AIDOSTI NÄKEVÄLLE!

epätoivoinen..

Minulle ei ole tapahtunut puoleen vuoteen mitään hyvää ja usko elämään meni :( Saanko sen vielä takaisin, tapahtuuko pian jotain hyvää ja mitä? Olen epätoivoinen..

5

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      sinä toivot minun olevan aidosti näkevä ja minä toivon sinun olevan aidosti positiivinen.
      en ymmärrä miksi et päästä energioitasi kiertämään, vaan pidät ne lukkojen takana. mikä sinua jarruttaa? olisikohan sinun ihmissuhteesi mennyt karille, sitä tässä mietin.
      on sellainen vanha totuus, että hyvään vastataan hyvällä. tee hyvä työ toiselle, niinkuin olet ennenkin tehnyt. siitä saat hyvää palautetta itsellesi.
      koita nyt nostaa pää pystyyn!

t: Keskiyö

• epätoivoinen..

miten voisin olla? mulle tapahtuu kaikki sairaart ja inhottavata jutut,ettei voi olla tottakaan..miksi? miksei tapahu koskaan mitään hyvää?

• Hei
      jospa vaihtaisit reviiriä ja tutustuisit uusiin kavereihin.
      ehkä siinä ryhmässä, missä liikut, sinun kohdalta energiat ovat kuluneet loppuun.
      minulle tulee mieleen joku kioski jostakin syystä. ja siellä on nainen, joka vahtii sinua.
      ihan jokaisen ihmisen elämässä on hyvää ja huonoa tasapainoisesti, on vain opittava elämään molempien tunteiden kanssa.

• epätoivoinen..

millä tavalla "vahtii"? tarkoitus oli vaihtaa maisemia ja aloittaa uusi elämä,mutta jotain meni vikaan..niinkuin aina kun yritän tätä, miksi en pääse eteenpäin?

• Hei
      minusta tuntuu vahvasti, että sinä pakoilet jotakin. en nyt tarkoita ihmisiä, enkä perhettä, vaan sinussa itsessäsi on jokin lukko.
      koska et aavista mikä se on, uskot uusien maisemien vievän sen olon pois. voisiko olla näin?

oliko sinulla lapsena tai nuoruudessa jotakin hankalaa, mitä et ehkä vielä ole tietoisesti käynyt läpi? sinulla on selvästi jokin malli, minkä mukaan teet päätöksiäsi. onkohan se sinun oma mallisi, vaiko jostain opittu malli?
      näen sinun kiertävän rataa. se voisi olla linnunratakin, mutta ei ole nyt. se on matala kuin moottoritie, sinä vain ajat ilman päämäärää eteenpäin.

mieti sitä rauhassa itseksesi. mieti kuka ihminen on eniten vaikuttanut sinun elämääsi. ja mieti sitten, mitä yhtäläisyyksiä teillä kahdella on.
      mietin voisiko se ehkä olla sinun äitisi.
      sinä voisit olla vanhempi, sillä silloin sinä rikkoisit tuon maantien ja lähtisit "sisäisesti" jonnekin muualle.
      olen oikeastaan jo varma, että sinulla on omaksumasi ajatusmalli.

kaukaa haettuna esimerkkinä esimerkiksi uskonnollisen kasvatuksen saaneilla lapsilla on elämässään tiukka ja tarkka malli siitä, miten pitää elää. sitä on vaikea muuttaa aikuisena, vaikka haluaakin elää toisenlaista elämää.
      samoin sellaisessa perheessä, jossa oli väkivaltaa, tai mielenterveydellisiä ongelmia, kuten alistamista.

toivon kovasti, että löytäisit sen avaimen itsestäsi. sillä siitä lähtee ylöspäin ponnistamisesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      251
      2274
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1339
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      800
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe