auton vuokraus ilman luottokorttia

keijukkainen88

onnistuuko usassa auton vuokraus jos ei omista ollenkaan luottokorttia?

17

1953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkailija-x

      En usko, että onnistuu missään vuokraamossa, joka paikassa se on pitänyt esittää. Auton vuokrauksessa on kuitenkin riskit; kolarit, auton varastaminen, vahingot jne. joten vuokraamot haluavat kortin tiedot vakuudeksi.

    • keijukkainen88

      Okei. Sen takia kyselin kun luottotiedot eivät ole kunnossa tällä hetkellä ja usaan olisi tarkoitus mennä. Eli ilman luottotietoja ei taida olla autovuokraamoon asiaa

    • 20

      Taitaa hotelliin paaseminenkin olla vaikeata ilman luottokorttia.

    • Sinikka.

      Moikka.
      Joo auton vuokraaminen on todella vaikeaa ilman luottokorttia. Helpoin on yrittää saada jostain luottokortti, sekin tosin vaikeaa ilman luottotietoja mutta mahdollista. Kannattaa tutkia jos löytäisit jonkun hieman pienemmän ja halvemman vuokraamon (tosin autotkin sitten hieman vanhempia) Niiden kautta vuokraaminen voi onnistuakin ilman luottokorttia.
      Hotellit eivät ole mikään ongelma luottokortittomalle. Itse olen asunut nyt 6vuotta Californiassa ja tänä aikana olen asunut hotelleissa yhteensä n. 4kk. Muutaman kerran on tarvinnut luottokortin huonetta varatessa. Yleensä ainakin halvemmissa majoituspaikoissa halutaan mieluiten että huoneen maksaa heti käteisellä.
      Voin yrittää selvittää löytyykö usa:sta autovuokraamoa joka ei vaadi luottokorttia. Mistäpäin usaa olet auton vuokraamassa?

    • llarppa

      Itselläni paljon kokemusta täällä ameriikassa autonvuokraamisesta, enkä omista luottokorttia, pitää vaan osata valita vuokraamo jossa käy myös tavallinen pankkikortti. Ovat vuokrasummannlisäksi laittaneet aina kortille $200 pidon, jonka saa takaisin kun auto palautetaan kunnossa. Monet vuokraamot hyväksyy "takuuksi" myös lentoliput, kaiketi siitä syystä, että näin tiedetään mistä kyseistä henkilöä alkaa etsiskelemään jos autoa ei palautetakaan? Tai ota nyt näistä syistäkin selvää... En nyt muista mistä vuokraamoista ollaan vuokrattu ilman luottokorttia, ainakin budgetilta ja oiskohan toinen mahdollisesti ollut avis.. Katsoppas esim sivulta www.Hotwire.com, sieltä muistaakseni vasemmasta laidasta jostain sai klikkailla että onkonturisti, omistaako luottokorttia, lentääkö ja jotain muua, ja se sit etsii ne vuokraamot joista saat auton vuokrattua.

      Myös hotelleissa ollaan oltu ilman luottokorttia, sama systeemi, että pitää olla monissa rahaa joku tietty summa tilillä, ja ne laittaa sen pitoon. Kun huone luovutetaan kunnossa, palautetaannrahat tilille takaisin.

    • takuujuttu

      ei onnistu 200 taalan pantilla auton vuokraaminen....juuri siinä on se juttu että vain luottokoritlla että auto myös palautetaan vuokraamoon...200 taalaa on liian pieni maksu että epärehellinen saadaan kiinni jos auton vie....

      Siis ei onnistu....

    • llarppa

      En omista luottokorttia, korttini on debit, ja aina ovat hyväksyneet kuten edellisessä viestissäni sanoin.

      • llarppa

        Viime kerralla vuokratessani tekivät "credit checkin", katsottiin siis etta luottotiedot kunnossa. Tätä ei koskaan ennen ole tehty, tuli ihan uutena toimituksena minulle kun pari kk sitten vuokrasin.


      • takuujuttu vai llarppa
        llarppa kirjoitti:

        Viime kerralla vuokratessani tekivät "credit checkin", katsottiin siis etta luottotiedot kunnossa. Tätä ei koskaan ennen ole tehty, tuli ihan uutena toimituksena minulle kun pari kk sitten vuokrasin.

        Mulla on yli 20 autonvuokrausta USA:ssa ja sille kuuluvilla saarilla. Aina on luottokortti ollu ja sitä kysytty. Mut jotenkin uskon ennemmin tämän "llarppa" kokemuksiin kuin tuohon "takuujuttu" kaveriin joka meuhkoaa täällä muka varmoista asioista. Niin monesti se on jo jääny kiinni virheellisen tiedon kirjottamisesta et hänen juttujaan en pidä juuri minään, vaik kokemusta USA matkoista omien sanojen mukaan on jo 40 vuodelta. Kirjotustyyli "takuujutulla" on helposti tunnistettavissa.


