vaa-an "pimeäpuoli"

härkänainen....

En tahdo loukata tällä viestillä vaakoja sillä itse rakastan syvästi vaaka miestäni. Tahdon vain tuoda oman mielipiteeni vaaoista esiin.
Vaaka on pinnallisesti hurmaava,sosiaalinen,mukava ja hänen hymynsä valloittaa kaikkien sydämet Mutta kun vaa-an kanssa aloittaa suhteen hänestä paljastuu ihan toisenlaisia puolia.
Vaakani vihaa epäjärjestystä ja tuolloin vaakakupit heiluvat jos vaatteitani on jäänyt lattialle. Vaaka tahtoo oman vapautensa mutta kuvittelee toisen aina odottan ja jumaloivan häntä.,Vaaka osaa olla ilkeä.puhuu takanapäin pahaa mutta näyttää edessäåäin täysin muuta,piikittelevä,alistava ja jääkylmä.
Härkä naisena olen itsepäinen ja omapäinen enkä pidä siitä että minua käskytellään ja piilopomotellaan.harvoin näitä "pimeitä"puolia vaa-asta kerrotaan mutta se joka seisoo lähimpänä vaakaa tietää mistä puhutaan.Vaaka kuitenkin pitää otteessaan enkä härkänaisena kykene muita rakastamaan.
Onhan niitä erilaisia vaakoja,annoin vain oman mielipiteeni asiasta :)
Kertokaa omat mielipiteenne vaaoista keiden kanssa elätte parisuhteessa.

1

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llibra

      Vaikket kysynytkään mielipiteitä vaaoilta, suo anteeksi, että kommentoin nyt kuitenkin. :D Kiinnostuin kirjoituksestasi.

      Ensinnäkin, itse olen suorastaan äärimmäisen epäjärjestelmällinen ihminen, eli siltä osin olen kai miehesi vastakohta. Seuraavan kohdan taas voin valitettavasti osittain allekirjoittaa, vaikken kyllä ulospäin sitä näytäkään ja oma vapaushan kuuluu kaikille.
      Ilkeä sen sijaan en tykkää olla, enkä puhu toisista pahaa selän takana tai naaman edessä. En oikeastaan edes juuri ajattele muista negatiivisia asioita, paitsi jos sitä ei vaan voi välttää.
      Piikittelevä ja (tunne)kylmä voin olla, alistavasta en tiedä. Pyrin tosin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti vaikka olisi millainen olo. Kylmyys voi kyllä olla pelkästään elämänkulkuni syytä. Ja leikkimielisenkin piikittelyn käsittää jokainen yksilöllisesti.
      Ja vielä: en ole havainnut enää lapsuuden jälkeen itsessäni pomottelijan vikaa, mutta jostain syystä ehdotukseni menevät aika helposti ja nurinoitta läpi ( ehkä lähinnä vastakkaiselle sukupuolelle?) Tosin moniin ominaisuuksiini on varmasti elämä vaikuttanut aika paljon.
      Sitten on tietysti sellaisia ikävähköjä piirteitä kuin itsepäisyys, pihiys (joka vaihtuu joskus kulutusvimmaksi) ja vähättely. Joka tapauksessa, yksilöllistähän se on. Itselläni ainakin selän takana puhumisen ja pomottelut jäivät lapsuuteen, kaikilla näin ei ole. Joissakin ominaisuuksissa vaakojakin on aivan äärilaidasta toiseen, kuten juuri tämä siisteysasia.
      Tässä nyt yksi "mielipide", jos tätä siksi voi kutsua.

      - Vaakanainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe