Mikkosille ei Myrskylän kyyti kelpaa!

Torsti Antero

10

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %%%%%%%%

Te kun tunnette tämän taksisuharin K Bruce, niin onko väitteissä perää??
      Minä en ainakaan usko että autosa vedetään tupakka.

• Kuri pittee olla

Luulen että taksissa on käynnyt niin että ylivilkkaille (ADHD) taksi ehkä ei tarpeeksi kiltisti ole kieltänyt Mikkosten poikia ja pojat kertoneet iskälle että taksimies komensi heitä.

• mitäsanotte
        Kuri pittee olla kirjoitti:

Luulen että taksissa on käynnyt niin että ylivilkkaille (ADHD) taksi ehkä ei tarpeeksi kiltisti ole kieltänyt Mikkosten poikia ja pojat kertoneet iskälle että taksimies komensi heitä.

Ihan sitä jos paikkakunnalla tehtäisi keräys. Wikipedian mukaan on kunnassa 2008 asukasta ja jokainen antaa 2€.

• perkkel

8 vuotta kuljin koulukyydit brucen taksilla, tupakanhaju ei koskaan ollut häiritsevää, eikä tosiaankaan autossa polttanut. Mitä näihin "lähellä-piti tilanteisiin" tulee, niin kys. kuski on erittäinkin taitava hallitsemaan takavetoisen hiacensa jäisillä teillä. Viimeisinä kuljetusvuosinani kuljettaja muistutti kyllä vöiden käytöstä. Asiakaspalvelu on toki töykeää jos itse on täysi mulkero, muuten kuski kyllä jutteleekin.

• Adhd lapset
        perkkel kirjoitti:

8 vuotta kuljin koulukyydit brucen taksilla, tupakanhaju ei koskaan ollut häiritsevää, eikä tosiaankaan autossa polttanut. Mitä näihin "lähellä-piti tilanteisiin" tulee, niin kys. kuski on erittäinkin taitava hallitsemaan takavetoisen hiacensa jäisillä teillä. Viimeisinä kuljetusvuosinani kuljettaja muistutti kyllä vöiden käytöstä. Asiakaspalvelu on toki töykeää jos itse on täysi mulkero, muuten kuski kyllä jutteleekin.

Mitä tarkoitat että kuski kyllä jutteleekin ja asiaksaspalvelu on töykeää?
        Onko tämä Bruce erilainen suhari?

• Hyövinkylä
        Adhd lapset kirjoitti:

Mitä tarkoitat että kuski kyllä jutteleekin ja asiaksaspalvelu on töykeää?
        Onko tämä Bruce erilainen suhari?

Nytten kun tilanne muuttui, kelpaakohan se taxi?

• Häh?

Onko taksinkuljettaja vaihtanut liikennepiiriä?

• takssiton
    • Lipponen-Lepponen
    • joo999

ei tuon kylän taksien kyydissä uskalla olla edes 9 promillen humalassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3839
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1872
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1608
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      728
    Aihe