Matematiikan tunti

zädääämämämämääämä

Oli iltapäivä, ja siten myös koulupäivän viimeinen opetustunti. Matematiikkaa. Vihasin sitä yli kaiken, ehkä myös sen takia että olin huono siinä. Jokainen minuutti tuntui tunnilta. Oi kuinka kaipasinkaan takaisin kesälomalle.

Tarja auttoi vieressäni olevaa poikaa, ja ehkä huomaamattaan samalla pyllisti minulle. Mustat legginssit paljastuivat hameen alta, ja se kiihotti minua. Samassa hän kääntyi minuun päin, ja näki pullottavan etumukseni; "ja mikäs sinun ongelmasi on?". Menin punaiseksi kasvoiltani, mutta sitten vasta tajusin hänen kysyvän matikan tehtävistä. Minua ei kiinnostanut, ajatukseni harhailivat Tarjan pepussa.

Kellot soivat. Tunti loppui ja olin onnessani, koulu oli kuin kidutuskammio. Mutta sitten;
-"Ehkä sinun pitäisi jäädä tänne kun eivät nuo laskut oikein onnistu." Se oli Tarja. Huoh, tiesin mitä se tarkoitti. Jos en jäisi, hän soittaisi vanhemmilleni ja juttelisi asiasta. Päätin siis jäädä.

Kun muut olivat lähteneet, Tarja laittoi oven lukkoon, ja veti sädekaihtimet alas.
-"Kerroppas, mitä sinulla oikein on taskussasi?"
Olin ihmeissäni, ei minulla ollut taskussani mitään, ellei sitten...
Tarja työnsi kätensä taskuuni.
-"Oih, eihän täällä ollutkaan mitään... Mutta jotakin sinulla siellä housuissasi oli."
En vastannut mitään. Tarja meni istumaan pöydälle ja risti jalkansa.
-"No, mitens kesäloma meni?"
-Ihan sitä samaa kun aikasemmin, olin kavereitten kaa ja sillei
-"hmm... saitkos naista? kun olet jo sen ikäinen kuitenkin jo että..."
-En mä kun ei ollut oikein ketään sell...
-"Tiedätkö, mä erosin just kesällä mun miehestä..." Tarja keskeytti lauseeni.
-"Ja sormet ei oikein... no sun pitäis tietää. Ei oma käsi oo niin kiva vaikka kiva onkin" Tarja sanoi ja asetteli itsensä niin että näin hänen rintavakonsa kunnolla.
Yrittikö hän vihjata jotain, mietin päässäni.
-Ei niin... tiiätkö ehkä meidän pitäis jatkaa näitä matikan tehtäviä...
-"Jos haluat.. Mutta arvostaisin todella paljon jos... Ja oon kyllä nähnyt kun oot kattonu mua." Hän näytti pettyneeltä.

Menin lähemmäs. Käteni seikkalivat Tarjan pepulla ja suutelimme intohimoisesti.
-Tehdään se.
Kaadoin Tarjan hellästi leveälle opettajan pöydälle ja aloin riisua hänen legginssejään, sen jälkeen otin hänen pikkarinsa pois.
-"Odota! Ei sulla sattuis olee kortsuja?"
-Eei... kun en oikeen osannut varautua tälläseen
-"No otetaan sitten vähän esilämpöä!"

Menin nojaamaan seinää vasten, ja Tarja avasi farkkujeni ylimmän napin ja liutti vetoketjun alas samalla mennen kontalleen. Nopeasti hän veti housut alas ja katsoi hetken boksereistani ulos tulevaa kyrpääni. Samalla tavalla hän vetäisi bokserini alas ja näytti siltä kuin hän kokoaisi voimaa itseensä.
-Ootko ihan varma tästä?
-"100% varma!" hän melkein huusi
Ei aikaakaan kun kyrpäni sujahti Tarjan suuhun. Tarja nuoli terskan päätä ja pumppasi samalla tyveä ja kasseja. Tunsin orgasmin olevan lähellä.
-"Sä kestät aika hyvin ikäsekses..."
Vaan enpä kestänyt kauaa. Tunsin kuinka spermat purkautuivat Tarjan suuhun, mutta hän vain jatkoi ja jatkoi. Tunne oli ihana.

-"No nyt voidaan jatkaa kunnolla!"
Tarja irrotti rintsikansa ja paljasti kaksi upeaa rintaa minulle. Työnsin hänet takaisin pöydän päälle ja aloin työntyä märkään pilluun samalla imien vasenta nänniä himokkaasti. Tarjalla oli paljon karvoja, oikea puska, ja se kiihotti minua vain lisää.
-"Aah...sä oot hyvä sä oot niiin hyväähh!! Nopeempaa oon melkein siel aaah!"
Tarja oli lähellä orgasmia, hän oli hyvin kaunis 40 vuotiaaksi. Olin haaveillut hänestä siitä saakka kun tulin yläasteelle.
Tarjalta tuli, ja jatkoin häneen työntymistä. Olin hikinen ja kiimainen, ja lähellä orgasmia. Tarja hytkyi panoni tahdissa.
"Nyt tulee nyt tulee aaaah!!"
Sain orgasmin, se oli täydellinen ja paras mitä olin ikinä saanut.

Työnnyin pois ja huohotin kovaan ääneen.
-"Et sitten kerro tästä kellekkään, ethän?"
-En kerro.
Suutelin häntä taas. Puimme päällemme ja lähdimme luokasta.
-"Jos sä haluut, niin voit tulla meille", Tarja sanoi.

Olin onnesta kankea, keskiikäinen seksikäs nainen jota olin juuri pannut kutsui minut hänelle. Lähdin kävelemään kohti Tarjan autoa ja mietin tulevaa iltaa.

-"Kaunis auringon lasku."
-Niin on.




VOIN KIRJOITTAA LISÄÄ JOS TYKKÄSITTE :) KOMMENTOIKAA

4

4878

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SPillu

      Tosi hyvä ......

    • lisää vaan

      Ihan jees, mutta aika nopeesti hyppii toiminta eteenpäin.

    • seisomaan alkoi

      Lisää vaan

    • muna kovana

      anna tulla vaan, rupes ittekin himottaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1595
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1263
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1090
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1037
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      930
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      861
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      858
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      61
      779
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      748
    Aihe