    • llarppa

      Olen asunut täällä viitisen vuotta ja autoa vuokrannut ehkä noin viisi kertaa. Kahdella ensimmäisellä kerralla oli niin paljon ongelmia saada auto alle(juurikin kyseinen luottokortti tms), että sen jälkeen olen soittanut vuokraamoon etukäteen ja selvittänyt kelpaako pankki, vai vaaditaanko luottoa. Tai sitten juurikin tuon hotwire.com sivuston kautta, jossa saa tosiaan laittaa rastin ruutuun jos ei omista luottokorttia ja näinollen sivu etsii sinulle vuokraamot joissa luottoa ei vaadita.

      • llarppa

        Jain tata viela miettimaan ja perun puheeni budgetista ja avis-vuokraamosta. Kaksi edellista kertaa vuokrattu hertz:sta ja siella ei ainakaan tarvinut luottista.


    • californiatomiami;)

      Tämän keskustelun lukeneena, ajattelin lisätä oman kokemukseni..

      Varasin ja maksoin eilen ebookers.fi sivuston kautta Palm Springssistä urheiluauton NationalCar(.com) nimisestä yrityksestä, joka tarjoaa laidasta laitaan erilaisia autoja. Jälkikäteen huomasin tilausvahvistustani pläräillessä ebookersin vaativan henkilöä ottamaan luottokortin kuskin nimellä varustettuna mukaan. Soitin tänään ebookers.fi ja sanoivat heti, että voivat perua varauksen maksutta, mutta että käytäntö on, että luottokortti tulee olla aina mukana autoa noudettaessa. IKINÄ ei kuulemma ole muutosta asiaan tullut lisäselvityksen kautta. Jostain syystä en kuitenkaan luovuttanut, vaan soitin vielä Palm Springssiin NationalCariin ja sielä sanoivat suoraan, että ei tarvitse, kunhan on esittää lentolippu pois maasta, ja Debet maksukortti.

      Omat kokemukseni 3kuukaudesta Amerikasta on, että bisnes on aika rentoa. Soita ja kysy, ehdota. Ei täällä ole sama meininki ole kuin Suomessa. Säännöt toimii enempi tukina kuin rajoituksina.

      • Päijäthäme

        Treadi on jo vanha mutta toivon että debitillä ja lentolipun antamisella saan minäkin vuokrattua auton NY toukokuussa.
        Mikäli joku asuu NY cityssä (lento ilmeisesti Newakiin tai JKF kentälle)
        ja haluaa auttaa minua kyselemällä autoliikkeitä joista saa ilman luottokorttia auton vuokrattua, niin olisin todella mielissäni ja vaikka syömään veisin sitten paikan päällä, kiitokseksi :)
        Minulla olisi meno Potsdamiin ja takaisin, sinne ajaa 8 tuntia ja saman takas, kaksi päivää riittää hyvin.


      • onnea matkaan
        Päijäthäme kirjoitti:

        Treadi on jo vanha mutta toivon että debitillä ja lentolipun antamisella saan minäkin vuokrattua auton NY toukokuussa.
        Mikäli joku asuu NY cityssä (lento ilmeisesti Newakiin tai JKF kentälle)
        ja haluaa auttaa minua kyselemällä autoliikkeitä joista saa ilman luottokorttia auton vuokrattua, niin olisin todella mielissäni ja vaikka syömään veisin sitten paikan päällä, kiitokseksi :)
        Minulla olisi meno Potsdamiin ja takaisin, sinne ajaa 8 tuntia ja saman takas, kaksi päivää riittää hyvin.

        Millaisen lentolipun meinaat antaa kun liput nykyjään on sähköisessä muodossa?


    • tonni ja onni

      tonni tai kaksi takuurahaksi jo voi onnistua..

    • USA_1974

      Mulla on firman debit kortti, joka kyllä pelaa ulkomailla hienosti. Autonvuokrauksessa, hotelleissa yms. Debit kortin kanssa pitää vaan aina valita credit yhdysvalloissa oltaessa.
      Ilmeisesti tuo USA:n debit kortti toimii teknisesti eri tavalla kuin euroopassa. Sama on OP yhdistelmäkortin kanssa Debit/Credit. Siinä ei toimi USA:ssa kuin credit puoli.
      Käsittääkseni visa-electron toimii myös samalla tavalla, mutta en ole varma.

      Eli voi olla että electron riittäisi (sieltä tosin tulee aika moinen katevaraus vuokrauksen ajaksi, saman tekevät monet hotellit)

      • 292929

        Minkä yhtiön debit sulla on .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      129
      4880
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3076
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1787
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1601
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      18
      1228
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1213
    9. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1177
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1177
    Aihe