Kysymyksiä PeruS:lle, oletteko te äärioikestolaisia tai natseja?

ketääänestää

Olen vakaasti harkinnut että voisin seuraavaksi äänestää " persuja", mutta en nyt
tiedä mitä ajatella kun joistakin tämän palstan kirjoituksista saa sen käsityksen
ettei köyhillä tai pienituloisilla ihmisillä ei ole edes oikeutta elää.
Olen kuitenkin kannattamassa hyvinvointiyhteiskuntaa, ja se kyllä tarkoittaa
tulojen tasaamista, eikä jakoa köyhiin ja rikkaisiin. Jos kuulut niihin jotka ovat sitä mieltä että pärjätköön jokainen omillaan kysyn sinulta, kuka maksoi koulutuksesi,kuka pitää huolta jos sairastut, kuka huolehtii sinusta kun et enää siihen itse pysty?
"Persujen" puolueohjelmasta ei tällaisia käsityksiä saa joten te kirjoittajat
teette vahinkoa omalle puolueellenne.
Itsenäinen Suomi ja koko maan asuttuna pitäminen kuin myös huolenpito
kaikista Suomalaisista ovat omat lähtökohtani. Vasemmisto on ne hylännyt.

5

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VaraMestari

enemmän niinku demarit semmoisen 60v sitten, ilman sitä kansainvälistä yms "rauhanliikket" jne marxilaisuutta. Taitavat olla ainoa porukka joka välittää köyhistä.

Ja mitä tulee kirjoittajiin, suomi24 on täynnä sabotoijia.

• j.vaisaari

perus-suomalaiset on työtä tekevien puolue joka otaa huomion myös vähä-osaset ja eläkeläiset ja ajaa heidän asioita sekä luo toivoa paremmasta
        sekä tasaarvoisemmasta suomesta.

• avaajaronti?

Minkä puolueen ketku olet?

• Pienestä kipinästä

Se suurikin palo alkaa . Virheellisen politiikan umpikujasta ei peruuteta , vaan muutetaan suuntaa .

• Perussuomalaiset on käsittääkseni aika kirjava puolue, mikä saattaa tullevaisuudessa koitua sen ongelmaksi. Itsehän en ole jäsen tai kannattaja, mutten koskaan ole pitänyt puolueen yleistä suuntausta äärioikeistolaisena. Olen saanut jopa sen käsityksen että ovat pikkiriikkisen jopa vasemmalle kallellaan? Kenties oikeisto puheet juontavat juurensa konservatiivisuudesta, joka ainakin mielikuvissa linkittyy oikeistoon?

En kuitenkaan suosittele minkään keskustelupalstan, etenkään Suomi24 pohjalta vetämään mitään johtopäätöksiä mistään puolueesta. Tai ylipäätään yhtään mistään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe