Pääsen avaimila sisään, mutta kun laitan avaimen virtalukkoon, ei edes mittarivaloja syty. Akku ok.
Mistä pitäisi viahaku aloittaa?
Lagunan ajonesto meni päälle.
ajo estyi
4
453
Vastaukset
- onko tää provo?
lagunoissa, joissa olen ollut kyydissä, ei ole virtalukkoa vaan startti/sammutusnappi ja ei avainta vaan hieman luottokorttia paksumpi kortti!
- '
Ettei olisi koodi hävinnyt avaimesta/kortista
Ja 1-koppaisessa Lagunassa oli vielä avain, uudemmissa tuo kortti- sielä se seisoo
miten koodi vois kadota ja jos, kuinka palauttaa
- '
sielä se seisoo kirjoitti:
miten koodi vois kadota ja jos, kuinka palauttaa
No ne häviää joskus varsinkin jos on avain käyttämättä pitkään ja se pitää koodata merkkiliikkeessä.
Vai onko niin että ei toimi toisilla avaimillakaan? Näin ollen ei sitten välttämättä ole avaimissa vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876