Mikkosille ei Myrskylän kyyti kelpaa!
10
685
Vastaukset
- %%%%%%%%
Te kun tunnette tämän taksisuharin K Bruce, niin onko väitteissä perää??
Minä en ainakaan usko että autosa vedetään tupakka.- Kuri pittee olla
Luulen että taksissa on käynnyt niin että ylivilkkaille (ADHD) taksi ehkä ei tarpeeksi kiltisti ole kieltänyt Mikkosten poikia ja pojat kertoneet iskälle että taksimies komensi heitä.
- mitäsanotte
Kuri pittee olla kirjoitti:
Luulen että taksissa on käynnyt niin että ylivilkkaille (ADHD) taksi ehkä ei tarpeeksi kiltisti ole kieltänyt Mikkosten poikia ja pojat kertoneet iskälle että taksimies komensi heitä.
Ihan sitä jos paikkakunnalla tehtäisi keräys. Wikipedian mukaan on kunnassa 2008 asukasta ja jokainen antaa 2€.
- perkkel
8 vuotta kuljin koulukyydit brucen taksilla, tupakanhaju ei koskaan ollut häiritsevää, eikä tosiaankaan autossa polttanut. Mitä näihin "lähellä-piti tilanteisiin" tulee, niin kys. kuski on erittäinkin taitava hallitsemaan takavetoisen hiacensa jäisillä teillä. Viimeisinä kuljetusvuosinani kuljettaja muistutti kyllä vöiden käytöstä. Asiakaspalvelu on toki töykeää jos itse on täysi mulkero, muuten kuski kyllä jutteleekin.
- Adhd lapset
perkkel kirjoitti:
8 vuotta kuljin koulukyydit brucen taksilla, tupakanhaju ei koskaan ollut häiritsevää, eikä tosiaankaan autossa polttanut. Mitä näihin "lähellä-piti tilanteisiin" tulee, niin kys. kuski on erittäinkin taitava hallitsemaan takavetoisen hiacensa jäisillä teillä. Viimeisinä kuljetusvuosinani kuljettaja muistutti kyllä vöiden käytöstä. Asiakaspalvelu on toki töykeää jos itse on täysi mulkero, muuten kuski kyllä jutteleekin.
Mitä tarkoitat että kuski kyllä jutteleekin ja asiaksaspalvelu on töykeää?
Onko tämä Bruce erilainen suhari? - Hyövinkylä
Adhd lapset kirjoitti:
Mitä tarkoitat että kuski kyllä jutteleekin ja asiaksaspalvelu on töykeää?
Onko tämä Bruce erilainen suhari?Nytten kun tilanne muuttui, kelpaakohan se taxi?
- Häh?
Onko taksinkuljettaja vaihtanut liikennepiiriä?
- takssiton
No, voi … Tampere maksaa vanhemmille korvauksia lasten koulukyydistä. Jopas oli päätös. Mikkosille tiedoksi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111014734407_uu.shtml - Lipponen-Lepponen
Majuri Mikkonen on kiltti mies. Pelkkä sanasoturi. Hän pakeni Mattiesko Hytöstäkin Mäntsälään. http://www.youtube.com/watch?v=n1Mtnj2ekeE&feature=related
- joo999
ei tuon kylän taksien kyydissä uskalla olla edes 9 promillen humalassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91872Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22728