Onko muiden pingtest.net tulokset yhtä paskoja? Itselläni on 100M DNA Welho yhteys ja alaspäin tulee kyllä 80 Mbps niin kun pitäskin ja pingi aika on muutamia millisekuntteja, mutta kun testaan saman paikan kun tuo speedtest.net ping testiä, niin tulos on hylätty F, kun vähintään puolet saapuvista paketeista jää säännönmukasesti matkalle. Kokeilin n. kymmeneen palvelimeen suomessa ja ulkomailla, kaikissa sama juttu. Tämä selittäisi ajoittaisen nykimisen mitä olen havainnut yhteyksissä.
Voiko muut entisen Welhon asiakkaat testata olenko ainoa, vai onko tää yleisempääkin?
DNA Welholla 50%-80% saapuvista ip-paketeista hukkuu matkalle.
Häh?
3
455
Vastaukset
- Dna...
Samaa ongelmaa Welho-asiakkaana on ainakin oulun alueella. Kyseisestä testistä 58% paketeista hukkuu.
- '9^6:EzC
Netissä nopeutta rajoitetaan pudottamalla paketteja.
- Ongelma ratkesi!
Toisessa tämän palstan rihmassa sain vinkin ongelman poistamiseksi: Ip-flood detection pois kaapelimodeemista. Ohessa kyseinen vinkki muillekin.
Welhon sivuilta löytyy ohje ip-flood-detectionin poistamiseksi (http://www.welho.fi/fi/yksityisille/ohjeet-ja-vinkit/laitteet/183944/ip-flood-detection-asetuksen-poistaminen/826720). Tuon yksinkertaisen toimenpiteen jälkeen paketteja ei hävinnyt enää lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4255643Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891968Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28941
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844- 75840
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724