Tännehän tämä piti laittaa... No mutta ongelma on tämä ja kestänyt useamman kuukauden, vielä viime vuonna tätä ei ollut:
JOKA KERTA valitessani kirjaintyökalun käyttöön, alkaa ohjelma/kone miettimään turhan pitkään ja jumittuu. Erittäin ärsyttävä ominaisuus. Mistähän johtuu? On päivitetty (eli ne urpot, jotkat ehdottavat "onko kaikki ajan tasalla", älkööt vaivautuko). Olen myös nollannut kaikki työkalut. Tietokone on huipputasoa, joten kummastuttaa tämä tällainen... Enkä pitkiä tekstejä koskaan kopioi, vain muutaman sanan kerrallaan. Tekee saman, vaikka ei olisi kopioituna mitään. Huoh...
Photoshop Elements & ryppyilevä kirjasintyökalu
PiccaLiica
2
213
Vastaukset
Kirjoitustyökalu Photoshopeissa on itsenäinen ohjelma, joka ei käynnisty PS:n käynnistyessä vaan vasta sitä käyttöön otettaessa. Tästä viive.
- erqwwwwwwwwwwwwwwwww
Olkoonkin näin, ja kiitos tästä tiedota, mutta aiemmin tällaista viivettä ei ole ikävä kyllä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741