Olisi mukavaa tehdä aloituksia,mutta ei minulla ole aikaa roikkua koneella jatkuvasti,siis kuitata ja ottaa kantaa edelliseen mielipiteeseen.
Tiedän,useimmat ovat sitä mieltä,että hyvä kun Ama pysyy pois saitilta ja käyskentelee vain omalla raitilla.
Onneksi on tota työntouhua,ei siis vapaaajan ongelmia,niin se vain on,että kahdella hevosella pitäis mennä myllyyn,vaikka yhdellekään ei ole kuormaa,töitä enemmän kuin tekijöitä
Pitääkö aloitus aina kuitata?
1
<50
Vastaukset
Ei kai välttämättä tarvitse kuittailla. On kuitenkin kiva, jos innostavan aloituksen tekee, keskustelu sitten menee omalla painollaan, jos on mennäkseen. Jotkut näyttävät kuittailevan, jotkut tekevät vain aloituksen, kumpikin tapa sopii ainakin minulle. Itse en ole tehnyt aloituksia ihan siksi, että olen palstalla epätasaisesti eikä ole tuntunut olevan kiinnostavia aiheita mielessäkään. Väkisin tyhjästä ei voi nyhjäistä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947806- 1723761
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492487- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?271912- 481902
- 601778
- 191773