tuollainen lojuu nurmissa ja käyttötunnit vaatimattomat 3300. Ajettu lähinnä lunta ja satunnaisesti kesällä. Oikein hyvässä kunnossa siis. Onko 18 000 euroa liikaa pyydetty?
Valmet 305 vm 88 etukuormaajalla, paljolla möisi
12
4884
Vastaukset
- Ruikonperän äijä
Alvittomasta koneesta ??? Kyllä, kolmasosa hinnasta vielä pois!
- valmevalle
Kyse on alvillisesta hinnasta.
- valmevalle
valmevalle kirjoitti:
Kyse on alvillisesta hinnasta.
Ja sijaitsee Vihdissä. Aika samanlainen kuin tuo 805-4 tosin tunnit vain reilut puolet.
- Onko ylihintainen
Valmet 805-4 - ID 990244 tuollainen nelikkona mieti nyt omaasi verraten.
- valmetiton
Kymppitonni hinnasta pois, sitten voidaan neuvotella.
- valmetiton
Kerrohan missäpäin suomea vallu on, tarjoukseni kyllä on alle kymppitonnin.
- nuffieldi
Netistä hintoja turha seurata jos ei tarkkaile pitempään. monet koneet vuosia myynnissä, hurjilla idioottimaisilla pyynneillä.
Kannattaa katsella liikkeiden hintoja, niissä myyntihinnat yleensä -10 ja -30% luokkaa pyynneistä. Ja alviton jos on niin -23% vielä siihen päälle!
Liikkeissä, esim. valtra, koneet myynnissä n. puolesta vuodesta vuoteen. Ja liikkeellä myös vastuuta enempi ja mahd. rahoitukseen. Se kannattaa myös huomioida! - Tourulan tehdas
Ei o kokoluokka IHAN samalla tasolla ton 805:n kans...
- Mascussascus
http://www.mascus.fi/Maatalous/Kaytetyt-Traktorit-40-59-hv/Valmet-305-4/ficifdlj.html
Tuon mukaan etukuormaajalla ja puolet vähemmän ajetulla pitäisi saada n. 22000.
Itse laittaisin sun traktorin hp:ksi tuon 22 000 euroa. Sis alv 23%- Mökille peli
Vieläkö Vallu on myynnissä, Jos on niin olisin kiinnoistunut.
- myikkö
tarjoon heti 2000e
- Mökille peli
Minulta saat asiallisen tarjouksen, jos kone on hyvä ja toimiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491516Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761345Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊871006- 18997
- 86936
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee187876Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82811
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi98811Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740