Olis mukaavaa tehdä aloituksia,mutta ei minulla ole aikaa roikkua koneella jatkuvasti,siis kuitata ja ottaa kantaa edelliseen mielipiteeseen
Tiedän,että useimmat ovat sitä mieltä,että hyvä kun Ama pysyy pois saitilta ja käyskentelee vain omalla raitilla.
Onneksi on tota työntouhua,ei siis vapaaajan ongelmia,niin se vain on että kahdella hevosella pitäis mennä myllyyn,vaikka yhdellekään ei ole kuormaa,
tarkoittaa,töitä enemmän,kuin tekijötä
Pitääko aloitus aina kuitata?
7
51
Vastaukset
- niin soon
ei tarvi, vastailee silloin kun ehtii niihin mikä kiinostaa, niin miä teen
tee vaan alotuksia meidän kaikkien iloksi - aloituksia enää
kovin harva tekee, mikä siihen on vaikuttanut ?
- joku vaan,,,,
Huomaa, olemme 70 meillä voi olla jo dementtia alullaan se tysistyttää kummasti , vaikka itse siihen sairastunu ei sitä huomaa, yleensä pitää iseään hyvinki terävänä ajattelijana, toivottavsati kukaan ei loukkaanu, ei ollu tarkotus ollenkaan loukata , mutta josku haluaa purkaa pettymystään tai sitten iloisesti yllättää rajullakin kielenkäytöllä palstalaiset, onhan politiikankin kieli tosi rajua nykyään, suomessa pitäisi olla sanan vapaus, mutta onko sitä todella ?
- Kokkeillaapa:
nyt sitäki sanavappautta!
Anna-lehessä on kuvva Mari Kiviniemestä,,
ja hää sanoo olevas onneline ko on päässy takais normaalielämää, paniikki on hänet yllättännä vaa kerra ko lihamylly teki tenän ja lapset 14-v.tyttö ja 11 v.poika olivat nälissää ja häntä oltii tunni kuluttuuu tulossa hakemmaa kokkouksee, mutta sitte tilanne laukes onneksee mylly alko toimii ja lihakastike valmistui, tyttö keitti sillä väli perunat, hän pääs lähtee ja autossa nauratti jo koko paniikki.
Pääministerikautees oli tyytyväine, isovanhempas oli auttamassa, samoin sisar lasten kanssa, hyvät tuntuvat välit oleva kaikkii ihmisii hänel.
Ja nytton tyytyväine ko saap taas olla enemmä äiti!
Niiettä mitäs sanotte tähä? - tästä jatketaan
Ei pahemmin sanottu, kiva ku kerroit juorun, ei tarvi anna- lehteä ostaa, neki rahat säästy osakkeisiin jotka nyt on alamäessä.
- ullamirjami*
Jaa ettäkö ,me oltais suurin osa rementoituneita 70 ikäihmisiä.
Siihen voinkyllä sanoa ,että minun mielestäni Dementtia alkaa jo varhaisessa vaiheessa ,nuorempana.
Ja ainakin minun sukuni vanhukset ,niitä on monta yli 80 ;pisiäkin
Yksi sisaristani kuoli 91v .ja eikä mitään vikaa päässä .
Täälä minun tuttaviani on uli 80 vuotiaita . ja he kyllä pärjäävät ,ainoa vaan että kroppa ei ole enään niinkuin nuorella.
Kyllähän täälä on aloituksiakin , ja jokaiselle jotakin.
Se on vaan itsestä kirjoittajasta kiinni ,jos ei löydä mielestänsä ketjua.
Silloin vaan on tehtävä se Aloitus ja odotettava josko olis muita jotka ovat asiasta kiinnostuneita.
Muuten näitäkin aloituksia on tuplana ,saa valita seuransa :=)Juu, rupesinkin ihmettelemään, että olin vastaavinani tähän aloitukseen jo, mutta ei näy missään, mutta tosiaan siellähän oli jo samanlainen vanhempi aloitus. Ihmettelinkin jo, että en mielestäni kirjoittanut mitään solvaavaa, jonka takia olisi pitänyt poistaa. Vaikka en minä tosiaankaan omia kommenttejani niin tärkeinä pidä, että niiden pitäisi olla ikuisia. ;)) Väliaikaista kaikki on vaan! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 771525
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71518- 871416
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen851155Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole3886- 64846
- 74805
- 52777
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol140738- 79694