Heip. Osaako kukaa sanoa miksi hdmi-kaapelini ei yhtäkkiä toimikkan telkkarissani. Hdmi on ollut kiinni tietokone-telkkari alun alkaen ja toiminut hyvin. Nyt oli hetken kiinni telkkari-xbox ja kun koitettiin laittaa takisin tietokone-telkkari niin telkkarissa ei näy työpöytäää, ei singnaalia, musta näyttö vain..
hdmi ei toimi
6
14720
Vastaukset
- AVVitsaus
Siinä olen kanssasi samaa mieltä, että Moskiittojahti-lautapeli oli kova sana 80-luvulla, mutta minun on pakko myöskin todeta, että se myös menetti sen tehonsa melko pian, ja juurikin sen suppean luonteensa vuoksi. Jälleen kerran minun on lisäksi siteerattava hyää ystävääni, kollegaani, nobelistia, psykologian professoria ja kotipolttajaa tri Gyllenheimiä, eli "totuus ei ole suinkaan tuolla ulkona, vaan meidän jokaisen itsemme sisällä".
- Liitin paikallaan?
Olethan kokeillut, että HDMI-liittimet ovat kunnolla paikallaan? Osa liittimistä on sellaisia kolhoja kooltaan, etteivät ne mahdu kunnolla laitteen liittimeen kuoren ottaessa kiinni laitteen runkoon. Ja olethan varmistanut, että laitteet tunnistavat toisensa (menun kautta, tms), ennen kuin jatkat ihmettelyä.
Toimiiko kaapeli varmasti? Gigantissa kuultua: Totesin, että esillä oli suuri määrä HDMI-kaapeleita hintaan 4,90 euroa. Myyjä totesi, että kaapeli on tasoa 1.1 eikä kelpaa kunnon HD-kuvan katseluun, johon tarvitaan 1.4. tason kaapeli. Missään ei ollut mainintaa tuotteen huonosta laadusta, joka ilmeisesti olisi pitänyt päätellä hinnasta? - benbyckling
Sain HDMI kaapelin lopulta toimimaan, kun asetin läppärin (Dell Studio) näytöohjaimen asetukset HD jotain ATI:n Catalyst Control Centerin kautta. Kokeile eri asetuksia sieltä. Muilla näytöohjaimilla on kai samanlainen säätömahdollisuus.
- vierailija0
Moro mullakin olisi kysyttävää
Elikkäs Minulla on pöytäkone hdmi ja yksi näyttö. Miten on mahdollista että yön aikana on tullut joku että Tv:ni ei löydä konetta olen tarkastanut kaikki liittimet ja jne.. Olen myös vaihtanu toiseen hdmi piuhaan- TV_kaipaa_resetointia
Ota tv:n virtajohto seinästä hetkeksi, sillä tv:n oma virtakytkin tai kaukosäädin ei resetoi tv:tä kunnolla. Oletko kokeillut tv:n muita HDMI-sisäänmenoja jos niitä on? Neuvominen on hankalaa, kun et kertonut edes tv:n mallia..
- Anonyymi
TV_kaipaa_resetointia kirjoitti:
Ota tv:n virtajohto seinästä hetkeksi, sillä tv:n oma virtakytkin tai kaukosäädin ei resetoi tv:tä kunnolla. Oletko kokeillut tv:n muita HDMI-sisäänmenoja jos niitä on? Neuvominen on hankalaa, kun et kertonut edes tv:n mallia..
Samsung-tv:ni lakkasi yhtäkkiä löytämästä Blue Ray -soitinta hdmi-liittymästä. Kokeilin monenlaista; toista laitetta, eri johtoa ym. Mutta vasta täältä annetun ohjeen mukaan toimiminen auttoi. Eli otin sähköjohdon muutamaksi minuutiksi irti. Taas pelittää! Samalla korjaantui toinenkin vika, eli yhtä yllättäen kadonneet YLE:n kanavat digiboksin kautta katsoessa löytyivät taas!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651453Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia110900- 58751
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä47734- 57720
Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39697Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan71671Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026669Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41657Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli67650