Onko tässä uusi Kari Tapio?

Kari-fani

Onko tässä uusi Kari Tapio?Olin Mäntsälän lavalla 19.9 ja J.Eskelinen oli yllätys? Ääni on aivan samanlainen kuin Kari Tapiolla käykää kuuntelemassa,
muutekin lauloi taitavasti.
www.j-eskelinen.net

40

1605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annu.

      Huhhuijaa! Ihan tässä nousee niskakarvat pystyyn kun kuulin tuon kaverin äänen. Uskomatonta :O Todella kuin Kari laulaisi. Missä tää mies on piileskellyt kun ennen ei ole vastaan tullut.
      Kiitos todella paljon tuosta tiedosta! Tuota miestä aletaan kuuntelemaan taatusti. Näkyy olevan keikkoja täälläpäin joten sinne menen.

    • Perskarvat sulla nousee pystyyn eikä mitkään muut. On se kumma kun heti muka löytyi Karin ääninen laulaja, vaikka just fanit hehkutitte kun Kari oli kuollut ettei toista samanmoista ääntä ole.

      • Annu.

        Tunge sinä iänikuinen paskanjauhaja ja rääväsuu se päänuppisi takapuoleesi että edes hetken olisit laukomatta noita typeriä ilkkumisiasi. Olet samanlainen haaskaeläin kuin hyeena, heti raadolla kun jossain Karista kirjoitetaan. Katsoin just telkusta luonto-ohjelmaa ja kuvotti ne hyeenat ja jotain samaa teissä on... se kuvotus ainakin. Kuinka kummassa ehditkin aina päivystää täällä, eikö sulla tosiaan ole elämässä muuta sisältöä.


      • Annu. kirjoitti:

        Tunge sinä iänikuinen paskanjauhaja ja rääväsuu se päänuppisi takapuoleesi että edes hetken olisit laukomatta noita typeriä ilkkumisiasi. Olet samanlainen haaskaeläin kuin hyeena, heti raadolla kun jossain Karista kirjoitetaan. Katsoin just telkusta luonto-ohjelmaa ja kuvotti ne hyeenat ja jotain samaa teissä on... se kuvotus ainakin. Kuinka kummassa ehditkin aina päivystää täällä, eikö sulla tosiaan ole elämässä muuta sisältöä.

        Mietis vaan montako kertaa olet itte ollut kettuilullas mun ja muiden Tapsan fanien mieltä pahoittamassa tuolla toisella palstalla. Kirjotat vielä paljon loukkaavammin ( mihin edes mä pystyn ( sen esim. tuo yllä oleva viestisikin todistaa ), joten et ainakaan toiseks jää mitä ilkeilyn taitoon tulee.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Mietis vaan montako kertaa olet itte ollut kettuilullas mun ja muiden Tapsan fanien mieltä pahoittamassa tuolla toisella palstalla. Kirjotat vielä paljon loukkaavammin ( mihin edes mä pystyn ( sen esim. tuo yllä oleva viestisikin todistaa ), joten et ainakaan toiseks jää mitä ilkeilyn taitoon tulee.

        Hahhaa, sinähän se oletkin varsimainen pyhimys mitä nimittelyyn tulee!
        Eli kyse on kostosta :D no, sitä saamasi pitää kun tilaisuus tulee. Ja SINÄ kirjoitat niin ilkeitä ja loukkaavia asioita että ei kukaan muu eli sinä jos kuka olet väärä ihminen moittimaan siitä muita.
        Ja jos mielestäsi loukkasin tuolla sinua niin kiitosta vaan, se oli tarkoituksenikin ja vielä kun myönnät että osui ja upposi niin sittenhän se meni niin kuin pitikin. Tiedoksi että ihan sitä kerjäsit tuolla viestilläsi joten katso peiliin.


    • Susta kyllä kertoo kaiken toi, että ihan nautit siitä kun saat aiheutettua toiselle mielipahaa aikaiseksi juttuinesi. Mä kirjoitin alunperin vähän niinkuin vaan vitsinä ( en niinkään minään kostona) sen vastaukseni ja olit heti kun takapuoleen ammuttu karhu.

      • Annu.

        Omituinen huumori sulla jos pidät hauskana sitä että haukut toisia mylviviksi sonneiksi tai muilla vähemmän älykkäillä nimityksillä. Varmasti nautit siitä sinäkin, miksi muuten olisit joka paikassa haukkumisinesi. Se on kertonut sinusta kaiken jo kauan. Kylläpä se herja äkkiä vitsiksi muuttui kun sait vastauksen joka ei miellyttänyt :D Toiseksi en aio jäädä edelleenkään jos vielä kuittailet! Ei sinua kukaan käskenyt ottamaan "osaa" tähän keskusteluun.

        Mitä tulee tuohon ekaan viestiisi niin onko kiellettyä löytää hämmästyksekseen joku artisti josta ei ole ennen tiennyt mitään ja löytää hänestä tosi paljon Karia? Ja sun mielestä perskarvat nousee pystyyn... no, sama mitkä karvat. Taitaa olla sulle tuttu tunne.


      • Annu. kirjoitti:

        Omituinen huumori sulla jos pidät hauskana sitä että haukut toisia mylviviksi sonneiksi tai muilla vähemmän älykkäillä nimityksillä. Varmasti nautit siitä sinäkin, miksi muuten olisit joka paikassa haukkumisinesi. Se on kertonut sinusta kaiken jo kauan. Kylläpä se herja äkkiä vitsiksi muuttui kun sait vastauksen joka ei miellyttänyt :D Toiseksi en aio jäädä edelleenkään jos vielä kuittailet! Ei sinua kukaan käskenyt ottamaan "osaa" tähän keskusteluun.

        Mitä tulee tuohon ekaan viestiisi niin onko kiellettyä löytää hämmästyksekseen joku artisti josta ei ole ennen tiennyt mitään ja löytää hänestä tosi paljon Karia? Ja sun mielestä perskarvat nousee pystyyn... no, sama mitkä karvat. Taitaa olla sulle tuttu tunne.

        >Ei sinua kukaan käskenyt ottamaan "osaa" tähän keskusteluun.<

        Ei, muttei kieltänytkään. Kyllä mä saan kirjoitella muillekkin palstoille kuin Tapsan ja kommentoida mitä viestejä haluun ilman että mun tarvis pyytää siihen sulta lupa.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        >Ei sinua kukaan käskenyt ottamaan "osaa" tähän keskusteluun.<

        Ei, muttei kieltänytkään. Kyllä mä saan kirjoitella muillekkin palstoille kuin Tapsan ja kommentoida mitä viestejä haluun ilman että mun tarvis pyytää siihen sulta lupa.

        Torvi, tuolla lauseella tarkoitin sitä että sinäpä se taas aloitit tuon mollaamisen joten turha inistä kun tulee takaisin. Saahan sitä toki kirjoittaa vaikka mitä paskaa pystyy kehittämään ja sitä sulla riittää.
        "Kyllä mä saan kirjoitella..." voi tuota ääliömäisyyden määrää...


      • On totta
        Annu. kirjoitti:

        Torvi, tuolla lauseella tarkoitin sitä että sinäpä se taas aloitit tuon mollaamisen joten turha inistä kun tulee takaisin. Saahan sitä toki kirjoittaa vaikka mitä paskaa pystyy kehittämään ja sitä sulla riittää.
        "Kyllä mä saan kirjoitella..." voi tuota ääliömäisyyden määrää...

        On miehellä niin samanlainen ääni, täytyypä mennä kuuntelemaan kun tulee Tampereelle päin.


      • Riitelijänaiset AjaJ
        Annu. kirjoitti:

        Torvi, tuolla lauseella tarkoitin sitä että sinäpä se taas aloitit tuon mollaamisen joten turha inistä kun tulee takaisin. Saahan sitä toki kirjoittaa vaikka mitä paskaa pystyy kehittämään ja sitä sulla riittää.
        "Kyllä mä saan kirjoitella..." voi tuota ääliömäisyyden määrää...

        Onko tää palsta Annun ja Justiinaksxun riitelypalsta? Menkää keikoille riitelem
        ään ja vetäkää oikein kunnolla toisianne turpiin ja hiuksetkin voitte kiskoa toistenne päästä. Älkää aina tulko tänne haastamaan keskenänne riitaa!


      • Annu.
        Riitelijänaiset AjaJ kirjoitti:

        Onko tää palsta Annun ja Justiinaksxun riitelypalsta? Menkää keikoille riitelem
        ään ja vetäkää oikein kunnolla toisianne turpiin ja hiuksetkin voitte kiskoa toistenne päästä. Älkää aina tulko tänne haastamaan keskenänne riitaa!

        Kukahan se tässä riitaa haastoi! Jos kelaat viestejä tarpeeksi ylöspäin niin huomaat (jos edes haluat) että kirjoitin ihan asiallisen viestin johon Justiinax kirjoitti v****n vastauksen. Ja takaisin annan, se on varmaa.
        Edelleen, mikä luulet olevasi kieltämään yhtikäs ketään kirjoittamaan tänne. Ei onnistu.


      • Annu.
        Annu. kirjoitti:

        Kukahan se tässä riitaa haastoi! Jos kelaat viestejä tarpeeksi ylöspäin niin huomaat (jos edes haluat) että kirjoitin ihan asiallisen viestin johon Justiinax kirjoitti v****n vastauksen. Ja takaisin annan, se on varmaa.
        Edelleen, mikä luulet olevasi kieltämään yhtikäs ketään kirjoittamaan tänne. Ei onnistu.

        Kysynpä vielä kumman keikalle mentäis, tai kenen? Tapsukan keikalle mua ei saa pakkopaidassa ja hilut kintuissakaan ja Mikon keikalle Justiinax ei taatusti mene, jollei sitten saadakseen taas v***a miten surkeaa örinää päästeli. Karin keikalle taas on myöhäistä mennä.


      • Annu. kirjoitti:

        Kysynpä vielä kumman keikalle mentäis, tai kenen? Tapsukan keikalle mua ei saa pakkopaidassa ja hilut kintuissakaan ja Mikon keikalle Justiinax ei taatusti mene, jollei sitten saadakseen taas v***a miten surkeaa örinää päästeli. Karin keikalle taas on myöhäistä mennä.

        Luuleks sä Annu, että mä sun kans jotain matsia alkaisin ottaan yhtään missään. Mähän en käsiäni tollaseen sontaläjään tahri.


      • naapurisi
        Justiinax kirjoitti:

        Luuleks sä Annu, että mä sun kans jotain matsia alkaisin ottaan yhtään missään. Mähän en käsiäni tollaseen sontaläjään tahri.

        Joo, ei susta Justiina ole matsin ottajaksi, olisit maassa jo ennenkuin saisit läskisi hyllymään.


    • hmmmmm..............

      Tuossa tyypissä yhdistyy Kari Tapion ääni ja T.Kansan ulkonäkö.

      • yäääk T.K.

        No ei hemmetissä ole T. Kansasta tietoakaan!


    • Jennasssss

      Todellakin aivan mahtavalta kuulostaa!

      Outoa ettei hänestä ole missään mitään juttua ollut, tai ainakaan ei ole osunut silmiin.

    • Leena .M.

      Kävin myös kuuntelemassa nettisivuilla. Ihme ettei kukaan levy-yhtiö ole löytänyt. Aivan mahtava ääni ja muutenkin hyvännäköinen.Hhmmrr mikä namupala....

      • minna.

        Oli todella upea ääni ja kaveri näyttääkin hyvältä. Laitoin Iskelmään viestiä ja toivetta, laittakaa muutkin niin voi kuulla häntä ja muutkin löytää, hyvässä lykyssä...


      • Vaaauuu
        minna. kirjoitti:

        Oli todella upea ääni ja kaveri näyttääkin hyvältä. Laitoin Iskelmään viestiä ja toivetta, laittakaa muutkin niin voi kuulla häntä ja muutkin löytää, hyvässä lykyssä...

        On tosi upea ääni ja osaa kyllä laulaa. Toi on vaikea laulu.


    • ei muuten annu...

      "Perskarvat sulla nousee pystyyn eikä mitkään muut."
      Oletkohan Justiinaxin joku sivupersoona kun huomaat vain Annun viestit...

    • Ei siitten oo

      No ei oo lähelläkään Kari Tapiota! Onneksi ei olekaan! Kari Tapio oli ainutkertaine persoona, joka on poistunut kesuudestamme! Rauha höänen muistolleen!

    • D

      Niin on Tapani Kansan ja Mikko Mäkeläisen risteytys että ihan tulee Kari Tapio mieleen?

    • on samaa

      Uskomatonta,on kyllä jotain samaa.

    • Musamiestet

      Kiitos tästä linkistä! Komea on ääni ja kieltämättä siinä on jotain samaa kuin mitä oli Kari Tapion äänessä. Toivottavaa olisi, että radioasematkin huomaisivat Eskelisen, eivätkä soittaisi vaan soittolistojaan.

      • upeeta,mahtavaa

        Joo, kiitos tosiaakin tästä linkistä, hyvältä kuulostaa ja hieno on miehellä ääni.
        Tietääkö joku tästä laulajasta enemmän?


      • 2+11
        upeeta,mahtavaa kirjoitti:

        Joo, kiitos tosiaakin tästä linkistä, hyvältä kuulostaa ja hieno on miehellä ääni.
        Tietääkö joku tästä laulajasta enemmän?

        Tuolta löytyy jotain http://www.j-eskelinen.net/
        ja googlella lisää


    • On hyvä

      Kari Tapiolla oli hieno ääni,niin myös tällä Eskelisen miehellä.

    • laulajat on harvassa

      Ei mistään kotoisin.Kuunnelkaapa Juha Suomista.Siinä on todellinen laulaja.Yotubista löytyy,jos ette muuten ole kuulleet.

    • Mies ja ääni

      No onpa J. Eskelisellä ääni, pakko mennä kuuntelemaan livenä.

    • Oli hyvä!

      Kävin kuuntelmassa hänen keikalla ja laulaa hienosti myös Kari Tapion lauluja. Minä kävin toivomassa Juna kulkee laulua ja lupasi laulaa seuraavalla kerralla. Minun mielestä laulaa paremmin kuin Kari Tapio.

    • Ok laulaja

      Ei aivan Karin tapainen bassobaritoni, mutta aika hyvä ääni silti. Äänessä kuului ajoittain tiettyä yhtäläisyyttä Karin ääneen ja jos ääni tulisi hieman syvemmältä ja sävyltään hieman matalampana, olisi erehtymisen vaara olemassa. Kyllä tuollaista lauluääntä kuuntelee ihan mielellään.

      • llllk

        ei siis ole kari tapion ääni. ja kun ei voi ollakaan. miksi helvatassa pitäöisi tai voisi ollakaan samanlainen tai edes samankuuloinen. jani jalkanen kuulostaa enemmän isältään, tosin potensiin miinus 120. lopettalkaa jo typerä vertailu.


    • juuna ja jiiru

      Tämä on parempi ,kuin kari tappio.

      • On hyvä tämä J.Eskel

    • JK

      KYLÄ ON

      • TOTTA

        ON MAHTAVA ÄÄNI!


    • HYVÄ ON!

      OLIT MAHTAVA MÄNTSÄLÄSSÄ! JATKA SAMAAN MALLIIN!!

    • Hienoa!!!!

      Koska saamme nähdä sinut täällä etelässä taas??

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe