Tännehän tämä piti laittaa... No mutta ongelma on tämä ja kestänyt useamman kuukauden, vielä viime vuonna tätä ei ollut:
JOKA KERTA valitessani kirjaintyökalun käyttöön, alkaa ohjelma/kone miettimään turhan pitkään ja jumittuu. Erittäin ärsyttävä ominaisuus. Mistähän johtuu? On päivitetty (eli ne urpot, jotkat ehdottavat "onko kaikki ajan tasalla", älkööt vaivautuko). Olen myös nollannut kaikki työkalut. Tietokone on huipputasoa, joten kummastuttaa tämä tällainen... Enkä pitkiä tekstejä koskaan kopioi, vain muutaman sanan kerrallaan. Tekee saman, vaikka ei olisi kopioituna mitään. Huoh...
Photoshop Elements & ryppyilevä kirjasintyökalu
PiccaLiica
2
236
Vastaukset
Kirjoitustyökalu Photoshopeissa on itsenäinen ohjelma, joka ei käynnisty PS:n käynnistyessä vaan vasta sitä käyttöön otettaessa. Tästä viive.
- erqwwwwwwwwwwwwwwwww
Olkoonkin näin, ja kiitos tästä tiedota, mutta aiemmin tällaista viivettä ei ole ikävä kyllä ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505237Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.753020Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?3041580Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh751204Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781146Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391124Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611095- 1301082
- 1711064
- 49944