Hei! Minua vaivaa vaalea minua nuorempi mies. Meillä oli säpinää. Jostain syystä hän tulee minun mieleen vähä väliä nyt. Aikaa siitä kohta 2 vuotta, Muutti pois täältä minusta noin 500km päähän työn perään kovasti koulutettu on.... mutta asunto on tuossa minun vieressä hänellä vieläkin.
Miettiikö hän minua kun tulee mieleeni vähä väliä. Suuttui minulle lähtiessään. Ottaako tämä minuun yhteyttä vielä. Joitakin on sielunkavereita, jotka ei elämästämme häviä kun kohtaamme. Miten tämän nuoren miehen laita ..
Keskiyölle
7
55
Vastaukset
Hei
tällä miehellä on nyt niin paljon tekemistä, että hän ei jouda jakamaan itseään joka ilmansuunnalle. hänellä on vahvat työhaasteet ja tuskin aikaa itselleen.
sanotaan sillä tavalla, että hän ei edes ajattele rakkaussuhteita tänä syksynä, koska ei ole puhtia sillä rintamalla.
ei se suuttuminen mitään vakavaa ollut, hän vain oli hermostunut. tulet näkemään hänet monta kertaa vielä, kun hän käy asunnollaan.
mutta sinun kannattaisi lähteä ulos ja maailmaa katselemaan. oikeastaan sinun mahdollisuutesi ovat siellä kotialueellasi, missä voisit vaikuttaa enemmänkin asioihin ja niiden kulkuun.
t: Keskiyö- mielessä.,.
Kiitos Keskiyö! Niin jotain miehessä on josta tykkään vaikka kaverina enimäkseen, mutta joain läämmintä. Autoin häntä paljon kun huonossa kunossa mieleltään ja ruumiltaan. Hyvä seuraihminen . Sen takia ikävöin häntä välillä. Kiva oli liikkua hänen kanssaan.
Vaikutan kyllä taloyhteisössä. Paljon olen parantanut asioita ja tietysti omalla ajalla ja en saa palkkaa. Paha paikka asua kun sijoittajien asuntoja suurin osa ja repivät vain rahaa eivätkä käy paikalla katsomassa. Minä siis hoitanut asioita.
Paljon olen saanut aikaankin parissa vuodessa mm roskasakki laitettu pois jokka särkee paikkoja meluaa varastaa jne.. Tietysti paljon uudistuksia myös kaikkeen muuhun... oli retuperällä kaikki asiat...
Käyn kyllä siskoni kanssa paljon matkoilla nytkin perjantaina menossa syntymäkotikuntaani yöksi.. ja tietysti pailaamaan sielä...
Jospa se oikea löytyisi sieltä maanjussi:-) Juuri niin!
olet vaikuttanut moneen hyvään asiaa ja jatkast samaa rataa, tietysti omien voimavarojesi mukaan. ja sijoittajiinkin voi ottaa yhteyttä, eivät he kaikki niin pihejä ole. heiltä voisit saada jotakin korvausta tekemääsi työhön.
sinä löydät uusia tuttavuuksia ja olet optimistinen ihminen. jatka vain samaa rataa!
t: Keskiyö- mielessä-.
Tulipa mieleen tämä mies vielä. Näenkö sattumalta vai tuleeko oveni taa.
Sitä teki aina kun suuttui tuli ja taas suuttu ja meni. Pokkana taas hetken päästä oveni takana. Oli riemastuttavaa huomata kesytin sarvipäätä. Hei
hän tulee itsestään soittamaan ovikelloasi, kun hän ilmestyy paikkakunnalle.
mihinkä sen vanhan sarvipään luonne siitä olisi muuttunut?
sinulla on suuri sydän ja paljon huumoria.
t: Keskiyö- mielessä...
Kiitos tuntijasi:-)) Nyt alkasi niin naurattaa vielä lisää, kun muistelen hänen puhkumisiaan sanottuani niinkuin asiat on, ja pudotettuani häntä "vanhaa poikaa" tavalliseen äitimaailmaani ja minun velvollisuuksiin niistä ei livetä..
Hän kun haluaisi lapsiakin omia" oman" taitaa olla hänelle myöhästä sairauksiensa takia? Hei
te olette sellaiset suloiset taistelevat virtaset ja teillä synkkaa hyvin tuollaisissa jutuissa. odotahan vain vielä, kyllä se ovikello räpsähtää mukavasti.
lapsiasiaa en näen niin selvästi, mutta mies on varmasti lapsirakas. kun hän avaa panssarinsta, siellä on paljonkin lämmintä ja pehmeää sisällä.
sinä olet osaava pähkinänsärkijä, jatka vain samalla linjalla!
t: Keskiyö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085