Keskiyö

Ristiriidoissa

Hei, löysin tieni tänne sattuman kautta ja uskaltauduin nyt itsekin viestiä laittamaan.

Erosin yli vuosi sitten miehestäni ja erosta jäi minulle yhteinen poikamme, ex mieheni ei ole ollut suuresti elämässämme mukana mutta kuitenkin riitävissä määrin ja olenkin tyytyväinen elämääni; lapseeni ja ystäviini.

Eroon ajaneet syyt aiheuttivat sen etten uskalla oikein luottaa "uusiin" ihmisiin jotka elämääni ajautuvat. Nyt muutama vko taaksepäin tapasin miehen jonka kanssa tulin paremmin juttuun kuin kenenkään kanssa. Tulemme vielä näkemään uudestaan jatkossa yhteisten harrastusten kautta, tosin vasta kuukauden päästä. Huomasin välillämme selvästi jotain yhteyttä, mutten tiedä uskallanko lähteä luottamaan häneen ja uskaltaako hän taas astua elämääni tosissaan jos jotain mahdollisesti kehkeytyisikin.
Taustalla on myös se, että ex mieheni on erittäin mustasukkainen ja omistava minua kohtaan edelleen.
Tahtoisin kysyä mielipidettäsi koko tilanteesta, kannattaisiko minun olla vain omissa oloissani kuten tähänkin asti vai näkisitkö mitään mahdollisuutta tässä?

2

78

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntijasi

Hei
      mielenkiintoinen tilanne. mutta samalla sanoisin, että et ole vielä aivan parantunut erosi tuomasta stressistä ja shokista.
      tuosta toisesta miehestä ja luottamuksesta sanon sen verran, että tietenkään et voi luottaa uuteen tuttavuuteen nopeasti.
      saksaksi on sellainen sanonta (sanaleikki samalla), että sattumia ei ole olemassakaan. mutta on asioita / tilanteita, jotka putoavat syliimme.
      "es gibt keine zufälle, aber die fälle fallen auf uns zu".

tilanne / kohtaaminen siis putoaa syliisi, mutta luottamus on ansaittava. se ei yleensä tapahdu nopeasti, koska luottamus on niin arvokas asia. älä siis luota keneenkään kaikessa, ennenkuin se ansaitaan.

sinun exälläsi ei enää ole lupaa olla mustasukkainen. hänen mustasukkaisuutensa osoittaa minun mielestäni huonoa itsetuntoa. tietenkään hän ei ikinä sitä myöntäisi, mutta uskon sen olevan niin.

sinun tuleekin tavata muita miehiä, katsella ja haistella ilmaa ympärilläsi. olet nuori ja tarvitset luotettavan ihmisen rinnallesi.
      hymyile miehille ja ole avoin, vilkuta hieman vihreää valoa itsestäsi. kyllä sinä löydät uuden kumppanin sitten, kun olet siihen aivan vapaa sydämestäsi.

t: Keskiyö

• ristiriidoissa

Kiitos vastauksesta!
      Osui kieltämättä oikeaan.
      Tiedostan itsekin että minulla on vielä käsittelemättömiä asioita jotka täytyisi saada kuntoon ennen uuden suhteen ajattelua, en tahdo että mahdollinen tuleva mieheni joutuisi ajan myötä kärsimään jos en ensin näitä asioita järjestä kohdilleen.

Tietynlainen "yksinäisyys" vain käy raskaaksi, huolimatta lapsestani, perheestä ja ystävistä kaipaan todella sitä tiettyä rakkautta jonka saa vain parisuhteesta.
      Mutta ymmärrän kyllä että ajan kanssa tilanteet tulevat muuttumaan.

Kiitos vielä =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. No nytkö tuli lähtö Orpolle?

Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall
      Maailman menoa
      251
      2274
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      192
      1694
    3. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      47
      1339
    4. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      50
      1045
    5. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      41
      836
    6. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      820
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      31
      800
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      23
      778
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      25
      766
    10. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      647
    Aihe