Heip. Osaako kukaa sanoa miksi hdmi-kaapelini ei yhtäkkiä toimikkan telkkarissani. Hdmi on ollut kiinni tietokone-telkkari alun alkaen ja toiminut hyvin. Nyt oli hetken kiinni telkkari-xbox ja kun koitettiin laittaa takisin tietokone-telkkari niin telkkarissa ei näy työpöytäää, ei singnaalia, musta näyttö vain..
hdmi ei toimi
5
14449
Vastaukset
- AVVitsaus
Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että Moskiittojahti-lautapeli oli kova sana 80-luvulla, mutta minun on pakko myöskin todeta, että se myös menetti sen tehonsa melko pian, ja juurikin sen suppean luonteensa vuoksi. Jälleen kerran minun on lisäksi siteerattava hyää ystävääni, kollegaani, nobelistia, psykologian professoria ja kotipolttajaa tri Gyllenheimiä, eli "totuus ei ole suinkaan tuolla ulkona, vaan meidän jokaisen itsemme sisällä".
- Liitin paikallaan?
Olethan kokeillut, että HDMI-liittimet ovat kunnolla paikallaan? Osa liittimistä on sellaisia kolhoja kooltaan, etteivät ne mahdu kunnolla laitteen liittimeen kuoren ottaessa kiinni laitteen runkoon. Ja olethan varmistanut, että laitteet tunnistavat toisensa (menun kautta, tms), ennen kuin jatkat ihmettelyä.
Toimiiko kaapeli varmasti? Gigantissa kuultua: Totesin, että esillä oli suuri määrä HDMI-kaapeleita hintaan 4,90 euroa. Myyjä totesi, että kaapeli on tasoa 1.1 eikä kelpaa kunnon HD-kuvan katseluun, johon tarvitaan 1.4. tason kaapeli. Missään ei ollut mainintaa tuotteen huonosta laadusta, joka ilmeisesti olisi pitänyt päätellä hinnasta? - benbyckling
Sain HDMI kaapelin lopulta toimimaan, kun asetin läppärin (Dell Studio) näytöohjaimen asetukset HD jotain ATI:n Catalyst Control Centerin kautta. Kokeile eri asetuksia sieltä. Muilla näytöohjaimilla on kai samanlainen säätömahdollisuus.
- vierailija0
Moro mullakin olisi kysyttävää
Elikkäs Minulla on pöytäkone hdmi ja yksi näyttö. Miten on mahdollista että yön aikana on tullut joku että Tv:ni ei löydä konetta olen tarkastanut kaikki liittimet ja jne.. Olen myös vaihtanu toiseen hdmi piuhaan- TV_kaipaa_resetointia
Ota tv:n virtajohto seinästä hetkeksi, sillä tv:n oma virtakytkin tai kaukosäädin ei resetoi tv:tä kunnolla. Oletko kokeillut tv:n muita HDMI-sisäänmenoja jos niitä on? Neuvominen on hankalaa, kun et kertonut edes tv:n mallia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203