Oinaat on parhaita!!

Ariesnumber1

Oinas on eläinradan ensimmäinen merkki ja siksi myös paras :D Oinaat on kauneimpia/komeimpia, fiksuja, intohimoisia, tulisia, määrätietoisia, päättäväisiä, meillä on vahva seksivietti, ja me ollaan erittäin rohkeita, aikaansaavia ja aloitteellisia. Turha tulla ryppyilemään oinaalle!! ;) Ihmiset on yleensä meille kateellisia. Monet oinaat on pioneereja alallaan esim. vincent van gogh.

10

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinas <3

      Seurustelen kohta kolmatta vuotta oinasmiehen kanssa ja hyvin on sujunut. Arjen pienehköjä ristiriitoja sattuu joskus, mutta ne kuuluvat elämään :) Harvoin sentään riidellään ja arjesta tuntuu löytyvän se yhteinen aika ja hellyyskin omien puuhastelujenkin lomassa. Allekirjoitan monia piirteitä miehestäni tuosta listasta :)

      En vaihtaisi oinasmiestä keneenkään! Mahtavat keskustelut, yhdessä olo ja huumori ovat parhaita :)

    • Juuri näin!! itsekin olen oinas-mies mutta ihmettelen vaan että miksi en siltikään kelpaa? :( joko hylätään heti tai sitten toinen alkaa kovalla tarmolla muuttamaan minua ja pomottamaan. Miksi tehdä sellaista kun oinas on jo ihan hyvä ilman muuttelua???

      • Pettynyt tyttö

        Tapasin juuri oinasmiehen,joka oli alussa niin kiinnostunut ja nyt ei kuulu mitään,ei vastata edes viesteihin.
        En haluaisi hänessä muuttaa mitään ja kelpaisi juuri omana itsenään,mutta hänen käytöstään,tämä jouskari tyttö ei ymmärrä.


    • faktaonfakta

      oinaat on -joo ekoja merkkejä- mut harjottelukappaleita joka ikinen! teissä on kaikki ongelmat ja viat jotka myöhempiin on korjattu siedettävimmiksi : DD

    • oinaan purjeissa

      Monet oinaat ovat tosiaan rohkeita. Muita piirteitä oikeamielisyys ja luotettavuus. Oinas on monesti henkisesti hyvin vahva ihminen, ei kulje joukon mukana.

    • Kukkasilmä

      Minä oinaana ainaki oon tosi itsekäs ja jos en saa jotai, mitä oon kaaaauuuuaan halunnu, ni tulee kunnon itkupotkurage ;D Monet sanoo mua kauniiks, ku mul on sellaset silmät, et niis on pupillien ympärillä sellaset vähä niinku kukat. Et se pupilli olis sen kukan keskus, ja terälehdet lähtis siitä pupillista sit ulos päin o.o

    • -.-

      Hyvää joulua oinaat! Olette ihania.

    • Perus oinas

      Kiitos kehuista vaikka olikin jo vuoden vanha! Hyvää "pässi" vuotta 2013.

    • Pässi

      Oinaat osaa myös kouluttaa muita ku ollaan niin prk:n hyviä komentelemaan. Tosin itse olen oinaana yrittäny vähentää mun oinaan huonoja tapoja. Mut ahkeruutta ja toimeliaisuutta en pysty kontrolloimaan, en jaksa olla aina vain paikoillaan ja hidas. Se on kyl tosi et me ei mennä aina virran mukana, ku me pidetään oma pää.

    • fffggggggggggh

      Niin komeita Spede, Stubb, Jan vapaavuori, Oiva lohtander, Jope

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2309
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      165
      1489
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      214
      955
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe