Latasin tuossa pari päivää sitten sen gmax 3d mallinnusohjelman, mutta en pysty tekemään sillä mitään. Ongelma on siis se, että kun siinä on ne neljä ruutua mallintamista varten, niin jos yritän siirtää tai kääntää niistä yhtäkään tai jos edes tartun niistä yhteenkään, niin kaikki neljä ruutua muuttuvat valkoisiksi ja irti päästettäessä jäävätkin sellaisiksi aivan pienenpientä länttiä lukuunottamatta.
Niistä ruuduista ei siis näe muuta kuin hyvin vähän sitä itse työskentelyruudukkoa ja kaikki loppu näkyy valkoisena. Olenko nyt mokannut asennuksen kanssa, onko jotain toivoa vielä vai kannattaako heitää koko ohjelma roskikseen ja unohtaa sinne?
gmax ongelma
4
133
Vastaukset
- Gmax3D
Jaa a kuule toi on vaikeaa... Kysy joltain nörtiltä jolla on gmax 3d mullakin oli se ja en pystynyt edes käynnistää sitä.
- ukko30v
Lähdetään olettaen että et tiedä ohjelmasta muuta kuin että se on 3d mallinnus ohjelma. Maksaa sellaset reilu 3000€.
Painat alt ja hiiren keskimmäistä ja liikutat samalla hiirtä. Liikkuuko?
Yritätkö siis kääntää siirtää sitä ruutua vai "esinettä"?
Pelkkä vasen hiiri ei liikuta ruutua mitenkään, sillä lähinnä valitaan polygonit/elementit jne. Ja liikutetaan pisteitä kun se elementti on convertoitu. - autttaja
hei gmax aloittelija kannattaa heittää roskiin ja ladata uudelleen ja yrittää saada toimiin mut mul ei oo gmax-ii mut ehk kannattaa koklaa mun neuvoo :DD
- auttaja XD
auttaja poika tässä uudestaan en tiennyt ukko130v etse maksaa asentaa tai ladata se gmax 3D anteeksi älä sitkään testaa mun neuvoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1552725
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541689Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501411- 681370
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3091241The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut171206- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24960Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58911