silloin joskus niitä oli ja ne oli kivoja kankaita. Nyt haetaan mitä paksumpaa froteeta löytyisi.
Mikshän kivat vohvelikankaat jäi pyyhkeistä pois
9
1689
Vastaukset
Älä ole moksiskaan. Kirppareilta ja kierrätyskeskuksista löytyy vielä hyvinkin käyttämättömiä vohvelikankaasta tehtyjä pyyhkeitä. Niissä saattaa olla käsinvirkatut pitsitkin, tai muita koristeompeleita. Olen ostanut monta, ja ne on minusta tosi kivoja.
Siihen en osaa vastata miksi vohvelikangaspyyhkeitä ei enää näe kaupoissa. Mutta onhan kyseistä kangasta vielä, onhan? En ole varma...- ehkä siksi!
Vohvelikangas ei kuivaa, eivät ole imukykyisiä.
- toki löytyy
ehkä siksi! kirjoitti:
Älä puhu roskaa! Parempia, kuin vohvelikankaiset pyyheliinat saa hakea. Kaipaajille tiedoksi, että niitä on nykyisinkin saatavana. Minulla on valkoisesta vohvelikankaasta kylpytakki- ja -pyyheliinat, sekä nippu pienempiä käsipyyhkeitä. Sain ne lahjaksi viime jouluna, joten en tiedä, mistä ne on ostettu. On niitä ollut esillä myös joissakin sisustuslehtien kylpyhuonekuvissa. Ne ovat tulleet uudelleen.
- Lorena*
toki löytyy kirjoitti:
Älä puhu roskaa! Parempia, kuin vohvelikankaiset pyyheliinat saa hakea. Kaipaajille tiedoksi, että niitä on nykyisinkin saatavana. Minulla on valkoisesta vohvelikankaasta kylpytakki- ja -pyyheliinat, sekä nippu pienempiä käsipyyhkeitä. Sain ne lahjaksi viime jouluna, joten en tiedä, mistä ne on ostettu. On niitä ollut esillä myös joissakin sisustuslehtien kylpyhuonekuvissa. Ne ovat tulleet uudelleen.
Kangaskaupoissa on vohvelikangasta metreittäin myytävä, siitä vain käsityötaidot esille. Reunapitsien virkkaaminen on hyvää voimistelua aivoille ja käsille, ei rasita niska-hartiaseutua.
Marketeista vohvelikankaisia pyyheliinoja sattumoisin löytää. - vohvelitohveli
ehkä siksi! kirjoitti:
Uusi kangas ei juuri koskaan ole vielä hyvä kuivaamaan, mutta muutaman pesun jälkeen vohvelikankainen pyyhe on paras. Niitä itsekin olen hakenut, tuloksetta. Kangaskaupassa pitää poiketa.
Nuo froteiset ei sitten kuivu niin hyvin. Reissulla ollessa nopsa kuivuminen olisi plussaa.
- osta kangasta
Pentikin mallistossa on ollut vohvelikankaisia pyyhkeitä. Väriskaalasta en tiedä. Lahjaksi saamani pyyhkeet ovat beigejä, eli aika väsähtäneen näköisiä koukussa roikkuessaan. Myös kangaskaupoissa olen nähnyt vohvelikankaita. Päiden ompelu on pikkujuttu. Olen myös nähnyt vohvelikankaisia kylpytakkeja jossain kaupassa. Kuka nyt kesällä paksua froteekylpytakkia haluaisi päällään pitää.
- pesulämpö
Löysin tämän vanhan ketjun. Minulla on kauniita vohvelikankaisia pyyhkeitä käsinvirkatuin pitsein, ihanat karamellivärit. Siitä on jo aikaa kun ne sain, olen säästellyt mutta tekisi mieli ottaa käyttöön.
Mutta; pesenkö 60 vai 40 asteessa että värit säilyisivät? Kun ei tullut pesuohjetta mukana eikä tullut kyseltyä anopilta. Molemmat lämpötilat on mainittu kyseisen kankaan pesuohjeissa kun selailin nettiä.
Käytännön kokemuksia? - pese +40
pesulämpö kirjoitti:
Löysin tämän vanhan ketjun. Minulla on kauniita vohvelikankaisia pyyhkeitä käsinvirkatuin pitsein, ihanat karamellivärit. Siitä on jo aikaa kun ne sain, olen säästellyt mutta tekisi mieli ottaa käyttöön.
Mutta; pesenkö 60 vai 40 asteessa että värit säilyisivät? Kun ei tullut pesuohjetta mukana eikä tullut kyseltyä anopilta. Molemmat lämpötilat on mainittu kyseisen kankaan pesuohjeissa kun selailin nettiä.
Käytännön kokemuksia?ei kai ne niin likaisia ole että tarvitsevat 60 pesun, vohvelikangas kyllä kestää mutta miten on pitsien laita? jos on hyvästä puuvillalangasta niin kestävät kuumemman.
- 37
pesulämpö kirjoitti:
Käytännön kokemuksia?http://go4itvol2.indiedays.com/2007/05/19/puuvillan-hoito/
Pesen 60 asteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844282Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303211- 1702590
- 141976
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862