Moi!
Tietääkö kukaan tekeekö tatuointi liike pitbull alaikäisille tatuointeja vanhemman suostumuksella?
pitbull - tatuointeja alaikäsille?
14
961
Vastaukset
- Holomesin Jonni
AIDS leviää maailmanlaajuisesti tatuoitujen keskuudessa !
- auttavapuhelin
Kannattaa soittaa suoraan liikkeeseen niin selviää. Voihan se olla että jossain eri paikkakunnalla on eri käytännöt; ja sitten joku sanoo täällä että kyllä ne tekee vaikka siellä sun kotipaikkakunnalla ei tekiskään.
- huolistunut
Kai tuosta lasten tatuoinnista nyt joku laki on olemassa. Eihän viinaakaan saa juottaa lapsille ja ja tatuoinnista jää lisäksi elinikäinen vamma ihoon.
- Huudankurkkusuorana
Ei hittolainen ! Tämän täytyy olla joku provo palsta. LAPSET PIDETÄÄN PUHTAINA TUOSTA SAASTASTA !! Tiimarissa on siirtokuvia lapsille !
- xsds
ei kai
- KärtyUkko
Jaa ja mitähän lapselle on ajateltu tatuoida ?? Villiruusu takapuoleen HÄH !!!
Ei satana käy laatuun !!! - Janneb
Tais olla johonki raja vedetty 16v vanhemman luvalla, varma en nyt ollut soita niin selviää.
- aiaiaiaiaiaippap
Aattelin että paras ois odottaa vielä se vuoden tai pari ennen tatskan laittoa, voit sitten täysikäisenä miettiä uudelleen asiaa. Ja ehdit vielä jonkin aikaa miettiä että minkä kuvan haluat laittaa. Aika usein kiireessä tehty päätös aika pahasta. Omatkin kaverit jo vähän katuvat kuviaan, etenkin kun aina tiettyinä aikoina on tietyt kuvat muotia, ja kun ne liikaa yleistyvät niin lopulta voi kyllästyä. Oli itelläkin innostusta joskus laittaa, mutta onneksi en mennyt tuhrimaan. Vaikka voi tatskat hienojakin olla.
Säästyy turhalta vaivalta, rahanmenetykseltä, vanhempien kanssa riitelyltä ja näin pois päin jos laitat myöhemmin. Lopulta elämässä kai tärkeintä on just ne hyvät siteet ja kontaktit muihin ihmisiin. :)- ijuiogtufuygyhuijk
no kyllä ne tekee jos on vanhempi mukana mutta tosiaan kannattaa odottaa kunnes on ikää enemmän! Minäkin olin 36 v kun tein ensinmäisen tatskan =)
- eieieiei..
EIVÄT TEE, eivätkä edes lupalapun kanssa kovin mielellään vaan pitää olla se 18. Näin on.
- dfghj789
Kyllä tekevät ja ovat tehneet, jos ovat joskus tehneet tekevät myös nytkin koska tekivät silloinkin. Aina pitää jonkun aivottoman väittää vastaan kaikesta, kuka vaan saa tehdä mitä vaan itselleen toisen siihen puuttumatta, ainakaan pahasti.. Kommentoida aina saa kaikkea paskaa! Kauneus on katsojan silmissä, mutta ruma on aina rumaa!
- nixxie
KYLLÄ TEKEVÄT. Olen 17, ja otin siellä tatuoinnin pari kk sitten. Huoltajan piti olla mukana varaamassa aikaa, ja lisäksi siellä kun tatuointi laitettiin. Tämä kuulemma siksi, että joskus on alaikäiset feikanneet lupalapun ja vanhemmat on myöhemmin tullut valittamaan että mitä helvettiä. Mutta vastaus kysymykseen: KYLLÄ TEKEVÄT.
- rybfgy
????
- voivoi..
Vain vastuuton tatuoija tekee tatuointeja alaikäisille, oli sitten huoltaja mukana tai ei. Alle 18-vuotias on vielä lapsi, eikä lapset tarvi mitään tatuointeja, jos sellasen oikeasti haluaa, niin ehtii ottaa täysi-ikäisenäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849