Mihin merkkeihin olette..

..rakastuneet?

Hei kaikille!

Olen itse rapunainen ja jäin miettimään tätä kysymystä.
Kiinnostaisi tietää muiden kokemuksista, itse olen menevä rapu...

Viihdyn kyllä kotona, rakkaani kanssa tai omissa oloissa mutta rakastan myös lähteä ystävien kanssa "seikkailuihin" eli reissuun vailla kummempaa päämäärää, kunhan seura on hyvää.

Olen seurustellut muutamia kertoja elämäni aikana.
Pitkiä suhteita on ollut kaksi, ensimmäinen oli kaksosmies johon rakastuin tulisesti ja rakkautta kesti pitkään, lopussa eroksi koitui minun vakiintumisen tarpeeni ja hänen kammonsa "ikuista pysyvää rakkautta" kohtaan.

Toinen oli neitsytmies, jonka kanssa olimme vuosia yhdessä onnellisia ja saimme myös yhteisen lapsen. Neitsytmieheni eteen olisin tehnyt aivan mitä vain, valitettavasti vastuu hänelle perheestä, arkielämästä, raha- asioista eli ns. normaalista elämästä oli liikaa ja suhteemme ei kestänyt. Tänä päivänä olemme todella hyviä sydänystäviä, asumme eri osotteissa, emme enää seurustele eikä hän koe enää olevansa minusta "vastuussa" joten ystävyys toimii taas, surullista vähän mutta olen onnellinen tilanteeseen näin.

Nyt olen hetki sitten tutustunut mieheen jonka arvaan jo olevan neitsyt.
Hänessä vain on "sitä jotain" mikä vetää minua puoleensa ja saman olen huomannut, nähdessäni kiinnostavan miehen he ovat lähes poikkeuksetta olleet kaksosia, tai neitsyitä. Kaksosiin en koske enää pitkällä tikullakaan.

Mutta kertokaa kokemuksia? Mitkä merkit olette huomanneet olevan yleisiä elämässänne? Kiinnostaa =)

16

339

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skopunaikkonen

      neisyet ,skoput on ravuile parhaat.ei kaksoset koskaan muutako ystävinä menettelee.tiedän kun monen ravun ystävä olen.

      • rabumä

        Aikas hyvin skorpionilta ! Jep tosi et kaksoset ei kumppaneiksi sovi meil ravuil mut ystävinä mainioit, sit oinaat täys turn off, keuhkoovat liikaa :).


    • Kaurismiesparas

      Kuullosta tutulta . Minulla melkein noin, paitsi lapsia ei kummankaan kanssa syntynyt. Nykyisin viihdyn kauris miehen kanssa ja nyt tuntuu että oikean olen kohdannut.

    • rapunainen..........

      itse olen rapunainen. Kaksi pidempää suhdetta takana, toinen oli härkä miehen kanssa ja toinen neitsyen.
      Koen molemmat merkit itselleni sopiviksi, koska miehillä oli luonteenlujuutta ja kärsivällisyyttä riittävästi kestääkseen mun rapumaiset oikuttelut.

      Hetkellisesti ihastuin kaksosmieheen tossa kesän alussa, mutten edes alkanut haaveilemaan mistään parisuhteesta kun tuntuu ettei kaksonen ehkä olisi riittävän jämäkkä kulkemaan mun rinnalla

    • Elys

      Olen rapunainen ja olen kihloissa rapumiehen kanssa. Voi sitä tunteiden paloa... ;) Molemmat olemme hyvin herkkiä ja rakastavia, mutta niinä harvoina huonoina hetkinä, kun olemme allapäin olemme varsin vaikeita yksilöitä.

    • rapujarapuja

      Seurustelin rapunaisena aikoinaan rapumiehen kanssa..
      tai no, seurustelin ja seurustelin.. se olisi tosiaan voinut toimia ellei mies olisi ollut niin järrrrkyttävän mustasukkainen ja omistushaluinen!

      mihinkään ei olisi saanut mennä ilman toista.. eikä mitään tehdä,
      itsekin ihastuneena tykkään viettää aikaa mahdollisimman paljon rakkaudenkohteeni kanssa,mutta jossain sen rajan on mentävä.. ja homman täytyisi lähteä kummastakin..

      "Erosimme" lopullisesti siinä kohtaa kun hän alkoi karjumaan minulle koska en ollut vastannut hänen viesteihinsä yhtenä päivänä,
      liian omistavainen.. huhhuh.

      Skorpioni.. siinä on semmonen mies mikä saa mut aiiiivan sekaisin.
      Jumalattoman hyvä sängyssä, ihanan huomioon ottava ja osaa myös tapella, eli jos riita tulee sitä ei jäädä hautomaan vaan se riidellään ja selvitetään.

