Milloin ootte siirtyny antamaan ns.tavallista kaurapuuroa, normihiutaleista? Kun mulla 8kk poju, ja antanu tähän asti niitä jauheista tehtäviä puuroja..
Ja kuinka paljon teidän pikkuset syö puuroa kerrallaan?
Teettekö puurot veteen tai mahd.rintamaitoon/korvikkeeseen?
Puuroista..
7
168
Vastaukset
- näin meillä
oon antanu 5kk eteenpäin nalle pikakaurahiutaleista veteen keitettyä ja sit nanilla jäähdyttänyt. menee aamuin illoin 1-2dl. tyttö nyt 8kk
- näin meillä
unohtui....ja siis muitakin mut noilla aloitettiin, kauraruishitaleita ja neljän viljan ja aina joskus kaupan jauheista tehtyä.
- 6kk ikäisestä
asti olen antanut ihan tavallisista kaurahiutaleista tehtyä puuroa, aluksi tosin jauhoin itse kaurahiutaleita jauhoisemmaksi. Sitten pikkuhiljaa aloin sekoittamaan jauhettua ja tavallista hiutaletta totutellen. Veteen ollaan tehty puurot aina.
Jos nyt voisin valita niin jättäisin tuon kaurahiutaleiden jauhamisen kokonaan väliin ja antaisin alusta asti ihan tavallisista kaurahiutaleista tehtyä puuroa, koska se oli loppujen lopuksi ihan turhaa. Ok,eli eivät oo kakoneet tavallista puuroa? Ehkäpä kokeilen itsekin jo:)
- näin meillä
juu ei kertaakaan, joskus laitan hiutaleet likkon siihen veteen joku puol tuntii ennen ku keitän ni tulee tosi silee puuro
- newbie-papa
Meillä taidettiin aloittaa ihan tavallisen kaurapuuron antaminen 7 kuiselle.. syö ja tykkää, maistuu paremmin kuin mikään muu eväs :)
Nyt poika on 9kk ja syö yhtämoisen annoksen puuroa kuin isänsä, vatsa toimii ja hymyä riittää :) - puuroa puuroa
Mä taisin aloittaa puuron antamisen siinä 7kk ikäisenä. Yksi tai kaksi pakettia käytettiin sitä jauhepuuroa mutta sitten jo siirryttiin normaaliin kaurapuuroon ja hyvin meni alas. Ollaan kokeiltu myös ruispuuroa ja 4-viljan puuroa ja tattaria. Annoksen teen yleensä siitä paketin kyljessä olevasta mikro-ohjeesta puolikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427