Kuinkahan yleistä on olla 22-vuotiaana neitsyt? On siis ollut naisten iskemisen suhteen laiska :D
22-vuotiaana neitsyt
5
907
Vastaukset
- Hiibadaaba
Ei se ole sen kummallisempaa kuin 23-vuotias neitsyt. Hyvinkin yleistä nykyään jos ei ole sen ihmeellisemmin panostanut vastakkaisen sukupuolen kanssakäymiseen.
Ei ollenkaan tavatonta. Ihan iisisti nyt vaan :)
- armasrakasihku
Mä oon ollut 2 kertaa sukupuoliyhteydessä silloin kun olin 19 wee ja nyt oon 24v nainen ja en kyllä muista yhtään miltä se tuntu.. :P Ehkäpä oottelen sitä oikeaa näin romanttisena :P :D
- miumiurr
23-vuotias ja olen neitsyt. :) Eli älä stressaa. Olen muuten nainen.
Mulla on ollut poikaystävä muutamien kuukausien ajan, mutta herraa hermostuttaa vielä niin paljon, ettei ole tullut petihommista esileikkejä lukuunottamatta mitään vielä. Ja hän on aiemmin harrastanut seksiä.
Syy hänen hermostuneisuuteensa löytyy ekasta kerrasta: tilanne tuli täysin yllättäen eikä lopulta tapahtunut edes ns. oikean ihmisen kanssa. Poikaystäväni kertoi minulle, että asia kaduttaa häntä melkoisesti. Sinun ei todellakaan kannata kiirehtiä asian kanssa vaan odota naista, jonka kanssa sinun on helppo olla. - se on muotia
ku eukot ei kiinnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244