En tahdo loukata tällä viestillä vaakoja sillä itse rakastan syvästi vaaka miestäni. Tahdon vain tuoda oman mielipiteeni vaaoista esiin.
Vaaka on pinnallisesti hurmaava,sosiaalinen,mukava ja hänen hymynsä valloittaa kaikkien sydämet Mutta kun vaa-an kanssa aloittaa suhteen hänestä paljastuu ihan toisenlaisia puolia.
Vaakani vihaa epäjärjestystä ja tuolloin vaakakupit heiluvat jos vaatteitani on jäänyt lattialle. Vaaka tahtoo oman vapautensa mutta kuvittelee toisen aina odottan ja jumaloivan häntä.,Vaaka osaa olla ilkeä.puhuu takanapäin pahaa mutta näyttää edessäåäin täysin muuta,piikittelevä,alistava ja jääkylmä.
Härkä naisena olen itsepäinen ja omapäinen enkä pidä siitä että minua käskytellään ja piilopomotellaan.harvoin näitä "pimeitä"puolia vaa-asta kerrotaan mutta se joka seisoo lähimpänä vaakaa tietää mistä puhutaan.Vaaka kuitenkin pitää otteessaan enkä härkänaisena kykene muita rakastamaan.
Onhan niitä erilaisia vaakoja,annoin vain oman mielipiteeni asiasta :)
Kertokaa omat mielipiteenne vaaoista keiden kanssa elätte parisuhteessa.
vaa-an "pimeäpuoli"
1
511
Vastaukset
- llibra
Vaikket kysynytkään mielipiteitä vaaoilta, suo anteeksi, että kommentoin nyt kuitenkin. :D Kiinnostuin kirjoituksestasi.
Ensinnäkin, itse olen suorastaan äärimmäisen epäjärjestelmällinen ihminen, eli siltä osin olen kai miehesi vastakohta. Seuraavan kohdan taas voin valitettavasti osittain allekirjoittaa, vaikken kyllä ulospäin sitä näytäkään ja oma vapaushan kuuluu kaikille.
Ilkeä sen sijaan en tykkää olla, enkä puhu toisista pahaa selän takana tai naaman edessä. En oikeastaan edes juuri ajattele muista negatiivisia asioita, paitsi jos sitä ei vaan voi välttää.
Piikittelevä ja (tunne)kylmä voin olla, alistavasta en tiedä. Pyrin tosin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti vaikka olisi millainen olo. Kylmyys voi kyllä olla pelkästään elämänkulkuni syytä. Ja leikkimielisenkin piikittelyn käsittää jokainen yksilöllisesti.
Ja vielä: en ole havainnut enää lapsuuden jälkeen itsessäni pomottelijan vikaa, mutta jostain syystä ehdotukseni menevät aika helposti ja nurinoitta läpi ( ehkä lähinnä vastakkaiselle sukupuolelle?) Tosin moniin ominaisuuksiini on varmasti elämä vaikuttanut aika paljon.
Sitten on tietysti sellaisia ikävähköjä piirteitä kuin itsepäisyys, pihiys (joka vaihtuu joskus kulutusvimmaksi) ja vähättely. Joka tapauksessa, yksilöllistähän se on. Itselläni ainakin selän takana puhumisen ja pomottelut jäivät lapsuuteen, kaikilla näin ei ole. Joissakin ominaisuuksissa vaakojakin on aivan äärilaidasta toiseen, kuten juuri tämä siisteysasia.
Tässä nyt yksi "mielipide", jos tätä siksi voi kutsua.
- Vaakanainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982