Tätä nyt kaikki haja - ja huono muistiset tekevät, laittavat avaimet ketjuun ja ketjun sitten kaulaansa.
Lompakko-kaulaketjua varten vaikkapa laulluja myyvät liikkeet myyvät myös pieniä ketjullisia laukkuja, joihin lompakko just mahtuu.
Kännykälle on omat kotelonsa. Ei sekään pysy mukana välttämättä kaikilla, ellei sitä ketjuun ja kaulaan laita.
Käytin kankaasta tehtyjä pikalukollisia ketjuja, mutta niiden ongelma on ajan kanssa likaantuminen; se ideani: Siimaleikkurin siimasta tehty "ketju" ei likaannu.
Rauta- ja maatalousliikkeet myyvät näitä eri vahvuisia leikkurisiimoja. Sopivaan siimapätkään päät yhdistävä umpisolmu.
Siimasta tehty "ketju" mukana kuljetettavaan esineeseen. Nailoninen siimaketju on aina puhdas ja varmasti pitävä.
Käyttöesineet aina hukassa.
hyvä & halpa
2
185
Vastaukset
- tissitee
Tuskin "aina puhdas".Paska vaan ei erotu niin helposti
- nokonnuuka siinä
Ei sii nylon siimassa lika pysy. Jos mikroskoopilla sitäkin tutkittais, ni olishan siinä epäpuhtauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1544328- 122956
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372105Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly251852Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?431777Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6391708- 1331629
- 1011582
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101381- 401375