osaako joku neuvoo ?
mikä on paras ja varmin painitavarakauppa?
21
1166
Vastaukset
- No jaa
kokeiles tätä: http://www.clasohlson.fi
olsson tai nelsson. ihan sama. - halpa ja hyvä
- kokemuksia tästä
onko jollakin . aika mageet noi niiden nahkatossut
- F1
Jälleen yksi provo! Yritetään saada sotaa eri kauppiaiden välille.
- täh? sota mit ihmett
onko painijat joku salaseura joka ei kerrroitao mistä voi ostaa ja kannattaa ostaa painitava
- pellelaji
täh? sota mit ihmett kirjoitti:
onko painijat joku salaseura joka ei kerrroitao mistä voi ostaa ja kannattaa ostaa painitava
Paini on kateellisten ja kotiin vetäjien laji, sen näkee tästäkin, kaikki on muka riidan haastamista....
- Mieite80
Wonesta olen ostanut. Eli wone.fi. Hyvin on kamat tulleet perille, ja kun kerran tavara loppui kesken, soittivat sieltä asiasta.
- kooooveeeee
Kakaroille oon ostellut painikamaa.com(ista) ja oikein
mallikkaasti on toiminut. Pyysin laittamaan lähetys koodin
sähköpostina niin oli helppoa seurata milloin varusteet
on missäkin. - Wonesta
kooooveeeee kirjoitti:
on missäkin.Tiistaina tilaus ja torstaina tossut jalassa. Nopeaa ja varmaa!
- rahahahaa
Wonesta kirjoitti:
Tiistaina tilaus ja torstaina tossut jalassa. Nopeaa ja varmaa!
"Wone, nopeaa ja varmaa" ja KALLISTA!
- y t k
kooooveeeee kirjoitti:
on missäkin.Pt-import . se on hyvä . tekee hyvin
- Jarmo U
Kaikkea löytyy http://www.prostore.fi/kamppailutuotteet-105/adidas-paini-72/ Suosittelen.
- ffhfhfhffh
Pt-import kyllä myy mutta ei tiedä mitään omista tuotteistaan.
Myy mitä sattuu kunhan saa jotain myytyä.
- Näin on
Liiton sivuilta:
YHTEISTYÖKUMPPANI ADIDAKSEN JÄLLEENMYYJIÄ:
www.wone.fi
www.painikamaa.com
www.nanski.fi
www.prostore.fi
www.matbear.fi - migli1
tilasin jokin aikaa sitten painikamaa.comista tossut ja jossain oli mennyt vikaan, kun tossuja ei ikinä saapunut ja liikkeen omistaja sitten soitti vihaisen puhelun missä syytti minua siitä että en ole hakenut tossuja postista. "TULI MINULLE TOSI KALLIIKSI"
En voi suositella.- painikaman
150cm pitkä taksisuhari jos jollekkin kiukuttelee niin tapahtuu kääpiön heittoa, se on varma.
- pellemikäpelle
painikaman kirjoitti:
150cm pitkä taksisuhari jos jollekkin kiukuttelee niin tapahtuu kääpiön heittoa, se on varma.
Pellehän toi pygmi on, ei mitään alkeellistakaan käsitystä asiakaspalvelusta, kuten taksarin tapoihin kuuluu, ylimielinen asenne ja rahat pois.
- namskis ja loiskis
siltä saa pireskelijä pörköltä sekundaa halvalla
- PT Prostore
PT Prostore Klaukkala verkkokaupan osoite on muuttunut, uusi on http://www.pt-prostore.fi/
- Maiju89
Näköjään wone satsaa tuohon verkkokauppa hommaan. Vuosia sieltä ostanut. Ystävällinen on se joka sitä pitää, se jaksaa vastata kun soitaa.
- Surkumielion
Wone.fi oli paras. Painis ja nyrkkeilys ja myös voimailussa. Ikuisesti muistoa kunnioittaen. :( eli R.I.P.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957