Minulle ei ole tapahtunut puoleen vuoteen mitään hyvää ja usko elämään meni :( Saanko sen vielä takaisin, tapahtuuko pian jotain hyvää ja mitä? Olen epätoivoinen..
AIDOSTI NÄKEVÄLLE!
5
52
Vastaukset
Hei
sinä toivot minun olevan aidosti näkevä ja minä toivon sinun olevan aidosti positiivinen.
en ymmärrä miksi et päästä energioitasi kiertämään, vaan pidät ne lukkojen takana. mikä sinua jarruttaa? olisikohan sinun ihmissuhteesi mennyt karille, sitä tässä mietin.
on sellainen vanha totuus, että hyvään vastataan hyvällä. tee hyvä työ toiselle, niinkuin olet ennenkin tehnyt. siitä saat hyvää palautetta itsellesi.
koita nyt nostaa pää pystyyn!
t: Keskiyö- epätoivoinen..
miten voisin olla? mulle tapahtuu kaikki sairaart ja inhottavata jutut,ettei voi olla tottakaan..miksi? miksei tapahu koskaan mitään hyvää?
Hei
jospa vaihtaisit reviiriä ja tutustuisit uusiin kavereihin.
ehkä siinä ryhmässä, missä liikut, sinun kohdalta energiat ovat kuluneet loppuun.
minulle tulee mieleen joku kioski jostakin syystä. ja siellä on nainen, joka vahtii sinua.
ihan jokaisen ihmisen elämässä on hyvää ja huonoa tasapainoisesti, on vain opittava elämään molempien tunteiden kanssa.
t: Keskiyö- epätoivoinen..
millä tavalla "vahtii"? tarkoitus oli vaihtaa maisemia ja aloittaa uusi elämä,mutta jotain meni vikaan..niinkuin aina kun yritän tätä, miksi en pääse eteenpäin?
Hei
minusta tuntuu vahvasti, että sinä pakoilet jotakin. en nyt tarkoita ihmisiä, enkä perhettä, vaan sinussa itsessäsi on jokin lukko.
koska et aavista mikä se on, uskot uusien maisemien vievän sen olon pois. voisiko olla näin?
oliko sinulla lapsena tai nuoruudessa jotakin hankalaa, mitä et ehkä vielä ole tietoisesti käynyt läpi? sinulla on selvästi jokin malli, minkä mukaan teet päätöksiäsi. onkohan se sinun oma mallisi, vaiko jostain opittu malli?
näen sinun kiertävän rataa. se voisi olla linnunratakin, mutta ei ole nyt. se on matala kuin moottoritie, sinä vain ajat ilman päämäärää eteenpäin.
mieti sitä rauhassa itseksesi. mieti kuka ihminen on eniten vaikuttanut sinun elämääsi. ja mieti sitten, mitä yhtäläisyyksiä teillä kahdella on.
mietin voisiko se ehkä olla sinun äitisi.
sinä voisit olla vanhempi, sillä silloin sinä rikkoisit tuon maantien ja lähtisit "sisäisesti" jonnekin muualle.
olen oikeastaan jo varma, että sinulla on omaksumasi ajatusmalli.
kaukaa haettuna esimerkkinä esimerkiksi uskonnollisen kasvatuksen saaneilla lapsilla on elämässään tiukka ja tarkka malli siitä, miten pitää elää. sitä on vaikea muuttaa aikuisena, vaikka haluaakin elää toisenlaista elämää.
samoin sellaisessa perheessä, jossa oli väkivaltaa, tai mielenterveydellisiä ongelmia, kuten alistamista.
toivon kovasti, että löytäisit sen avaimen itsestäsi. sillä siitä lähtee ylöspäin ponnistamisesi.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147