Mikkosille ei Myrskylän kyyti kelpaa!
10
612
Vastaukset
- %%%%%%%%
Te kun tunnette tämän taksisuharin K Bruce, niin onko väitteissä perää??
Minä en ainakaan usko että autosa vedetään tupakka.- Kuri pittee olla
Luulen että taksissa on käynnyt niin että ylivilkkaille (ADHD) taksi ehkä ei tarpeeksi kiltisti ole kieltänyt Mikkosten poikia ja pojat kertoneet iskälle että taksimies komensi heitä.
- mitäsanotte
Kuri pittee olla kirjoitti:
Luulen että taksissa on käynnyt niin että ylivilkkaille (ADHD) taksi ehkä ei tarpeeksi kiltisti ole kieltänyt Mikkosten poikia ja pojat kertoneet iskälle että taksimies komensi heitä.
Ihan sitä jos paikkakunnalla tehtäisi keräys. Wikipedian mukaan on kunnassa 2008 asukasta ja jokainen antaa 2€.
- perkkel
8 vuotta kuljin koulukyydit brucen taksilla, tupakanhaju ei koskaan ollut häiritsevää, eikä tosiaankaan autossa polttanut. Mitä näihin "lähellä-piti tilanteisiin" tulee, niin kys. kuski on erittäinkin taitava hallitsemaan takavetoisen hiacensa jäisillä teillä. Viimeisinä kuljetusvuosinani kuljettaja muistutti kyllä vöiden käytöstä. Asiakaspalvelu on toki töykeää jos itse on täysi mulkero, muuten kuski kyllä jutteleekin.
- Adhd lapset
perkkel kirjoitti:
8 vuotta kuljin koulukyydit brucen taksilla, tupakanhaju ei koskaan ollut häiritsevää, eikä tosiaankaan autossa polttanut. Mitä näihin "lähellä-piti tilanteisiin" tulee, niin kys. kuski on erittäinkin taitava hallitsemaan takavetoisen hiacensa jäisillä teillä. Viimeisinä kuljetusvuosinani kuljettaja muistutti kyllä vöiden käytöstä. Asiakaspalvelu on toki töykeää jos itse on täysi mulkero, muuten kuski kyllä jutteleekin.
Mitä tarkoitat että kuski kyllä jutteleekin ja asiaksaspalvelu on töykeää?
Onko tämä Bruce erilainen suhari? - Hyövinkylä
Adhd lapset kirjoitti:
Mitä tarkoitat että kuski kyllä jutteleekin ja asiaksaspalvelu on töykeää?
Onko tämä Bruce erilainen suhari?Nytten kun tilanne muuttui, kelpaakohan se taxi?
- Häh?
Onko taksinkuljettaja vaihtanut liikennepiiriä?
- takssiton
No, voi … Tampere maksaa vanhemmille korvauksia lasten koulukyydistä. Jopas oli päätös. Mikkosille tiedoksi.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011111014734407_uu.shtml - Lipponen-Lepponen
Majuri Mikkonen on kiltti mies. Pelkkä sanasoturi. Hän pakeni Mattiesko Hytöstäkin Mäntsälään. http://www.youtube.com/watch?v=n1Mtnj2ekeE&feature=related
- joo999
ei tuon kylän taksien kyydissä uskalla olla edes 9 promillen humalassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss845850Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243497- 1572023
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2231938Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1701697Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2821475Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571011Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21980- 64964
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109917