mallu0

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
36
Kommenttia
45
- 3102
- 3v pohjallisia kenkiin/tukevat kengät??Meidän pojalle on tulossa lättäjalka ja ajattelin,että ostaisin jotkut tukevat pohjalliset,niin vois käyttää useammissa1179
- Mahan kasvu ja painon nousu...Moi, haluais kuulla kokemuksia,miten teidän mahat on kasvanu ja/tai paino noussut raskauden edetessä? KUn itse olen juur5214
- Ilmapallo mahassa..Pakko kysellä,onko kellään odottavalla samaa vaivaa kun mulla; melkein jokailta on navasta ylöspäin sellanen ilmapallo t13726
- Rintareppu vai kantoliina?ELi kertokaa mielipiteitänne/kokemuksianne rintarepusta ja kantoliinasta käytössä. Kumpi miellyttävämpi? Hyviä ja huonoj1162
- Raskauspahoinvointigalluppi.Eli kiinnostais tietää millasia oireita te-raskauspahoinvoinnista kärsivät-koette. Itsellä pahoinvointi on hyvinkin aall5124
- Sinihomejuustoa?Saako raskaana ollessa sinihomejuustoa syödä pitsassa/lämpimissä leivissä?3260
- Kakkutaikinan vatkaus?Olen miettiny,että miks kuivakakun ohjeissa aina sanotaan vatkaamaan sokeri ja rasva ensin, ja vaikka vatkaa munat ja so1447
- Jöpötystä..Onkohan ok,että 2,5v. pojalla on ns.jöpötys ja ite raottelee vaippaa kun tuntuu pahalta? :O1228
- Akvaarioon ns.omia esineitä?Voiko akvaarioon laittaa esim. omaa koristeena ollutta isoa simpukkaa,jos sen pesee hyvin?2201
- Pakaroista..Millä liikkeellä sais tavallaan sisäpakaroita treenattua? :) Ilman kuntosalilaitteita..4212
- Peseytymisestä..Mietityttää haittaako se mitään,jos vauvan..tai jo 1vuotiaan siis, pesee ulkomailla(teneriffa kyseessä)ihan normaalisti4199
- Teneriffalle 1vuotiaan kanssa..Ollaan lähdössä ekaa kertaa lentsikkareissulle tammikuussa vuoden vanhan pojan kanssa.. jännittää jo nyt miten matkat lä4242
- Vauva kokopäiväiseen hoitoon?Kuis vanhana ootte laittanu vaavinne hoitoon ihan kokopäiväisesti, kun ite ootte jo töis tai koulussa? Ite lykkäsin koul23270
- CLAOnko millasia kokemuksia CLa:sta? Kuin kauan sitä voi tai kannattaa käyttää putkeen? Ite ekaa purkkia syön kokeeksi ekaa2107
- CLAMiten kauan uskaltaa/voi syödä CLA:ta putkeen? Siis oon syömässä ekaa purkkia ekaa kertaa kokeillen.. ja ajattelin,että074
- Puuroista..Milloin ootte siirtyny antamaan ns.tavallista kaurapuuroa, normihiutaleista? Kun mulla 8kk poju, ja antanu tähän asti ni7193
- Viihdeilloista..Nyt kyselisin kuinkas te ootte toiminu imetyksen/pumppauksen kanssa,jos ootte ollu viihteellä tams.missä oot nauttinu al4215
- Menkat!Kertokaaopa kokemuksianne menkkojen alkamisesta imetyksen aikana. Onko vaikuttanu imettämiseen.. hylkiikö vauva enemmän3386
- Hoi aikaisimmat vellien antajat!Miten aikaseen siis rupesitte antamaan vellejä maidon lisäks? Ja missä suhteessa..siis t-lusikallinen maitoon ekalla ker13230