Oinaat on parhaita!!

Ariesnumber1

Oinas on eläinradan ensimmäinen merkki ja siksi myös paras :D Oinaat on kauneimpia/komeimpia, fiksuja, intohimoisia, tulisia, määrätietoisia, päättäväisiä, meillä on vahva seksivietti, ja me ollaan erittäin rohkeita, aikaansaavia ja aloitteellisia. Turha tulla ryppyilemään oinaalle!! ;) Ihmiset on yleensä meille kateellisia. Monet oinaat on pioneereja alallaan esim. vincent van gogh.

10

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinas <3

Seurustelen kohta kolmatta vuotta oinasmiehen kanssa ja hyvin on sujunut. Arjen pienehköjä ristiriitoja sattuu joskus, mutta ne kuuluvat elämään :) Harvoin sentään riidellään ja arjesta tuntuu löytyvän se yhteinen aika ja hellyyskin omien puuhastelujenkin lomassa. Allekirjoitan monia piirteitä miehestäni tuosta listasta :)

En vaihtaisi oinasmiestä keneenkään! Mahtavat keskustelut, yhdessä olo ja huumori ovat parhaita :)

• Juuri näin!! itsekin olen oinas-mies mutta ihmettelen vaan että miksi en siltikään kelpaa? :( joko hylätään heti tai sitten toinen alkaa kovalla tarmolla muuttamaan minua ja pomottamaan. Miksi tehdä sellaista kun oinas on jo ihan hyvä ilman muuttelua???

• Pettynyt tyttö

Tapasin juuri oinasmiehen,joka oli alussa niin kiinnostunut ja nyt ei kuulu mitään,ei vastata edes viesteihin.
        En haluaisi hänessä muuttaa mitään ja kelpaisi juuri omana itsenään,mutta hänen käytöstään,tämä jouskari tyttö ei ymmärrä.

• faktaonfakta

oinaat on -joo ekoja merkkejä- mut harjottelukappaleita joka ikinen! teissä on kaikki ongelmat ja viat jotka myöhempiin on korjattu siedettävimmiksi : DD

• oinaan purjeissa

Monet oinaat ovat tosiaan rohkeita. Muita piirteitä oikeamielisyys ja luotettavuus. Oinas on monesti henkisesti hyvin vahva ihminen, ei kulje joukon mukana.

• Kukkasilmä

Minä oinaana ainaki oon tosi itsekäs ja jos en saa jotai, mitä oon kaaaauuuuaan halunnu, ni tulee kunnon itkupotkurage ;D Monet sanoo mua kauniiks, ku mul on sellaset silmät, et niis on pupillien ympärillä sellaset vähä niinku kukat. Et se pupilli olis sen kukan keskus, ja terälehdet lähtis siitä pupillista sit ulos päin o.o

• -.-

Hyvää joulua oinaat! Olette ihania.

• Perus oinas

Kiitos kehuista vaikka olikin jo vuoden vanha! Hyvää "pässi" vuotta 2013.

• Pässi

Oinaat osaa myös kouluttaa muita ku ollaan niin prk:n hyviä komentelemaan. Tosin itse olen oinaana yrittäny vähentää mun oinaan huonoja tapoja. Mut ahkeruutta ja toimeliaisuutta en pysty kontrolloimaan, en jaksa olla aina vain paikoillaan ja hidas. Se on kyl tosi et me ei mennä aina virran mukana, ku me pidetään oma pää.

• fffggggggggggh

Niin komeita Spede, Stubb, Jan vapaavuori, Oiva lohtander, Jope

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      23
      2463
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      53
      1753
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      11
      1064
    4. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      295
      1022
    5. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      982
    6. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      893
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      56
      854
    8. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      110
      759
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      46
      745
    10. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      8
      728
    Aihe