Tapsan bongannut

L.R Kosonen

Olen kahdesti nänyt livenä tän jäbän

Kerran Karjasillan Kodin Anttilan musaosastolla jollain nimmarikeikalla tän bongasin. Kovin sillä kädet tärisi siinä. :( Vaikutti aika jännittyneeltä ja varautuneelta.

Tokan kerran näin viime kesänä keikalla Beat Festissä. Olin Yamaha Custom-kerhon kokoontumisajoissa Karjalohjalla ja päätin käydä tsekkaamassa samalla mikä meno tuolla festarialueella oli. Jengi tuntui diggaavan ihan kybällä Tapsasta. Ja mikäs siinä. Helevetin kova artisti. Arvostan Vaikken vannoutuneena hevimiehenä niin en tuosta hänen edustamastaan musatyylistä välitäkkään. Mahtava ääni sillä kyllä. Ei irtois multa laulu tolleen.

2

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janskuli.

Vieläkö Tapsa on yhtä retee kuin nuorempana vai onko saanut nöyryyttä ( ja viisautta) iän mukana ?

• tere!!

Kyllähän minäkin olen Tapsasta kaikenlaista juttua lukenut ja kuullut puhuttavan kiukuttelusta, omahyväisyydestä ja sunmuusta, mutta kun hänet nyt muutamia kertoja olen keikalla livenä päässyt tapaamaan, niin on jäänyt vain ja ainoastaan positiivisella tavalla mieleen. Ystävällinen, huomaavainen ja kohtelias hän oli yleisölle ja laulunsa oli mitä hienointa kuultavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      423
      5618
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      189
      1958
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      367
      1874
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      122
      1088
    5. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      5
      1014
    6. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      27
      938
    7. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      60
      834
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      75
      830
    9. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      37
      724
    10. Oishan se coolia

Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️
      Ikävä
      55
      723
    Aihe