemaan ja ottamaan toisia hyvin huomioon.
eritasoisia oireita
2
168
Vastaukset
- addadhd
sentään tiedostat asiat nyt. Useat menee hautaan saakka tuntematta itseään.
Jos ahdistaa liikaa niin kannattaa mennä juttelemaan lääkärin kanssa. Se auttaa.
T: yksi joka tajusi myös vasta aikuisiällä ja sai lääkityksen siihen. - aloittanut
ei asia enää ahdista mutta hamittaa jälkikäteen noi kärsimättömyyksistä aiheutuneet asioiden hoitamatta jättämiset ja ärsyyntymiskynnys matala.ja aistiherkkyydet.noh nyt olen asian kanssa sinut mutta nuorempana ymmärrettyäni asoista olisin ehkä vähemmiltä kaaoksilta säästynyt ja sressin sietorajanikin on matala joten olisi ollut hyvä jos joku taho olisi nähnyt asian ja olisin saanut tukea ja apuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295480
- 1671959
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601581Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141334Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281268- 941155
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701134Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan551124viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121068- 41920