Olen kahdesti nänyt livenä tän jäbän
Kerran Karjasillan Kodin Anttilan musaosastolla jollain nimmarikeikalla tän bongasin. Kovin sillä kädet tärisi siinä. :( Vaikutti aika jännittyneeltä ja varautuneelta.
Tokan kerran näin viime kesänä keikalla Beat Festissä. Olin Yamaha Custom-kerhon kokoontumisajoissa Karjalohjalla ja päätin käydä tsekkaamassa samalla mikä meno tuolla festarialueella oli. Jengi tuntui diggaavan ihan kybällä Tapsasta. Ja mikäs siinä. Helevetin kova artisti. Arvostan Vaikken vannoutuneena hevimiehenä niin en tuosta hänen edustamastaan musatyylistä välitäkkään. Mahtava ääni sillä kyllä. Ei irtois multa laulu tolleen.
Tapsan bongannut
L.R Kosonen
2
127
Vastaukset
- janskuli.
Vieläkö Tapsa on yhtä retee kuin nuorempana vai onko saanut nöyryyttä ( ja viisautta) iän mukana ?
- tere!!
Kyllähän minäkin olen Tapsasta kaikenlaista juttua lukenut ja kuullut puhuttavan kiukuttelusta, omahyväisyydestä ja sunmuusta, mutta kun hänet nyt muutamia kertoja olen keikalla livenä päässyt tapaamaan, niin on jäänyt vain ja ainoastaan positiivisella tavalla mieleen. Ystävällinen, huomaavainen ja kohtelias hän oli yleisölle ja laulunsa oli mitä hienointa kuultavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235618Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891958Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27938
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 75830
- 37724
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723