sähkötupakan osto netistä

pyrymaani123

mietin tässä että onko alaikäisen mahdollista saada tilattua sähkötupakkaa netin kautta vai sanovatko postin kassan henkilöt viime osto hetkellä että et saa?

164

21507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ähädfgsdhs

      mäki just tänää mietin samaa, kertokaa kokemuksia! ja mistä niitä saa niitä suklaan yms. makuisia nesteita?

      • Anonyymi

        Voi vitun pentu.


    • sähköana

      esavuke.com. Sieltä saa tietoa paikoista ja muusta.

    • ette voi

      Alaikäiset ei voi ostaa, jos ostatte, tieto menee samantien sosiaaliviranomaisille.

      Miksi ette voisi imeä vaikka tissiä?

      • homopetteri69

        tarjootko :D


      • ähhTaasTälläne

        mikset vaik anna nuorte tehä mitä tahtoo ja painu persieeseen


      • Anonyymi

        vois imee mutsis dissii


    • hrtjtggs567764

      sossuille? paska puhetta. Mistä vitusta se postitietää mitä paketissa on? Jos posti katsoo että ostaja on alaikäinen niin pakettiin on leimattu k-18 merkki.

      • Kexy

        2016 , Ja joku kehtaa vieläkin mainostaa boteilla ''Cigalikejä'' menee tosi hyvin!
        Ja vielä 5 vuotta vanhaan ketjuun :DDD


    • aa

      Riippuu...
      Sähkötupakka EI OLE tupakkatuote, ja jos siinä ei ole nikotiinia niin sitä saa myydä alaikäiselle, jotkut kaupat ei silti myy.

      Olen itsekin alaikäinen mutta tiedän liikkeen jossa ei ole ikärajaa ;)

      • Luuserijonne

        Sehän ei sen vaarallisuutta poista. Ymmärräthän että sähkötupakka on ihan yhtä vaarallinen kuin muutkin päihteet ja lisäksi sen kaikkia vaaroja ei tunneta. Lisäksi näytät sellainen suussa tyypilliseltä käppilakkiselta jonnelta, jonka pääsä ei pahemmin pyöri yhtään mitään.
        ES maistuu ja naiset kiertävät sinut kaukaa tulevaisuudessa. Onnittelen...


      • sähköti13v

        Mikä kauppa se on?


      • äitisveli
        Luuserijonne kirjoitti:

        Sehän ei sen vaarallisuutta poista. Ymmärräthän että sähkötupakka on ihan yhtä vaarallinen kuin muutkin päihteet ja lisäksi sen kaikkia vaaroja ei tunneta. Lisäksi näytät sellainen suussa tyypilliseltä käppilakkiselta jonnelta, jonka pääsä ei pahemmin pyöri yhtään mitään.
        ES maistuu ja naiset kiertävät sinut kaukaa tulevaisuudessa. Onnittelen...

        Ei kyllä naiset kiertää normitupakan paska hajua paljon kauempaa


      • Mistäihmeestä

        Mistä olen itse kiinostunut onko mitään hyvää alle 40€


      • vapottelija
        Luuserijonne kirjoitti:

        Sehän ei sen vaarallisuutta poista. Ymmärräthän että sähkötupakka on ihan yhtä vaarallinen kuin muutkin päihteet ja lisäksi sen kaikkia vaaroja ei tunneta. Lisäksi näytät sellainen suussa tyypilliseltä käppilakkiselta jonnelta, jonka pääsä ei pahemmin pyöri yhtään mitään.
        ES maistuu ja naiset kiertävät sinut kaukaa tulevaisuudessa. Onnittelen...

        siis itse olen alaikäinen ja olen tässä vapotellut melkeiqn puoli vuotta. olen tutkinot melkein kaikki nettisivut ja olen löytänyt vain 1 haitan sähkötupakalle: popkorni keuhko. tämäkin on seuraamus monien vuosien vapottamiselle mutta ei ole oikein muuta vaaraa. jos haluatte tilata niin suosittelen puffila.com


      • vapottaja2

        suosittelisin alle 40e istick mini (20€) ja tankki eleaf gs air 2 (15€)


      • Vapottaja69
        vapottaja2 kirjoitti:

        suosittelisin alle 40e istick mini (20€) ja tankki eleaf gs air 2 (15€)

        Niin tai jos halvan ja hyvän haluaa niin eleaf ijust 2 ja jos myöhemmin haluaa hifistellä niin joku smokin tfv4 tankki. Dripperikin toimii mutta ihan hiton ruma ja lyhyt pirkkatikku tulee(:


      • arska1234
        vapottelija kirjoitti:

        siis itse olen alaikäinen ja olen tässä vapotellut melkeiqn puoli vuotta. olen tutkinot melkein kaikki nettisivut ja olen löytänyt vain 1 haitan sähkötupakalle: popkorni keuhko. tämäkin on seuraamus monien vuosien vapottamiselle mutta ei ole oikein muuta vaaraa. jos haluatte tilata niin suosittelen puffila.com

        Popkorni :) Jep jep, oli kyllä yksi tapaus, jossa epäiltiin et olis sähkötupakasta tullut "popcorn keuhko", mutta ei se sit ollutkaan syynä...
        Tuota ei vaan oikaistu missään lehdissä eli jengillä on nyt se käsitys et sähkötupakka=popcorn keuhko....
        Vielä vois lisätä et Diasetyylia epäiltiin tuon popcornin aiheuttajaksi.. Tuota ainetta on muutamissa harvoissa nesteissä ja onneksi tuokin pyritään korjaamaan.. Itse käytän nesteitä, joissa ei ole Diasetyylia...
        Ja sit vielä tavallisessa tupakassa on 10-100 kertainen määrä tuota haitta-ainetta, miksei tupakoitsija sit saa popcorn keuhkoa ???? Hyvin tervatut keuhkot suojelee ???


      • Eddy177594

        Mikä liiken nimi on


      • Eivittuoikeest
        Luuserijonne kirjoitti:

        Sehän ei sen vaarallisuutta poista. Ymmärräthän että sähkötupakka on ihan yhtä vaarallinen kuin muutkin päihteet ja lisäksi sen kaikkia vaaroja ei tunneta. Lisäksi näytät sellainen suussa tyypilliseltä käppilakkiselta jonnelta, jonka pääsä ei pahemmin pyöri yhtään mitään.
        ES maistuu ja naiset kiertävät sinut kaukaa tulevaisuudessa. Onnittelen...

        Daamn maan xD sanoks sä et vaikka kokaiinissa ja vapes ei oo eroo? Nyt vittu vähä järkee


      • Perkele_
        Luuserijonne kirjoitti:

        Sehän ei sen vaarallisuutta poista. Ymmärräthän että sähkötupakka on ihan yhtä vaarallinen kuin muutkin päihteet ja lisäksi sen kaikkia vaaroja ei tunneta. Lisäksi näytät sellainen suussa tyypilliseltä käppilakkiselta jonnelta, jonka pääsä ei pahemmin pyöri yhtään mitään.
        ES maistuu ja naiset kiertävät sinut kaukaa tulevaisuudessa. Onnittelen...

        Älä kuule puhu paskaa heroiniini on päihde sähkösavukkeihin ei VIELÄ ole kuollut ketään


      • Haluisintietää

        Voisotko kertoa tämän kyseisen liikkeen


      • jkekfkkf

        mikä se kaupan nimi o??


      • EiJumalautaXD
        Luuserijonne kirjoitti:

        Sehän ei sen vaarallisuutta poista. Ymmärräthän että sähkötupakka on ihan yhtä vaarallinen kuin muutkin päihteet ja lisäksi sen kaikkia vaaroja ei tunneta. Lisäksi näytät sellainen suussa tyypilliseltä käppilakkiselta jonnelta, jonka pääsä ei pahemmin pyöri yhtään mitään.
        ES maistuu ja naiset kiertävät sinut kaukaa tulevaisuudessa. Onnittelen...

        No sun nimi ainaki vastaa ton sun argumentin loogisuus asteikkoa. Iha oikeesti sun argumenttis on iha vitun invaliidi. Ja olen itse reilusti yli 20 vuotias ja voin sanoa et toi sun tätimäinen kommentti on totuutta vailla. Ja en usko et jos vapettaa ni naiset kiertää kaukaa. Koska A. Se ei haise miltään ellei sit mansikalta tai joltain muulta hedelmältä yleensä. Se on 90 % terveellisempää ku rööki. Ja sitä voi vedellä sisällä ni ei tarvi mennä parvekkeelle palelee talvisin. Eikä värjää hampaita tai seiniä. Ja toi sun asteikko vapen vaarallisuudelle on sama ku et kannabis on vaarallisempaa ku alkoholi tai heroiini. Oot aika vitun kujalla jos multa kysytään. Ja jos sun mielestä sellasen ihmisen päässä joka on siirtyny vapettamisee moninkertasest vaarallisemmasta eli röökaamisesta ni sit sun päässä liikkuu vitun vähä jos mitää. Mut jos oot kukkahattujen propagandan lammas ni mikäs siinä xD Hyvää elämää. Oon varma et pääset pitkälle noil sun "Fakta" pohjasilla periaatteilla.


      • Wqw

        mikä kauppa


      • Brrr
        vapottelija kirjoitti:

        siis itse olen alaikäinen ja olen tässä vapotellut melkeiqn puoli vuotta. olen tutkinot melkein kaikki nettisivut ja olen löytänyt vain 1 haitan sähkötupakalle: popkorni keuhko. tämäkin on seuraamus monien vuosien vapottamiselle mutta ei ole oikein muuta vaaraa. jos haluatte tilata niin suosittelen puffila.com

        Saako tuolta puffilasta tilattua alaikäisenä?


      • Ei_ikää
        Brrr kirjoitti:

        Saako tuolta puffilasta tilattua alaikäisenä?

        Odota ensin että kasvat täyteen ikään.


      • Seykstyyppä

        Mikä


      • Anonyymi

        Mikä liike


      • Anonyymi

        Mikä tää liike on


      • Anonyymi

        Nimi?


      • Anonyymi

        Mikä liike


    • NII

      niin mikähän se liike on mistä voi ostaa alaikäsenä????????

      • imetupakkaa

        finnvape.com


      • SmokeDeadVapeFuture
        imetupakkaa kirjoitti:

        finnvape.com

        Vapetalo Myös ???? Saa posti ennakolla esim.


      • Löl69

        Ei saa:(


    • savuton ihminen

      kaveri sai ostettuu nikotiinittoman sähkötupaka meripäivilt ja oli alaikänen. ja finnvapes lukee emme myy tuotteita alle 18v

    • 16v

      finnvape ilmoittaa asian eteenpäin jos sieltä tilaa alaikäinen, kokemusta on älkää tilatko

    • poliisit

      finnvape ilmoittaa poliisille älkää tilatko

    • chicagoo

      älkää jonnet pelätkö kirjeet tulee suoraa laatikkoon useista kaupoista ja ainakaan finnvape ei mitään k18 leimaa laita

    • ex-postinakki

      Ei ne mitään mitään kysele. Normaali postiennakko, tai kirjeenä toimitus, tai mikä lie toimitustapa onkaan sitten valittu. Ei kuulu postin tehtäviin pähkäillä mitä paketit sisältää. Ja lisäksi, postilla töissä olleena voin kertoa, että siellä ei todellakaan ole aikaa eikä sitä myötä paskan vertaa kiinnostustakaan, että mitä mikäkin paketti sisältää. Lähinnä kyrsii se pakettien määrä ja ne haluaa vaan saada käsistä pois mahdollisimman nopeasti. Jotta ei muuta ku tilailemaan, turvallisin mielin voit olla!

      • ex-postinakki

        Niin ja tosiaan mitään k-18 leimoja ei todellakaan ole postilla paketeissa näkyny. Paskapuheita moiset.


    • mukkula rules

      Meiän koululaiset on ostanut nesteet ja laitteet lahden kaupasta nikotiiniton, aleksanterinadulta. Löytyy myös myymälästä noita t-juicen nikotiinin nesteitä vaikkei sitä sivuilla mainostetakaan. Ei paljon papruja kysellä. Kalliit hinnat mut voi maksaa käteisellä siinä se hyvä puoli.

      • jeje

        Varmaan kertoo tuo kaupan nimi "Nikotiiniton" ihan hyvin millaisia tuotteita siellä myydään. Turhaan vaahtoat.


      • huomiohuomio_

        NikotiinitOn ;)


      • Nikotiiniton

        Hei myydääks siel vielä pitäis frendille hakee setti ku tääl on vähä huhui ettei myytäis enää


      • TarvitsenVape69

        Joo pitäs itekki saada, voiko kukaan kertoa kauppaa mistä saa postiennakolla ihan ongelmitta.


    • hvkgjgkkhlklh

      ei kyllä kysellä postissa eikä nettikaupassa, mutta jos netistä tilaat ja vanhempas on kiinnostuneita, niin ne pääsee sun nettipankkiin kattomaan mille firmalle rahas kannat.

    • dft56+09

      finnivapella on tuo postitusongelma eli niiden hitaus kuten itsekin sen tuolla e-savukefoorumilla myöntävät, tässä lainaus sieltä:

      "Toimitusajat ovat täysin arpapeliä, kun mukana on Itellan ulkomaanpostin käsittely. Ulkomaanpostia kun ei koske Itellan toimitusaikatakuu, joten "sillä ei ole niin kiire"... Finnvape"

      Eli kun tuolta kun lueskelin niin 2-3 viikkoa on asiakkailla nykyään kestäneet. Alaikäisten paketteja eivät paljon syynäile.

      • hotanen2.0

        Eiköhän toi Itellan hitaus koske kaikkea ulkomaanpostia, ei pelkästään Finnvapea :) Itse en kyllä saanut ynnättyä tuolta noin pitkiä toimitusaikoja, muutamasta päivästä reiluun viikkoon näyttivät olevan. Mulla ei ole kestänyt Espanjasta postin tulo sen kauempaa kuin muualtakaan euroopasta. Kahta viikkoa pidempään ei kestä kuin jenkeistä ja kiinasta. Tyttökaverin paketit H&M:stä kestää aina sen 4 viikkoa, eikä se valita koskaan :)


    • hotapulveri

      Naurattaa vähän seurata tota finnivapen hehkutusta kun ensin kehutaan että tavarat on tulleet muutamassa päivässä koskaan ei mene yli viikkoa, tuolla toisella palstalla kävi kauppias oikein itsekin kehumassa sekä muut trollaajat mukana.

      Nyt sitten kun myöntää toimitusten olevan arpapeliä niin trollaajat perässä kehuu että toimitusajalla ei ole niin väliä tulevat kyllä nopeasti ja vaimollekkin tulee 4viikossa, mitähän hittoa se tähän kuuluu?? Erikoinen on laskutapa hotasella kun sivulta lueskelin ihmisten tilauksia ja pakettien saapumisia.

      • hotanen2.0

        En minä ainakaan Finnvapea mitenkään hehkuta, kerroin vaan oman käsitykseni, ettei Finnvaen postit mitenkään erityisen hitaasti kulje...

        Pisin aika jonka tuolta ketjusta löysin oli "tilasin 6.3., saapui 18.3." eli tuosta tulee 12 päivää. Mutta kun lasketaan, että tilaus postitetaan seuraavana päivänä (7.3.) ja normaali toimitusaika on 4 arkipäivää, oltaisiin saapumispäivässä 13.3., eli Itella on kupannut 5 ylimääräistä päivää (joista 3 arkipäivää).

        Kaikenkaikkiaan tuo pisimpään matkannut tilaus on siis matkannut 7 arkipäivää keskimääräisen 4 arkipäivän sijaan.

        Kolmea viikkoa en tuosta saa kyllä mitenkään päin pyöristellen?

        Tuolla H&M:n paketilla yritin vaan suhteuttaa tuota hetikaikkitännemullenyt-tyyppien kärsimättömyyttä normaaliin etäkauppaan :)


    • 4rv1

      Kysehän on ketjussa alaikäisten nikotiinini nesteiden ja s,tupakoiden ostosta, pysykää aiheessa trollaajat.

