Mikä tämä juttu oikein on kun joka suunnasta kuuluu "oletko jo kuullut siitä...." ? Voisiko joku vähän kertoa lisää infoa asiasta ?
Omat tiedot mitä tähän mennessä kuullut: putosi jotain 30m alas sairaalanmäen kalliolta itsemurhan perässä, selvisi, mutta sai vammoja.
Sairaalanmäellä pudonnut nainen ?
10
839
Vastaukset 10
- Utin lennosto
Yrittivät riippuliitoa sieltä reunalta.Nähtävästi liian matala,ei saannut tuulta alle.
- timpewoo
okei.
- Hannu.
Ei vaan aloittaja on ilmoittanut julkisesti väärää tietoa onnettomuudesta, joka ei pitänyt paikkaansa. Ilmoitus sinusta on tehty tarkkaan ottaen klo 17.00 välisenä aikana poliisille.
Väärä julkinen tiedonanto onnettomuudesta tms. on rikoslain uhalla rangaistava teko ja siitä voidaan periä sakkoa. Poliisi selvittää kyllä viestin lähettäjän. Toimin itse näiden asioiden parissa, joten on turhaa väittää vastaan kun tämä ei valitettavasti ole ensimmäinen tapaus näissä piireissä.- hannujotapannu
No näytäppä se kohta laista johon tuo osuu!
:D
- timpewoo
ei nyt ihan napannut toi kusetus Hannu :)
mutta mikä tämä juttu nyt oikeasti on nimekseen ? - Hannu.
No ihan samaa mietin tässä itekin.
Kun ei kouvolan sanomatkaan sano mitään koko aiheesta. - Hra Höpönassu
Arvelisin että sisäpiirin tietoa päässyt vähän leviämään, joka kuitenkaan ei ole
edennyt mediaan saakka. Siellä on se psykiatrinen hoitopaikka josta varmaan joku naispotilas päättänyt kokeilla benjihyppyä ilman köyttä mutta epäonnistunut tehtävässään. - timpewoo
hannu, jeps samaa itsekkin ihmetelty kun ei missään ollut mitään seuraavanakaan päivänä.
höpönassu, voi olla voi olla - Moskvitsh
Kyseessä ei ollut nainen eikä kukaan hypännyt, pelastuslaitoksen miehet kävi noukkimassa tytön pois kielekkeeltä.
- Anonyymi
hannu on sekaisin päästään
ei ole koslaan ollut missään töissä
noh hannu menehän nyt..........
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa992154Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411408Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381054Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2311009- 95863
- 82856
- 79751
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53747Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 92710
- 51669
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28516Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14480- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433