tampereelta amsterdamiin

ei ihan tulppaani...

Hei,
Ryanairilla olis tarkoitus matkustaa ja Amsterdamiin tekisi mieli... Raikku ei lennä sinne suoraan Tampereelta, vaan ilmeisesti pitää ottaa mutka sieltä ja mutka täältä :=/ Onko kokemuksia, onko matka ylipäätään toteutettavissa pitkän viikonlopun matkan puitteissa?

Jos joku viitsii vastata, olen tavattoman kiitollinen jo etukäteen :)

4

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RYR

      Jos Suomesta ylipäätään, niin lähtisin Lappeenrannasta Düsseldorf-Weezeen, kenttä on aivan Hollannin rajan ulottuvilla, sitten bussilla.

      Jos nimenomaan Tampereelta, paras on Bremen, Bremenistä Amsterdamiin matkustetaan IC-junalla.

      Aikataulu:

      Bremen Hbf 12:44 IC 2027 Intercity
      Osnabrück Hbf 13:35 (junan vaihto)
      Osnabrück Hbf 13:53 IC 146 Intercity
      Amsterdam Zuid 16:59

      Junaliput voi ostaa osoitteesta http://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/en
      Liput ostetaan Amsterdam Centraaliin, tai jos päämääränä Amsterdam Zuid, niin Schipholiin (pääteasema; Zuidia ei ole hinnastossa). Hinta paikkalippuineen (hyvissä ajoin ostettuna) 29 euro (ns. Europa-Spezial Niederlande)

    • Muillakin pääsee

      Jos aikaa on vain pitkä viikonloppu ja Amsterdamiin haluaa, niin kannattaa kyllä katsella muitakin vaihtoehtoja kuin Ryanair, ellei oikeasti halua viettää lähes koko päivää matkalla molempiin suuntiin. Katselin huvikseni välille 3-7.11. niin Helsingistä pääsee suorilla lennoilla KLM:llä 160 eurolla edes takaisin. Tampereelta SAS:lla noin 215 eurolla niin että vaihtoja joko Tukholmassa tai Köpiksessä ja osalla niistä ihan kohtuullinen vaihtoaika. Kukin toki tyylillään, mutta itse en ihan muutaman kympin säästön takia tuhlaa tuntikausia ylimääräistä matkalla.

    • nhyvj

      hki kenttä ja kelmi.ainoa järkevä tapa damiin,vinnairkin jos löysää rahaa

    • JULLIJUOPPO__

      TAI MITEMPÄ OIS KUNNON VALTIONTAKSI

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe