pitbull - tatuointeja alaikäsille?

nennaaaaah

Moi!
Tietääkö kukaan tekeekö tatuointi liike pitbull alaikäisille tatuointeja vanhemman suostumuksella?

14

961

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Holomesin Jonni

AIDS leviää maailmanlaajuisesti tatuoitujen keskuudessa !

• auttavapuhelin

Kannattaa soittaa suoraan liikkeeseen niin selviää. Voihan se olla että jossain eri paikkakunnalla on eri käytännöt; ja sitten joku sanoo täällä että kyllä ne tekee vaikka siellä sun kotipaikkakunnalla ei tekiskään.

• huolistunut

Kai tuosta lasten tatuoinnista nyt joku laki on olemassa. Eihän viinaakaan saa juottaa lapsille ja ja tatuoinnista jää lisäksi elinikäinen vamma ihoon.

• Huudankurkkusuorana

Ei hittolainen ! Tämän täytyy olla joku provo palsta. LAPSET PIDETÄÄN PUHTAINA TUOSTA SAASTASTA !! Tiimarissa on siirtokuvia lapsille !

• xsds

ei kai

• KärtyUkko

Jaa ja mitähän lapselle on ajateltu tatuoida ?? Villiruusu takapuoleen HÄH !!!
      Ei satana käy laatuun !!!

• Janneb

Tais olla johonki raja vedetty 16v vanhemman luvalla, varma en nyt ollut soita niin selviää.

• aiaiaiaiaiaippap

Aattelin että paras ois odottaa vielä se vuoden tai pari ennen tatskan laittoa, voit sitten täysikäisenä miettiä uudelleen asiaa. Ja ehdit vielä jonkin aikaa miettiä että minkä kuvan haluat laittaa. Aika usein kiireessä tehty päätös aika pahasta. Omatkin kaverit jo vähän katuvat kuviaan, etenkin kun aina tiettyinä aikoina on tietyt kuvat muotia, ja kun ne liikaa yleistyvät niin lopulta voi kyllästyä. Oli itelläkin innostusta joskus laittaa, mutta onneksi en mennyt tuhrimaan. Vaikka voi tatskat hienojakin olla.

Säästyy turhalta vaivalta, rahanmenetykseltä, vanhempien kanssa riitelyltä ja näin pois päin jos laitat myöhemmin. Lopulta elämässä kai tärkeintä on just ne hyvät siteet ja kontaktit muihin ihmisiin. :)

• ijuiogtufuygyhuijk

no kyllä ne tekee jos on vanhempi mukana mutta tosiaan kannattaa odottaa kunnes on ikää enemmän! Minäkin olin 36 v kun tein ensinmäisen tatskan =)

• eieieiei..

EIVÄT TEE, eivätkä edes lupalapun kanssa kovin mielellään vaan pitää olla se 18. Näin on.

• dfghj789

Kyllä tekevät ja ovat tehneet, jos ovat joskus tehneet tekevät myös nytkin koska tekivät silloinkin. Aina pitää jonkun aivottoman väittää vastaan kaikesta, kuka vaan saa tehdä mitä vaan itselleen toisen siihen puuttumatta, ainakaan pahasti.. Kommentoida aina saa kaikkea paskaa! Kauneus on katsojan silmissä, mutta ruma on aina rumaa!

• nixxie

KYLLÄ TEKEVÄT. Olen 17, ja otin siellä tatuoinnin pari kk sitten. Huoltajan piti olla mukana varaamassa aikaa, ja lisäksi siellä kun tatuointi laitettiin. Tämä kuulemma siksi, että joskus on alaikäiset feikanneet lupalapun ja vanhemmat on myöhemmin tullut valittamaan että mitä helvettiä. Mutta vastaus kysymykseen: KYLLÄ TEKEVÄT.

• rybfgy

????

• voivoi..

Vain vastuuton tatuoija tekee tatuointeja alaikäisille, oli sitten huoltaja mukana tai ei. Alle 18-vuotias on vielä lapsi, eikä lapset tarvi mitään tatuointeja, jos sellasen oikeasti haluaa, niin ehtii ottaa täysi-ikäisenäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66