    • rapu tyttö

      ite moon rapu ja juttua löytyy skorppari miehen kanssa;)

    • dsakfhsadhfjlkdsa

      Olin vähän aikaa vissiin vaa'an tai sitten sitä seuraavan merkin kanssa yhdessä. Ei se oikein toiminut. Olen aika rauhallinen, ailahtelevainen, positiivinen ja omassa maailmassa elelevä raputyttö. Jätkä oli liian kimpussa roikkuva, huomionhakuinen, masentuneisuuteen taipuva ja lässyttäjä. Tarvitsen niin paljon omaa tilaa, niin alkoi pidemmän päälle käydä raskaaksi kun tämä yks pyöri kimpussa kaiken aikaa. Tämä myös valitti ja masisteli paljon ja se alkoi verottaa mun voimia. Itsellä tarve saada kaikki ihmiset ympärillä hymyilemään ja onnellisiksi, tuota ei millään saanut piristymään ja se TURHAUTTI. Se jätti mut kahen kuukauden jälkeen ihan yllättäen :')

    • rapu-73

      Oon siis rapunainen itse ja oon ollut aiemmin naimisissa rapumiehen kanssa. Ero tuli mutta syyt olivat aivan muualla kuin horoskooppimerkissä!! Nyt seurustelen skorppari miehen kanssa ja kaikki on niin sulosesti sopivaa

    • Juuuuuuupa

      Ihastua voin keneen tahansa, mutta rakastunut olen vain kaloihin ja skorpioneihin. Piikitteleviä neitsyitä en kestä ollenkaan, aina loukkaavat toisia. Oinas on myös kamala, itsekäs otus ja vesimiehet, kaksoset ja vaa'at, nou thanks, liian tunteettomia. Rapumiehet taas liian tunteellisia mammanpoikia. Muista ei ole kokemusta rakkaussuhteessa.

    • Raputytto__

      Härkään minä. :)

    • Cancer-girl

      Itsellä takana pitkä suhde vesimieheen. Alku oli roihuavaa mutta siihen se jäi. Puhuttiin aivan eri kieltä, emmekä oikein ymmärtäneet toisiamme. Aivan liian kylmiä ihmisiä... Oinas on myös turn-off, vaaka, kaksonen. Kavereina menee.

      Kauriit on aina vieneet mun sydämen, hurmaavat täysin! Härät tuntuvat turvallisilta. Neitsyet menee, mutta ovat tosiaan vähän ajattelemattomia siinä suhteen että vahingossa loukkaavat. Skorpparit on myös viehättäviä mystisyydellään, tekee koko ajan mieli tutustua lisää ja lisää, ei ainakaan mielenkiinto lakkaa. Leijonien kanssa salamat räiskii. Liian tulinen. Ääripäätunteet ovat todellakin ääripäätunteita. Kalat ovat perusturvallisia, ehkä minusta liian tylsiä... toiset ravut, liian samanlaisia...

    • g-code

      vesimieheen minä

    • rapurallaa

      Minun elämäni kaksi suurinta rakkautta ovat olleet Neitsyt ja Kaksonen, niinkuin ketjun aloittajankin.

      Neitsyt oli ensirakkauteni, suhteemme oli tulta ja tuppuraa, intohimoa ja riitoja, lopulta päättyi Neitsyt miehen liialliseen sekoiluun alkoholipäissään. Hän kai jotenkin tuolla käytöksellään paikkasi omaa epävarmuutta itseään kohtaan... Vieläkin häntä kaipaan, tapaan hänet unissa useammin kuin usein, enkä voi muistaa pahalla vaikka suhteemme hullu olikin. Siinä oli sitä jotain, myös hyvän tuttuni suuri rakkaus nuoruudessa oli Neitsyt, kylläkin toisinpäin, mies Rapu...

      Mutta nyt olen onnellisessa avoliitossa Kaksosen kanssa ja meillä on pieni tytär. (Joka on muuten Skorppioni, saapa nähdä miten isäKaksonen jaksaa näiden naisten kanssa;)) Kaksoseni kanssa kaikki tapahtui nopeasti ja kuin salaman iskusta. Rakkautta ensisilmäyksellä. On romantiikkaa, mahtavaa seksiä ja tuntikausia kestäviä keskusteluja. Perhe elämä toimii hyvin yhteiset kiinnostuksen kohteet ja päämäärät. Minä olen meistä se joka tykkää enemmän mennä, hän pitää paikallaan. Isoja ja aggressiivisia riitoja ei koskaan ole ollut, toisin kuin entisen Neitsyeni kanssa. Sanaharkkoja tulee arjen ongelmista, rahasta sun muusta, mutta nekin saadaa samantien puhumalla selväksi. Kaikki on siis kaikin puolin loistavaa.

      Miksi siis joskus kaipaan Neitsyttäni? Koska olen Rapu, enkä osaa elää nykyhetkessä nauttien, vaan takerrun aina menneisyyteeni, oli se sitten huono tai hyvä.;)

    • 2xleijona

      Olin naimisissa leijonan kanssa 17 vuotta ja päätin, ettei ikänä enää leijonaa. Kuinka ollakaan nyt 10 vuotta leijonan kanssa avoliitossa ja leijona taitaa olla kohtaloni...

    • 3+17

      se on salaisuus ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe