Onko muiden pingtest.net tulokset yhtä paskoja? Itselläni on 100M DNA Welho yhteys ja alaspäin tulee kyllä 80 Mbps niin kun pitäskin ja pingi aika on muutamia millisekuntteja, mutta kun testaan saman paikan kun tuo speedtest.net ping testiä, niin tulos on hylätty F, kun vähintään puolet saapuvista paketeista jää säännönmukasesti matkalle. Kokeilin n. kymmeneen palvelimeen suomessa ja ulkomailla, kaikissa sama juttu. Tämä selittäisi ajoittaisen nykimisen mitä olen havainnut yhteyksissä.
Voiko muut entisen Welhon asiakkaat testata olenko ainoa, vai onko tää yleisempääkin?
DNA Welholla 50%-80% saapuvista ip-paketeista hukkuu matkalle.
Häh?
3
468
Vastaukset
- Dna...
Samaa ongelmaa Welho-asiakkaana on ainakin oulun alueella. Kyseisestä testistä 58% paketeista hukkuu.
- '9^6:EzC
Netissä nopeutta rajoitetaan pudottamalla paketteja.
- Ongelma ratkesi!
Toisessa tämän palstan rihmassa sain vinkin ongelman poistamiseksi: Ip-flood detection pois kaapelimodeemista. Ohessa kyseinen vinkki muillekin.
Welhon sivuilta löytyy ohje ip-flood-detectionin poistamiseksi (http://www.welho.fi/fi/yksityisille/ohjeet-ja-vinkit/laitteet/183944/ip-flood-detection-asetuksen-poistaminen/826720). Tuon yksinkertaisen toimenpiteen jälkeen paketteja ei hävinnyt enää lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481281- 1581097
- 61977
- 8772
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli180771Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27756Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51751- 11739
- 346718
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti78675