Pitääko aloitus aina kuitata?

Olis mukaavaa tehdä aloituksia,mutta ei minulla ole aikaa roikkua koneella jatkuvasti,siis kuitata ja ottaa kantaa edelliseen mielipiteeseen
Tiedän,että useimmat ovat sitä mieltä,että hyvä kun Ama pysyy pois saitilta ja käyskentelee vain omalla raitilla.
Onneksi on tota työntouhua,ei siis vapaaajan ongelmia,niin se vain on että kahdella hevosella pitäis mennä myllyyn,vaikka yhdellekään ei ole kuormaa,
tarkoittaa,töitä enemmän,kuin tekijötä

7

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin soon

ei tarvi, vastailee silloin kun ehtii niihin mikä kiinostaa, niin miä teen

tee vaan alotuksia meidän kaikkien iloksi

• aloituksia enää

kovin harva tekee, mikä siihen on vaikuttanut ?

• joku vaan,,,,

Huomaa, olemme 70 meillä voi olla jo dementtia alullaan se tysistyttää kummasti , vaikka itse siihen sairastunu ei sitä huomaa, yleensä pitää iseään hyvinki terävänä ajattelijana, toivottavsati kukaan ei loukkaanu, ei ollu tarkotus ollenkaan loukata , mutta josku haluaa purkaa pettymystään tai sitten iloisesti yllättää rajullakin kielenkäytöllä palstalaiset, onhan politiikankin kieli tosi rajua nykyään, suomessa pitäisi olla sanan vapaus, mutta onko sitä todella ?

• Kokkeillaapa:

nyt sitäki sanavappautta!
      Anna-lehessä on kuvva Mari Kiviniemestä,,
      ja hää sanoo olevas onneline ko on päässy takais normaalielämää, paniikki on hänet yllättännä vaa kerra ko lihamylly teki tenän ja lapset 14-v.tyttö ja 11 v.poika olivat nälissää ja häntä oltii tunni kuluttuuu tulossa hakemmaa kokkouksee, mutta sitte tilanne laukes onneksee mylly alko toimii ja lihakastike valmistui, tyttö keitti sillä väli perunat, hän pääs lähtee ja autossa nauratti jo koko paniikki.

Pääministerikautees oli tyytyväine, isovanhempas oli auttamassa, samoin sisar lasten kanssa, hyvät tuntuvat välit oleva kaikkii ihmisii hänel.

Ja nytton tyytyväine ko saap taas olla enemmä äiti!

Niiettä mitäs sanotte tähä?

• tästä jatketaan

Ei pahemmin sanottu, kiva ku kerroit juorun, ei tarvi anna- lehteä ostaa, neki rahat säästy osakkeisiin jotka nyt on alamäessä.

• ullamirjami*

Jaa ettäkö ,me oltais suurin osa rementoituneita 70 ikäihmisiä.
      Siihen voinkyllä sanoa ,että minun mielestäni Dementtia alkaa jo varhaisessa vaiheessa ,nuorempana.
      Ja ainakin minun sukuni vanhukset ,niitä on monta yli 80 ;pisiäkin
      Yksi sisaristani kuoli 91v .ja eikä mitään vikaa päässä .
      Täälä minun tuttaviani on uli 80 vuotiaita . ja he kyllä pärjäävät ,ainoa vaan että kroppa ei ole enään niinkuin nuorella.

Kyllähän täälä on aloituksiakin , ja jokaiselle jotakin.
      Se on vaan itsestä kirjoittajasta kiinni ,jos ei löydä mielestänsä ketjua.

Silloin vaan on tehtävä se Aloitus ja odotettava josko olis muita jotka ovat asiasta kiinnostuneita.

Muuten näitäkin aloituksia on tuplana ,saa valita seuransa :=)

• Juu, rupesinkin ihmettelemään, että olin vastaavinani tähän aloitukseen jo, mutta ei näy missään, mutta tosiaan siellähän oli jo samanlainen vanhempi aloitus. Ihmettelinkin jo, että en mielestäni kirjoittanut mitään solvaavaa, jonka takia olisi pitänyt poistaa. Vaikka en minä tosiaankaan omia kommenttejani niin tärkeinä pidä, että niiden pitäisi olla ikuisia. ;)) Väliaikaista kaikki on vaan! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      538
      4548
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3661
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2332
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      477
      2201
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1545
    6. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      108
      1421
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1393
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1321
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1254
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1154
    Aihe