Keskiyö

pohdinta

En ole aivan varma mitä minulle yöllä haluttiin kertoa - näytetäänkö sinulle jotain lisää, joka auttaisi avaamaan vastausta?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei
      minun on liian vaikea lähteä arvailemaan tarkoitatko unta, vaiko muuta?
      jos kerrot enemmän, voin ehkä auttaa.

t: Keskiyö

• pohdinta

Unessa katsoin taivaalle. Pian taivaan täytti vahva tuhansien kavioiden kalske. Koko taivas jylisi äänestä. Juoksin ympäriinsä taivaalle katsellen, ja pilvien takaisesta äärettömyydestä lähestyi tuhansia ja kymmeniätuhansia hevosia, ja aina vain lisää ja lisää kaikkialta.
      Ne asettui kukkulalle ja sen äärelle veden rantaan odottamaan jotain.
      - ja lopuksi taivaasta käveli alas valkea hevonen. Selkänahka hieman vereslihasta arka, koska oli niin uusi.

Voiko se olla minulle joku suuri juttu, vai tarkoittaako äitini siskoa, jolla todettu juuri erittäin paha keuhkosyöpä, että oisko astumassa taivaaseen?
      Kun äidin veli kuoli, se näkyi minulle näkynä, jossa valkea hevonen tuli taivaasta.

Yleensä ymmärrän uneni ja tulkitsen muidenkin unia, mutta nyt en tiedä miten reagoida. Saatko yhteyttä enkeliini, tulkitsisiko hän mitä minun halutaan tietävän?

• Hei

minusta unet eivät seuraa mitään selvää kaavaa ja ne ovat usein käänteisiä. toki uskon myös enneuniin, tunnenkin ihmisiä, jotka näkevät erilaisia asioita etukäteen.
      minulla on sellainen tunne, että tuo uni kuvaa voimaa ja puhdasta henkisyyttä.
      hevonenhan on eläinkunnan tärkeimpiä unisymboleja, ne tuovat mukanaan iloa ja voimaa. ne tulivat sinun luoksesi kertomaan jotakin vahvaa ja energistä sanomaa.
      se valkoinen hevonen esittää sinulle alkutilannetta, niinkuin kirjoittamatonta sivua, josta sinun tulisi jatkaa. se tuo mukanaan kirkastumista ja uutta henkistä tilaa.
      sinä olet etsinyt uutta suuntaa elämääsi ja hevonen tuo sinulle viestin, joka kehottaa sinua tarttumaan mahdollisuuteesi täysin puhtain sydämin.

kukkula voi symbolisoida naisen rintaa, vesi taas on moniselitteinen. vesi voi symboida syntymää, myös henkistä syntymää, mutta se on myös samalla merkki kuolemasta ja puhdistumisesta. en kuitenkaan koskaan puhu kuolemasta, koska en itse siihen usko. minulle se on siirtymistä parempaan henkiseen tilaan ja vapautumista.

laitoin sinulle kynttilän palamaan ja toivon, että saat uuden unen, joka kertoo lisää tuosta uudesta suunnastasi. oletkohan suunnitellut kirjoittaa jotakin? siihen sinulla olisi hyvät mahdollisuudet, sellainen ajatus minulle nyt tuli.

t: Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      72
      3289
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2343
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1851
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      24
      1281
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    Aihe