osaatko sanoa meneekö vielä kauan kun löydän sen oikean? Olen aika yksinäinen. Minkälainen mies on?
Keskiyö
3
51
Vastaukset
Hei
tuo on aika hapuileva ja lyhyt kysymys, mutta yritän keskittyä siihen.
no, aikaa en pysty koskaan sanomaan, enkä usko että se olisi kenellekään mahdollista.
olet aika yksinäinen, mutta et totaalisen yksinäinen. on sinulla kontakteja, mutta eroottista rakkautta en sinulla nyt näe.
näen miehen, jolla on "pitkä" kaula, hän on hoikka ja muutenkin pitkä.
hänellä on nuorempana ollut pisamia ja hän on iloisen luontoinen. sulkapallo voi kuulua tämän miehen harrastuksiin. mahdollisesti myös sukellus, ainakin ennen.
t: Keskiyö- ap.
erotiikka kyllä on mutta ei rakkautta. Pelottaakin hieman. Sain siipeeni narsistilta. Kohteli aika pahoin. En meinaa päästä yli. Kiitos.
Hei vielä
tarkoitin erotiikalla syvällistä kosketusta niin ruumiiseen, kuin sieluunkin.
miksi ihmeessä sinä pelkäät, eihän sinulla ole mitään syytä pelätä.
narsistilta ei voi odottaakaan muuta, sillä hän on niin täynnä itseään.
sinä löydät uuden kumppanin ja olet hänen kanssaan tasaveroinen ihminen. te ostatte yhdessä kauniin asunnon kaupungista melko yläkerrasta.
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564