    • konkari5

      moro oon 15v jannu ja tilaillu jo monia ecig tuotteita monista eri kaupoista ittelleni ja kavereille ja ihan kokemuksesta voin sanoa että ei jää tulliin,asia ei mene eteenpäin ja postissa niitä ei kiinnosta vittuakaa mitä paketti sisältää... aina oon saanu sen mitä oon tilannukki että ei ole mitään pelkoa. suosittelen paypalin tekemistä koska sil on nii helppo maksaa kaikki ja tilil näkyy si et oot tilannu jonku "costa vapori" eikä mitää "sähkötupakkaa":) joo ja ne k18 leimat on täyttä paska puhetta

      hyvii vapottelu hetkii:D

      • konkari5

        nii ja ku haet niitä postista tarviit henkkarit (yleensä) mut vaa sen takii et ne tietää et on just oikee henkilö hakemas niit posteja...

        eli jos se ei mahu postiluukust teille nii sulle tulee semmone lappu mis lukee " teille on saapunut isokokoinen kirje" siin ei mainita mitää sähkärist.. sit sen kans vaa postii ja henkkarit mukaa!


      • Mööö

        Siin on sellai probleema ettei visa eleltronilla mitää paypal tiliä tehä ainakaan omalla tiiän joitai jotka on onnistunu


      • Anonyymi

        Kiitos


    • LAKUTUPAKKAA

      JOS OLET ALAIKÄNEN JA ET POLTA ANALOGISTA NIIN ÄLÄ VIITTI EDES ALKAA HÖYRYTTELEEN SÄHKISTÄ. TRUST ME !

      • -_-

        lopeta caps locking käyttö


      • TrillRell

        H0m0 iha varmaan rupeen


    • Höyrähtänyt

      Jos joku tätä topiccia enää lukee, niin kysymyksenä; Näkyykö saapumisilmoituksessa lähettäjä, esim. enjuice tjsp. ? :D

    • Infoa

      Nykyinen lakisäädäntö ei kiellä sähkötupakan ja sähkötupakan oheistuotteiden myyntiä alaikäisille eli jos ostatte netistä sen sähkötupakan, se paketti tulee suoraan kotiovelle eli kyllä alaikäiset saavat vielä toistaiseksi ostaa netistä sähkötupakkeja vieläpä hyvin helposti

      Syy miksi kaupat eivät myy sähkötupakkeja alaikäisille ei todellakaan johdu siitä, että laki on asettanut niihin ikärajat vaan jälleenmyyjä itse vain on päättänyt ettei myy niitä alaikäisille.

      Kaupat voivat asettaa ikärajoja tuotteihinsa ihan miten lystäävät siinä missä voivat myös määrätä tuotteiden hinnat, laki asettaa ainoastaan ala-ikärajan.

      Tietysti jos liike lähettää paketin postiin tai valitset postitus tavaksi kirjatun kirjeen tai noutotavaksi postin, silloin vaaditaan vähintään 18 vuoden ikää sillä jälleenmyyjä ilmoittaa postille ettei pakettia saa luovuttaa ala-ikäiselle.

    • Kylläapuasaa

      Oikeastaan sopii mennä ihan apteekkiin ja kysyä mitä nikotiini korviketta suosittelevat sinulle, saatat saada nikotiini purkkaa ihan kouluterveydenhoitajaltakin kunhan vain puhut tupakoinnin lopettamisesta ja hoitaja katsoo korvikehoidon olevan tarpeellista.

      Jos haluaa lopettaa tupakoinnin ja tarvitsee apua niin silloin sopii ottaa yhteyttä lääkäriin ja puhua vaihtoehdoista, niitä kyllä löytyy sähkiksiäkin tehokkaampia jos vain on rahaa.

      Sähkötupakka ei ole mikään tehokkain tupakoinnin lopettamiseen saatavilla oleva apu, se on tehokkain EDULLINEN vaihtoehto, resepti lääkkeistä kun puhutaan vaihtoehtoja löytyy monta, mutta ne ovat kalliita suunnilleen 600€ ylöspäin

      • ei ole totta

        jo moni nuori ei sen takia sähkistä halua vaan e-nesteiden makujen takia ja savun määrästä ja sähkis temppuja haluaa tehdä


    • kiinnostunut

      Voiko postiennakost hakee jos on 14?

      • Poeka444444

        Voi


      • Jokuvaa123456

        Nii että eivät laita k-18 merkkiä vaikka sivulla olisi että emme myy alaikäisille


    • Älä tilaa

      Jos tilaat alaikäisenä ja vakuutat tilatessa olevasi 18v. Täyttänyt niin syyllistyt rikokseen, tästähän ovat sitten vastuussa vanhemmat jos asiassa tulee jälkiseuraamuksia.

    • vittuuuaaa

      vitut syylisty mihinkää idiootti kummasti minäki olen tilannu kirjeellä ja ei siinä sähkötupakassa ole sitä helvetin nikotiinia ni mil perusteel o rikos?

      • Kyllä vain on rikos

        Syyllistyt henkilöllisyyden väärentämiseen.

        Internetissä toisena henkilönä esiintyminen sekä iän valehteleminen on rikos josta voi joutua edesvastuuseen mikäli toiminta voidaan yhdistää muuhun rikokseen kuten seksuaaliseen hyväksikäyttöön tai ikärajalla asetettujen tuotteiden ostoon.

        Mitään rangaistusta ei sinäänsä tule, sillä sähkötupakkaan ei ole lain säätämää ikärajaa oli niissä nikotiinia tai ei, siksi ei mitään sanktioita tule paitsi jos ostat tukuttain niitä sähkiksiä.


    • 5+5+6

      Jos kauppa ei myy kuin 18v. täyttäneille ja huijaat heitä valehtelemalla ikäsi tottakai se on rikos. Ei sillä ole väliä mikä tuotteen ikäräja on laillisesti, kauppias saa itse päättää ikärajat myynnilleen. Nikotiininesteet on aina k-18

    • eGo

      voiko tuolta arizona.fi tilaa sähköröökiin akun alaikäinen? onko kellään kokemuksia kyseisestä liikkeestä?

