TUE KREIKKAA - PYSY 0 LINJALLA

ZERO ONLINE

altiosihteeri Raimo Sailas ehdottaa Aamulehden haastattelussa palkankorotuksien jäädyttämistä vuoteen 2013 asti. Sailas ehdottaa, että palkansaajat jatkaisivat nyt parin vuoden ajan nykyisillä sopimuksillaan ja pidättäytyisivät palkankorotusvaatimuksista.

"Jos taloustilanne kovasti huononee, mikä on todennäköistä, pari vuotta pitäisi edetä nollalinjalla", Sailas sanoo.

Sailaksen mukaan tiukka linja auttaisi Suomen vientiä ja kilpailukykyä.

"Kova tauti vaatii kovat lääkkeet", hän perustelee.

Sailaksen mielestä hallituksen lupaamat 2,5 miljardin euron säästötoimet vaalikauden loppuun mennessä eivät riitä. Hänen mukaansa samassa ajassa pitää karsia lisäksi ainakin kolme miljardia.

Sailas korottaisi myös eläkkeelle lähdön ikärajaa. Hän korostaa puhuvansa haastattelussa yksityishenkilönä, ei valtion virkamiehenä.

13

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fkjkffkj

      Miksei uutisessa korosteta Raimo Sailaksen puoluekantaa?
      Jos kyseessä olisi Perussuomalainen niin se kyllä muistettaisiin mainita aina kun on kyse jostain negatiivisesta.

      • TIETTÄVÄSTI DEMARI


        MUTTA 0 LINJAHAN EI KOSKE VEWROJEN KOROTUKSIA, SOK JA KESKOA TAI ENERGIAYHTIÖITÄ....


    • etunen

      Suomalaisia suuria munauksia, Sonera osti Saksan ilmatilaa, StoraEnson
      tehdaskaupat Amerikoissa, EU.n kriisituet.
      Kaikilla näillä on ollut Suomen valtion tuki.
      Voitaisko tehdä tyhmyydestä vientituote?

      • !!!!!!!!!

        Miksei, sehän on täällä ehtymätön "luonnonvara"
        varsinkin päättäjien keskuudessa.


    • Jörn Donner

      Dorkaa!

      • kansa kertoo

        totta


    • Autamme Kreikkaa:.!1

      .

      itse asiassa kaikkien työtätekevien on alennettava palkkojaan jotta Kreikka pelastuu!!!111!!!1!!!

      .

      • cxxxxxxxxxxx

        Perusteilla väliaikainen kriisirahasto,varmaan samanlainen kuin väliaikainen auton käyttömaksu.


      • keijolandia 2
        cxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Perusteilla väliaikainen kriisirahasto,varmaan samanlainen kuin väliaikainen auton käyttömaksu.

        kreikan anodikset kaikki samaan laivaan vetelee toisiaan hanuriin,tappi pois pohjasta sen jälkeen.se on parasta lääkettä se.


      • Kaksi zorbasta
        keijolandia 2 kirjoitti:

        kreikan anodikset kaikki samaan laivaan vetelee toisiaan hanuriin,tappi pois pohjasta sen jälkeen.se on parasta lääkettä se.

        .

        Kreikassa on tasan kaksi zorbasta jotka ymmärtää ylipäänsä mistään mitään

        9999999 muuta zorbasta tarvitsisi holhousapua

        .


    • Jörn Donner

      Dorkaa!

      • valitettavasti

        totta joo


      • Såsynd

        Ida ei saa lettuja!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe