Olen lentämässä yksin ensimmäistä kertaa, eikä aiempaakaan lentokokemusta kovin hurrattavasti ole, ei ainakaan koneen vaihdosta, joten tässä tyhmä kysymys niille jotka saattaisivat lentämisestä enemmän :D
Olen varaamassa blue1:n lentoa kuopio-helsinki-tukholma, ja koneen vaihtoon olisi aikaa 40minuuttia. Tiedän ettei minun tarvitsisi mitään matkatavaroita välissä noutaa kun ne tukholmaan suoraan menisivät, MUTTA riittääkö tämä aika kuitenkaan? Jos kuopion kone olisi myöhässä, odottaako lento minua/korvataanko se minulle jotenkin, kun kerta saman yhtiön jatkolento kyseessä? o: Vai kannattaako minun ottaa pidemmällä vaihtoajalla oleva lento, ettei tarvitsisi asiasta hätäillä?
Ehkä panikoin turhasta, mutta toivottavasti joku jaksaisi silti asiallisia neuvoja antaa! :)
Lentämisestä&koneen vaihdosta(NEUVOJA KAIPAAN)
Mclssa
2
166
Vastaukset
- ghghgghhhhhhhh
Niin... Aika hilkulla on tuo 40 min. Itse ottaisin pitemmällä vaihdolla. muuta en tied sorry.
- 1+9
Jos lento Kuopiosta on suurinpiirtein ajallaan, niin 40 minuuttia Helsingissä Schengenin sisällä riittää hyvin. Jos liput ovat samalla varauksella, Blue1 hoitaa kyllä myöhemmälle lennolle, jos ensimmäinen on myöhässä. Tiukanpuoleisten varausten kanssa kannattaa varmistaa että samalle päivälle on vielä myöhempiäkin yhteyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170