    • Drakechild

      meitsi on tilannu sauhuton.fi kaupasta ja pienet on tullu postilaatikkoon ja isommat pitäny hakee postista mut ei oo ikinä sanottu postiskaa mitää vaikka siel tartteeki näyttää henkkareita.

      • 2546

        Ite tilasin just tuolta sauhuton.fi:stä. Kauan kestää,et tulee postilaatikkoo?


    • V.K.K.V

      Olen 14vuotias ja poltin 1,5v ja nyt rupesi tekemään tupakan polttoa taas mieli. Joten ajattelin että sähkötupakka oisi hyvä vaihtoehto, ja olen kokeillut nicoretteä, joka ei ollut minun juttu. Eli onko laillista postiennakolla tilata "nikotiinitonta" nestettä? tai muita sähkötupakka tarvikkeita?

      • Vittuettäootläski

        Mitä vittua teet nikotiinittomalla nesteellä jos lopetat tupakoinnin? Oletkohan ikinä edes maistanut tupakkaa?


      • Höyryttäjä
        Vittuettäootläski kirjoitti:

        Mitä vittua teet nikotiinittomalla nesteellä jos lopetat tupakoinnin? Oletkohan ikinä edes maistanut tupakkaa?

        Tapa riippuvuuden ja mukavuuden halun korvaukseen ainakin itse.
        Itsekin melkein nollilla olen jo nikotiinin suhteen ja silti höyryttelen, sama kun joku syö karkkia, minä höyryttelen, eipähän liho kuten karkin ja limukan mässyttäjät ja ei tartte tupakkaa poltella kun muut imee tupakkaa, minä höyryttelen.

        Se on myös sosiaalinen tapahtuma tuo tupakalla käynti, höyry toimii siinä itsellä.


    • ffdf1

      Näin ollen esimerkiksi tupakkalain 18-vuoden ikärajaa tai myyntilupaa koskeva sääntely ei koske sähkösavukelaitteen ja nikotiinittoman nesteen ostoa.
      -Ote Valviiran sivulta.

    • ffd1

      Yhtälailla voi aatella, että kun tekis mieli polttaa tupakkaa, mutta poltankin nyt kahvia tai teetä. Lähinnä tämmöisenä voi eroa pitää tupakan ja sähkötupakan välillä

    • V.K.K.V
    • ree1

      Postimaksuissa säästää 5 eur. kun ei tarvitse ulkomailta saakka tilata.

    • SammyDude

      Tilasin kans www.sauhuton.fi tuli suoraan postilaatikkoon.

    • K18xD

      Vai että K18 xD kuulkaas olen vähintään 20 eri tilausta tehnyt puffista kaikki on mennyt nappii saapuu nopeasti postiluukkuun älkää viitsikö rupea naurattamaan teidän sossu jutuilla XD ainoa mitä en itse ole viittinyt tilata näin 17v on nikotiini nestee mutta kaverin kautta sekin homma sujuu. Itse olin nuuskasta alun perin jäänyt koukkuun ja 16v ruvennut säännöllisesti polttamaan tupakkaa onneksi tyttöystävä ja kaveri piiri auttoi itseäni heräämään ja tilasin sitten puffista Twist smok 1100mAh i ja kaksi evodia 1.8 ohmisena tupakkaa ei tehnyt mieli enää parin viikon höyryttelyn jälkeen 12mg nestettä käytän ja noin 2.5ml nestettå menee päivittäin ja hyvin akku kestää. tilasin justiinsa viikko sitten protank 2 minin 2.2 ohmisena ai että tulee hyvät höyryt en voi muutakun suositella tätä pakettia. vielä joulun jälkeen tilaukseen Vamo V5 niin avot. Mutta alottelialle suosittelen Twistiä 1100mAh ja mini protank 2 kestää kaikkia makuja. hintaa paketillee noin 45e niin ei paha.

    • Mietiskelijä

      Kellää kokmusta puffin kioskista myykö ne alaikäsile siellä nikotiinittomia nesteitä jme ja minkälaine valikoima siellä muuten löytyykö alotuspakkauksii

    • ftf1
      • erotusjajako

        Ite tilannut myös startsmogilta ja ovat taas olleet huomattavasti parempi laatuisia kuin puffilla tai finnvapella jotka hajosivat hyvinkin äkkiä, startsmogin akut kestäneet tuttavapiirissä todella hyvin.


      • Gorillamarketing
        erotusjajako kirjoitti:

        Ite tilannut myös startsmogilta ja ovat taas olleet huomattavasti parempi laatuisia kuin puffilla tai finnvapella jotka hajosivat hyvinkin äkkiä, startsmogin akut kestäneet tuttavapiirissä todella hyvin.

        Tää Startsmog on kyllä ihme firma. En tiedä ketään, joka olis sieltä mitään ostanut, mutta täällä suomi24:ssä se tulee vastaan joka ketjussa :) Aktiivista sissimarkkinointia? Ja aina morkataan samassa viestissä tunnetumpia kilpailijoita... Tällekin viestille tulee varmaan äkkiä alapeukkua :)


      • Gorillamarketing
        Gorillamarketing kirjoitti:

        Tää Startsmog on kyllä ihme firma. En tiedä ketään, joka olis sieltä mitään ostanut, mutta täällä suomi24:ssä se tulee vastaan joka ketjussa :) Aktiivista sissimarkkinointia? Ja aina morkataan samassa viestissä tunnetumpia kilpailijoita... Tällekin viestille tulee varmaan äkkiä alapeukkua :)

        Olen trolli


    • huijareita

      jos se ego c on paulsaarelta niin suosittelen lämpimästi hylkämään ostopäätöksesi ja boikotoimaan paulsaarta sekä valitsemaan jonkun toisen firman.

    • sähkökessu

      Oon alaikänen ja tilasin ulkomailta nikotiininesteitä. Viikko sitten postitettu mutta vielä ei ole ainakaan niistä mitään kuulunut... :D nähtäväks jää tuleeko tullimiehet, poliisit ja sossut hakemaan mut :)

      • 22+31

        Toivottavasti... olisi sinun omaksi parhaaksi :D


    • ;__;

      kyllä mä oon tilannu startsmogilta? broplem?

      • FTS

        Nyt on broplem. Kukaan ei vaan tiedä että mikä broplem... Rahat ne huolii, mutta eivät lähetä tuotteita asiakkaille!


      • tre4
        FTS kirjoitti:

        Nyt on broplem. Kukaan ei vaan tiedä että mikä broplem... Rahat ne huolii, mutta eivät lähetä tuotteita asiakkaille!

        Itse sain rahat takaisin kun lähetin sinne verkkosivujen ohjeiden mukaiset tiedot tilinumeron ja tilaustiedot, meni pari päivää palautuksessa, ohjeet on verkkokaupan etusivulla. Tuli s.postilla myös ilmoitus palautuksesta ja tieto että saavat kaupan lähiaikoina toimintaan.
        25.3 laitoin tiedot sinne ja rahat oli tilillä takaisin 27.3, olin siis maksanut tilaukseni verkkopankin kautta.
        Ihan reilua mielestäni kun palauttavat eikä hävinneet rahojen kanssa taivaan tuuliin kuten olisi voinut olettaa.


    • VAPE!

      ite ainakin ku tilasin finnvapelt uuden akun vuos sitten nii jo seuraavalla viikolla oli jo tullu postilaatikkoon eikä mitään ongelmia toimituksen kanssa, eilenkin tilasin uuden tankin ja nesteit joten sanoisin että sieltä voi helposti saada ostettua vaikka olisikin alaikäinen.

    • neste

      Nesteet olen joutunut hakeen postista vaikka on maksettu etukäteen ja olis kyllä mahtunut laatikkoon.

    • VASTATKAAHETI

      Mistä sähkötupakan alaikänen saa postiennakolla ja nikotiinittomia nesteisä? ja eikai ne sit postis sano et ``Et saa ku oot alle 18!`` että mikä nettisivu josta nikotiinitonta e-nestettä ja sähkäri alaikäselle postiennakolla?

      • pöllihuuleen

      • SmokeDeadVapeFuture

        Vapetalo saa postiEnnakolla mut muuta en tiiä


    • 56-45

      Kokkolassa joku myi postiennakolla kun selasin nettiä

      • kessulandia

        Mistä alaikäne saa postiennakolla?


    • diidii1

      Ei mistään. Niissä paketeissa on kyllä merkinnät ja paperithan siellä postissa katsotaan kaikilta vaikka olisi 80-vuotias. Tämän toki varmaan tiesitkin jos sinulle on ikinä yhtään pakettia tullut yhtään mistään.

      • re43wq

        didii vitun kukkahattutäti älä vastaa jos et tiedä mistään mitään.
        Elektrosavulta saa laitteet ja nikotiinittömät nesteet postiennakolla 5 kertaa haettu paketti ilman ongelmia t.15v
        ja finnvapelta sain viestin etteivät he voi estää alaikäisten tilailuja muulla kun kysymyällä onko henkilö 18 rasti ruutuun tekniikalla. sieltäkin nesteitä tullu tilailtua mut postiennakolla ei saa tulee suoraan postilaatikkoon


      • true story

        paperit ne kattoo että onko oikea tyyppi idiotti


    • 4-8

      pyydä jotain ostamaan lahjakortti tai maksamaan sun puolesta, fiinvape myy kyllä nikotiiniä kaikille oli ikäsi mikä tahansa

    • galjalle

      vitun autistit ite onn 12v ja tilasin nikotiinittomalta postiennakolta eikä kysytty papereita

    • .,.,.,.,.
      • lopetteleva

        saako tuolta nikotiini nesteitä ? ite en löydä ja se on vähän niinkun se pointti tässä että pääsee näistä karseista niksoista


    • 20+3

      tilasin tänään elektrosavusta ni kauankoha toimitus kestää

      • 1.3050

        Huomenna varmaan saat jos posti vaan kulkee normaalisti.


    • 16+11

      Tässä se taas nähdään että syöpätikkujen ja sähköistenkin sellaisten imeminen on joidenkin esiteini-ikäisten ES-jonnejen toimintaa. Ei helvetti :D
      Nauran kun tälläinen cäppilakkinen jonne tulee vastaan ja esittää pullaposkineen "kovaa". Äidin pikku nassikat :D

      • dripper

        Löytyy monta 30-50v sähkötupakoitsijaa. Moni nuori 15-25v on varmasti innostunut myös tästä, mutta kaikki eivät ole es-jonneja.


    • ksfg

      elektrosavun sivuilla lukee että tilaajan on oltava täysi-ikäinen tai muuten kertovat huoltajille

    • Unicornlight. :3

      Jos alaikäinen henkilö haluaa lopettaa tupakan polton sähkötupakan avulla tai muuten vaa tykkää sähkökessusta mutta ei halua nikotiiniriippuvaiseksi, kannatan unicornlightia, niitä saa 5kessun pakkauksissa maksaa 30e ja saa erilaisina makuina ja ne maut kans maistuu, kaverilla on semmone.
      ps saako elektrosavusta vielä postiennakolla??

    • Ennenki tehny :3

      Olen tilannut miljoonia kertoja ja minun kaverit on tilannu miljoonia kertoja e-savukkeelta kaikkee ja Kannattaa ottaa postiennakko jotta ei tartte ottaa riskejä siitä että se tulee just huonoon aikaaan vaikka posti laatikkoon kun faijja on hakemassa sieltä jotain:] Mut ihan iisi homma :3

    • HUOMIOTA

      Ensinnäkin.....näille nikotiinia sisältäville nesteille PITÄÄ olla Valviran myöntämä lupa! Kun sattuvat olemaan sellaisia joihin MYYNTILUPA tarvitaan....ja nykytietämyksen mukaan myyntilupaa EI TULE NIKOTIINILLE...niinpä nämä "höyrypäät", jotka myyvät näitä nesteitä ovat rikollisia ja tulevat ennemmin tai myöhemmin jäämään kiinni ja joutuvat tästä toiminnasta Suomen Lain mukaiseen edesvastuuseen! JOTEN....kannattais EHKÄ vähän aattella että mitä "bussineksia" pyörittää.....

      • ei tarvita lupaa

        Eipä kukaan viranomainen ole näitä tiskin alta myyjiä uskaltanut syyttää mistään lääkerikoksesta. Asia kuitenkin etenee hallinto-oikeuteen asti, joka päättää että Fimean väsäämä kielto on perustuslain vastainen.

        Ilman tuollaista ennakkopäätöstä et voi ketään kauppiasta rikolliseksi sanoa. He ovat pelkkiä epäiltyjä, eivät rikollisia. Kansanterveydelle he tekevät myös suuren palveluksen ja ovat samanlaisia hyväntekijöitä kuin Hursti joka ilman lupaa jakaa vanhentunutta myyntikiellossa olevaa ruokaa rahattomille, eikä Hurstiakaan, Pelastusarmeijaa tai muitakaan leipäjonoja ole viranomaiset vielä viitsineet syyttää.


    • HUOMIOTA2

      Myyntiluvan myöntää FIMEA, mutta se koskee vaan suomalaisia firmoja jotka myy suomessa. EUsta saa tilata niksaa, siihen ei valvirat ja muut pääse väliin :)

      • ryhistäytykkää jumalauta

        VITTU iha sama mitä paskaa jauhatte tääl mutta aattelin vaa ilmottaa että 3 kertaa oon tilannu nikotiinillisia nesteitä paulsaarelta ja kerra nikotiinillisii kertakäyttö sähö röökei finnvapelta.
        Ja kaikki meni hyvi ja oon 17 (ekaa kertaa tilasin just ku täyin 16)
        Ps. Suurin osa nuista netti kaupoist on legit ne on vaa ne vitun asiakkaat nii idiootteja. Ja jumalauta tilatkaa suoraa nettipankil ja elkää homoilko jotai postiennakkoo. Joka kerta tullu paketit suoraa postilootaa.


    • ölakjewrklöjbkj
    • Vili14

      Voiko siis tilata ihan normaalisti sähkötupakan? Jos olen 14.
      Tarviiko henkkareita? Mun tietääkseniku ostin näppikset ebay niin sain vaa lapun '' sinulle on saapunut iso kokonein paketti.'' Ja menin sillä lapulla sinne, annoin lapun sain tuotteen. Ilman henkkareita mutta olisiko sama asia jos ostaa sähkötupakan? Vai kysyykö ne ikärajaa, vai onko jotai k18 leimaa siinä? Vai antaako vaa paketin normaalisti, ja jättävät sen sisälle katsomisen väliin.

      • arska1234

        Miksi ihmeessä haluat edes tilata sähkötupakan ???
        Olet vielä nuori, parempi kun pysyt erossa oikeasta tupakasta, sekä sähköhöyryttimestä, niin ja nuuskasta myös ;)


    • Höyrymaistuu

      Jos oot ylä asteella niin kyllä niitä sähkötupakoita siellä pyörii just ite ostin Kanger Tech nano suboxin! 50w. PS. Höyryy tulee :)

    • tarvetta_vapelle

      Saako tampereelta ostettus mistään vapee ja nesteitä. Ikää 15v.

    • entinen_vapettaja
    • Masseyferggu

      Moro

      Kannattaako nikotiiniton.fi tilata säröä vai mishä ku pitäd lähiaikoina saaha ja jääkö postiennakolla kiinni

    • Masseyferggu

      Moro

      Kannattaako nikotiiniton.fi tilata säröä vai mishä ku pitäd lähiaikoina saaha ja jääkö postiennakolla kiinni

    • Masseyferggu

      Moro

      Kannattaako nikotiiniton.fi tilata säröä vai mishä ku pitäd lähiaikoina saaha ja jääkö postiennakolla kiinni

    • Masseyferggu

      Moro

      Kannattaako nikotiiniton.fi tilata säröä vai mishä ku pitäd lähiaikoina saaha ja jääkö postiennakolla kiinni

    • Masseyferggu

      Moro

      Kannattaako nikotiiniton.fi tilata säröä vai mishä ku pitäs lähiaikoina saaha ja jääkö postiennakolla kiinni

    • Masseyferggu

      Moro

      Kannattaako nikotiiniton.fi tilata säröä vai mishä ku pitäs lähiaikoina saaha ja jääkö postiennakolla kiinni

    • Masseyferggu

      Moro

      Kannattaako nikotiiniton.fi tilata säröä vai mishä ku pitäs lähiaikoina saaha ja jääkö postiennakolla kiinni

    • Masseyferggu

      Kannattaako nikotiiniton.fi tilata säröä vai mishä ku pitäs lähiaikoina saaha ja jääkö postiennakolla kiinni

    • Masseyferggu

      Vähä tuli spämmiä mut kertokaas:D

      • Piluvuiskybmii

        Kyllä


    • halalliha

      karavkamut on mu lempilefa

    • varakas404

      eikö ole mahdollista tilata postiautomaattiin ja maksaa vaikkapa paypalilla jos oot alaikäinen?

      • Hermotmenisaatna

        Ei ole mahdollista onneksi, kohta ei ole mahdollista täysi ikäisilläkään.
        Alaikäinen ei tuollaisia tarvitse ja siksi tuli muös uusi laki ja meni persiilleen tämäkin homma, pilasi koko homman tuo alaikäisten leikkimine näillä laitteilla.


      • error404
        Hermotmenisaatna kirjoitti:

        Ei ole mahdollista onneksi, kohta ei ole mahdollista täysi ikäisilläkään.
        Alaikäinen ei tuollaisia tarvitse ja siksi tuli muös uusi laki ja meni persiilleen tämäkin homma, pilasi koko homman tuo alaikäisten leikkimine näillä laitteilla.

        Voisitko perustella että miten se ei ole mahdollista?


      • Voinperustella

        K18 ja tupakkalaki.


      • Perustelluhylätty
        Voinperustella kirjoitti:

        K18 ja tupakkalaki.

        Kysymys oli että voiko tilata postiautomaattiin ja maksaa paypalilla ja vastaus siihen on että voi. K18 ei vaikuta mitään koska ei ne saa tietää jos valehtelet iän ja paypalilla on mahdollista tilata automaattiin ainakin Paulsaarella ja tupakkalaissa on siirtymäaika


      • Vituiksmeni5
        Hermotmenisaatna kirjoitti:

        Ei ole mahdollista onneksi, kohta ei ole mahdollista täysi ikäisilläkään.
        Alaikäinen ei tuollaisia tarvitse ja siksi tuli muös uusi laki ja meni persiilleen tämäkin homma, pilasi koko homman tuo alaikäisten leikkimine näillä laitteilla.

        Joo bvituttaa ku täytäntnensvuonna 18oja ajattelin tilatataähköröökin netistnetist...


    • nonii. oon 14 ny nii voinko tilata nesteitä vaikka happyjuicelta verkkopankkitunnuksilla ilman mitään ongelmia? ite ainaki uskon että pystyy ku ei ne saa sitä ikää siitä selville.

      • Kuses

        Älä missään nimessä tilaa happy juicelta, tää sivusto ilmoittaa vanhemmille ! Kokemusta löytyy !


    • aloittava_vapettaja

      Mistä saa tilattua halvimmalla nikotiini pohjaa?

      Hakusessa 20mg 1000ml = 1litran pullossa. 1-2litraa pakastimeen.

      vapetalon -20% koodi oli ja ohi meni. Saako muualta (ulkomailta) ETA alue, tätäkin halvemmalla?

      Onko tietoa, onko 0% pohjien tilaus myöskin ETA-alueelta kiellettyä 1.7.2017 jälkeen?
      Pitääkö niitä myös tilata varastoon?

      Makunesteitähän saa tilata, kun käyttötarkoitus "ruoanlaitto".

    • KiitosJosVastasit

      Mietin itekki että olisiko alle 18 vuotias tilata sähkötupakan netistä ja hakea sen postista?

      • arska1234

        Se on nykyään laitonta tilata netistä sähkötupakoita, oli sit aikuinen tai alaikäinen :(

        Tilauksen kanssa ei varmaan tule ongelmaa kun ikää ei voi mitenkään tarkistaa netissä. Tulli sit saattaa puuttua lähetyksiin jos ehtii...


      • KiitosJosVastasit

        Kun se uus lakihomma tuli 1.7 ni sentakia ei enää voi tilata.


      • TrillRell
        KiitosJosVastasit kirjoitti:

        Kun se uus lakihomma tuli 1.7 ni sentakia ei enää voi tilata.

        Onnistuisinko tilaamaan jostain ulkomaisesta netti kaupasta ettei jää tulliin??


    • Vapeboy

      Mietin että jos joku vois tilaa mulle vapee nii maksaisin sille enemmä Ku millä se osti sen mulle

    • Aliexpressistä saa tilattua vapen ja kun tulee postissa paketissa lukee metalli putki ihs oletko alaikäinen vai et sieltä saat vapen 100%

      • jeebus

        onko linkkiä?


      • 17v

      • Kysyy14v

        Saaks tualt oikeesti et ei jää tullissa kiin?


    • huuki

      Tupakkaa saa ostettua hintaan 30€/kartonki.

      Lataat vain internetselaimen nimeltään Tor.net. Sen jälkeen käytät vain linkkiä: http://silkkitiehdg5mug.onion/rekisteroidy/papd .

      Tupakit tulee nopeasti parissa päivässä postiin.

    • huuki
    • Köyrimmään

      Vetäkää oikeeta tupakkaa. Tuttu ja turvallinen. Sähkötupakasta ei sitä ikinä tiedä mitä paskaa niihin on tungettu. Juokaa mielummin kaljaa ja polttakaa normaalia tupakkaa.

    • Anonyymi

      Ite tilasin aliexpressistä vapeja montakin kappaletta ja perille tuli ilman ongelmia

      • Anonyymi

        kauan kesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kauan kesti?

        Haluutko ostaa vapen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluutko ostaa vapen?

        Voin myydä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin myydä

        Voisin ostaa, jos edelleen myynnissä.


    • Anonyymi

      Minun mielestä ei

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1676
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1391
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      849
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      186
      743
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe