Kuinkahan yleistä on olla 22-vuotiaana neitsyt? On siis ollut naisten iskemisen suhteen laiska :D
22-vuotiaana neitsyt
5
912
Vastaukset
- Hiibadaaba
Ei se ole sen kummallisempaa kuin 23-vuotias neitsyt. Hyvinkin yleistä nykyään jos ei ole sen ihmeellisemmin panostanut vastakkaisen sukupuolen kanssakäymiseen.
Ei ollenkaan tavatonta. Ihan iisisti nyt vaan :)
- armasrakasihku
Mä oon ollut 2 kertaa sukupuoliyhteydessä silloin kun olin 19 wee ja nyt oon 24v nainen ja en kyllä muista yhtään miltä se tuntu.. :P Ehkäpä oottelen sitä oikeaa näin romanttisena :P :D
- miumiurr
23-vuotias ja olen neitsyt. :) Eli älä stressaa. Olen muuten nainen.
Mulla on ollut poikaystävä muutamien kuukausien ajan, mutta herraa hermostuttaa vielä niin paljon, ettei ole tullut petihommista esileikkejä lukuunottamatta mitään vielä. Ja hän on aiemmin harrastanut seksiä.
Syy hänen hermostuneisuuteensa löytyy ekasta kerrasta: tilanne tuli täysin yllättäen eikä lopulta tapahtunut edes ns. oikean ihmisen kanssa. Poikaystäväni kertoi minulle, että asia kaduttaa häntä melkoisesti. Sinun ei todellakaan kannata kiirehtiä asian kanssa vaan odota naista, jonka kanssa sinun on helppo olla. - se on muotia
ku eukot ei kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115017Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853049Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku342001- 811777
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411530450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211444Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431057