Lokakuun ensimmäinen päivä on lauantai, joten tuleeko asumistuki perjantaina vai maanantaina?
Kiitos!
Asumistuen maksupäivä, perjantai vai maanantai??
6
730
Vastaukset
- näet tililtäsi!
Ilmeisesti kohdallasi on kyse yleisestä asumistuesta. Minä saan eläkeläisen asumistukea, jonka maksupäivä on kuun 4. päivä. Jos esimerkiksi lauantai on ollut 4. päivä, asumistuki on ollut tilillä perjantaina 3. päivä.
- maanantaihin menee
Kun asumistuen maksupäivä on kuun 1. päivä, tuki maksetaan seuraavana arkipäivänä, jos 1. päivä osuu viikonlopulle. Tämä johtuu siitä, että tuki pannaan maksuun sen kuukauden puolella, mille kuukaudelle se on osoitettukin.
Kysymässäsi tapauksessa tuki maksetaan siis maanantaina.
Samoin on eläkkeiden kanssa, joiden maksupäivä on 1. päivä. - pummi on pummi
Onpa kiire juoda taas tukirahat.
- utelias vuokral.
No, milloin se asumistuki tuli?
- tuli ja meni
Mulle ainakin maanantaina 3.10. Tuli ja meni kun maksoin vuokran.
- Tämä on totuus
Joo, asumistuki maksetaan aina jokaisen kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä eli siis maksupäivä ei varsinaisesti ole kuukauden 1. päivä kuten joku tuossa kertoi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415